Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




torpedo deutz
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 116, 117, 118  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Druge znamke
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

Deutz_
Traktorist


Pridružen/-a: 29.08. 2006, 11:41
Prispevkov: 103
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: 30 Avg 2006 10:31    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Pa ursusa prav tako spoštujem, le da je pač bolj trd, sem se na 560 naučil vozit. Nimam pa nobenih pripomb na FIATE, gredo odlično in so v celoti odlični! Pa Stayerje, so traktristi na kemtisjkem kombinatu povedali, kateri traktro je bil najboljši v starih časih....Stayer!

nimam pa rad predvsem IMT ter Zetor....

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

klemen81
Veteran traktor foruma


Pridružen/-a: 26.06. 2006, 07:07
Prispevkov: 269

PrispevekObjavljeno: 30 Avg 2006 10:51    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Ne, ne nobenega nisi užalil, sam sem samo povedal, kako si navezan na svoje stroje. In še enkrat pravim, da so zagotovo dobri vsi ti traktorji, od Deuta, Torpeda, Štore, IMT, Ursusa in še kakšnega bi lahko našli. Seveda dobri za tistega ki zna z njimi pravilno delati in vzdrževati.

Ne vem, sam sem malo skeptičen glede zračnega hlajenja, moreš bit veliko bolj previden pri sami vožnji in obremenjevanju traktorja, da ti ne zakuha. Seveda pa ima vodno hlajenje tudi - prednosti z vodo, ki ti lahko pušča ter ti traktor prav tako lahko zakuha.

Upam si trditi, da so včasih delali bolj trpežne in masivne ter obstoječe traktorje, ni pa bilo veliko narejenega za samo udobje voznika (trajne poškodbe hrbtenice ipd...), kot to počnejo dandanes, ko je kabina super fejst, vendar so na traktorju večinoma slabi materiali - plastika, krhko železno ipd...

Ne vem ima mogoče kdo izkušnje, da mu je že kdaj zakuhal ZRAČNO hlajen motor?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo

Deutz_
Traktorist


Pridružen/-a: 29.08. 2006, 11:41
Prispevkov: 103
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: 30 Avg 2006 11:05    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Lep pozdrav Klemen.

Hvala za fer odgovor, vidim da na tem forumu je kar precej kolturnih inteligentnih ljudi.

Slabost zračnega hlajenja je ta, da če s traktorjem delaš težko delo in motor segreješ, ga ne smeš ugasnit

Mogoče se spomniš ali veš iz fizike, da ima voda bistveno večjo specifično toploto kot zrak (Q=m*c*dT, drugu zakon termodinamike), zato bi v primeru zraka se motor preveč segrel ter lahko pride zaradi razteznosti materiala , ki je sorazmeren s temperaturo do poškodb. Najprej tesnilo na glavi, zato ga ne smeš ugasnit vročega. Vodlnega pa lahko, ker voda ima bistveno večjo specifičnoo toploto, torej bomo morali bistveno več energije vložit, da jo bomo segreli za nek delta T.

To je edina slabost, recimo da nam v primeru težkega dela zmanjka nafte. to bi se dalo enostano odpravit z dodatnim ventilarojem, ki bi se vklopil na elektromotor v primeru da se motor preveč segreje ter bi nam ugasnil. Tako kot majo avti.

Sicer pa pozimi ko zaženem motoro, vžge sicer brez problemov, ne smem ga takoj obremenit, zgleda da rabi motor dlje časa kar je tudi logično, da se segreje na neko območje delovne temperature kot pri vodnem.

Sicer pa to ne drži, torej da ga ne bi smel preveč segrevat, verjetmi da so to pri Deutzu Torpedu zelo dobro preštudirali ter zelo dobro dela!

Jaz ne bi zamenjal zračnega hlajenja za vodnega, čerpav je fizikalno in tehnično gledano vodno boljše, ker drži konstantno temperaturo motorja. Pri zraku pa veš, pa pozimi piha čez rebre celindrov topel, pozmi pa hladen zrak in verjento je učitna razlika.

Lp komentiraj dalje pa še kdo drug naj kaj pove.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

Deutz_
Traktorist


Pridružen/-a: 29.08. 2006, 11:41
Prispevkov: 103
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: 30 Avg 2006 11:14    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


ŠE nekaj klemen, bo verjetno držalo da so včasih delali bolj masivne robustne traktorje, ampak včasih je bilo strojništvo drugače kot danes.

Danes se lahko za vse stvari v tehiki, za konstrukcije, za elektormotore, dalnovode, za bencinski, dizel motore Ottov motor .... skratka za bolj al manj vse naredi kvalitetna simulacija, da se vidi kaj se doga z motorjem in tako preden ga sestavijo vidijo, kateri material je najbolj obremenjen, tako temperaturno, kot s silo, torej upogibno, torzijsko, strižno itd....ter tako lahko res dajo v stroje za nek del tak material kot je potrebno.

Včasih tega ni bilo, zato so pač delali "ziher je ziher" in tako so bili pač kvalitetni stroji masini, robustni in tako trpežni. Danes tega ni potrebno, ker imamo na voljo zelo dobro programsko opremo in tako se da marsikaj predivevat ter podrobno fizikalno preračunat.

Po moje je so bili getribi od torpeda, ne od Deutza narejeni bolj na pamet, zato pa so problemi, da prej al slej kak del odpove

lp

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

alkoholik
Forumovec leta 2012


Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43
Prispevkov: 2195

PrispevekObjavljeno: 30 Avg 2006 12:23    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


amm problem torpedota ni v konstrukciji originala ampak prilagajanju Hrvatov... oni so nekatere dele "stanjsali", uporbili so slabse materiale... rezultat je pa kvarljivost...

primer zavor: ce bi videl original nemske zavore in zraven torpedotove bi ugotovil da so pri torpedotu stanjsali dolocene dele, zmanjsali nanose... pa je tukaj rezultat...

torpedo ima odlicen motor, zadnji konec je pa "adijo pamet" pri motorju namrec niso sparal, pri hidravliki, getribah, bremzah pa...

veliko je pa tudi odvisno od leta proizvodnje.,.. vse skupaj je zacelo konkretno sepati po letu 1985... do takrat so bili se dovolj kvalitetnni potem se je pa "zacelo"...

aja pa najprej ti bo zacelo metat vn brzine...
hidravilika ti bo zacela skakat:)

pa 1800 ur ni nic:)

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Deutz_
Traktorist


Pridružen/-a: 29.08. 2006, 11:41
Prispevkov: 103
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: 30 Avg 2006 12:54    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


bi se kar strinjal s alkoholokom!

LP

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

klemen81
Veteran traktor foruma


Pridružen/-a: 26.06. 2006, 07:07
Prispevkov: 269

PrispevekObjavljeno: 30 Avg 2006 14:10    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


To sem slišal ja, ko so bili še stari tovornjaki dojci na zračno hlajenje, si moral biti star in izkušen voznik, da ti niso pokale glave nacilindih, če si ga prehitro ugasnil.

Je pa res, nobenega hladinika, vetrnice, vodnega hladilnega sistema, jermenov... Motor pride lažji, enostavnejši manjši ter veliko dostopnejši za popravilo. To je super. Ampak TAM maribor je propadel ravno zaradi tega, ker je šel v kooperacijo z nemški KHD. On je takrat začel z vgrajevanjem zračnih motorjev v svoja vozila, strokovnjaki pa so govorili, da je to zgrešena politika, saj so se zračni motorji v tistem času opuščali, ker so jih nadomeščali vodno hlajeni. V glavnem po letu 91 s temi motorji niso bili več konkurenčni, ker se je v Jugoslaviji dalo vse prodati, v zahodni evropi pač ne.

Ja, zračno hlajeni motorji so tudi veliko glasnejši od vodno hlajenih.

Pa kako bi zgledalo pri tvojem torpedu, če bi ga gnal s silokombajnem celi dan?? Se motor ne bi ni pregrel?
In kolikšen je tisti čas, ko ga ne smeš ugasniti od trenutka, ko si z njim končal kakšno težje in naporno delo??

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo

New holland TD
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29
Prispevkov: 706
Kraj: Sp. Savinjska dolina

PrispevekObjavljeno: 30 Avg 2006 15:27    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Mi imamo torpedota 6206 in smo 15 let silirali s tem traktorjem pa ni bilo niti enkrat enega samega problema, tako da, kot je bilo že omenjeno ti motorji so, izgleda res zelo dobro narejeni.Je pa res da pa zavore znajo bit problematične, ampak tut te se da tako nastavit da kr dobr primejo(usaj pri našem je tako).Drugače se pa tut men zdi legenda. Takole zgleda:

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

Deutz_
Traktorist


Pridružen/-a: 29.08. 2006, 11:41
Prispevkov: 103
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: 30 Avg 2006 15:37    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Lep pozdrav Klemen.

Moram rečti, da se z večine tega ,kar si napisal strinjam.

Sam še nisme slišal za avto, ki bi imel zračno hlajenje. In kot verjetno vidiš, je večina traktrojev na vodno hlajenje, torej že iz tega se sklepa, da je vodno hlajenje boljše.

Zakaj je boljše? Sta predvsem dva razloga. Prvi je ta, da ima vodno hlajenje temostat in črpalko ter drži temperaturo motorja v nekih mejah, pa čeprav zunaj zmrzuje ali pa je vročina. Drugi pa je, da ga ne smeš ugasnit vročega, ker lahko pride do poškodb. No pa še tretji je, hrup.

Verjetno si ne moreš predstavljat, da boš z avtom dirkal pa prišel na parkirišče pa tam zravne avta stal 10min, da se bo ohlado....al pa zravne tovornjaka, tako da pač je bilo tako da je nekdo ki ni znal al pa stroj ni bil njegov ga je kar vgasno in tako je prišlo do okvar, kot sva jih oba navedla.

Pri načrtoivanju moraš tudo gledat na skrajnosti. pri stikalih tudi moraš razmišljat, da lahko kdo po njem udarui ter bo zanič, tako bo tudi tukaj morali razmišljat, da bi dali še en ventilator zravne, k ibi s vklopil takrat, ko bi bili vrtljaji motorja NIČ ter k obi nek senzor javil, da je temperatura motorja prevelika. Priklopli bi ga na akumulator, kot je to narejeno v avtu.

Pri traktorjih pa je stvar drugačna, kmet kot lastnik stroja se zaveda, da če bo ga ugasnil, torej da lahko motor uniči. In ko konča kakšno težko delo, ga pusti na dvorišču cca 10min laufat in je zadeva urejena.

Ma pa dobre lastnosti, nimaš skrbi torej al je voda v kilerju al ni, a bo zmrznila a ne bo, torej imaš eno skrb manj in pri torpedu Deutz so to zelo dobro naredili! Meni vžge pozimi brez problea, pa gre pozimi, pa poleti in na motorju nimam nobenih problemov.. Olje še za enrat ne teče, tak da motor je za mene neuničljiv, le ugasnit ga ne smem.


Vprašal si kako dolgo naj laufa, po trditvah starih traktoristov naj bi iblo 10-15-min max, jaz ga pač pustim nekaj časa, pa ko pridem nazaj dam roko tja, kjer piha ven topel zrak pa vidim kak je.... ampak 10 min max je že OK.

kar se tiče težkih priklučkov. Sam si kot predvidevam traktorist ter veš, da ko orješ, branaš itd....če vidiš da traktro težko premaguje breme, daš eno predstavo niže ter če bi tako sliliral, bi zadeva šla.

Sam sem tiral mulčara 210cm če se ne motim širokega (ki ga kolega z IMT 560 skoraj ne upa), pa stroj za mleti karuze, pa 28diskov krožne brane pa je šlo. Pač moraš znat delat s traktorjem, če pa boš ga gnal celi dan tak da traktro sploh ne bo mogel gasa dobiti, pa itaq veš da se tak s traktrojem ne dela.

In stari traktristi so rpavli, da niti IMT niti Zetor, govorim o malih traktrojih nista bila sposobna gnati siloskombajna, to je vse zakuhalo, Deutz pa je gnal!!! Takrat so meli velike traktroje samo državni, na vaseh so še bili samo mali 30-40KM

Kar se tiče siloskombajna so tirali ga s starim Deutzom, pa je šlo. Baje so ga tako segreli, da ga vgasnit niso mogli. Po govorjenju starih traktoriustov bi Deutz 45KM bil sposoben tirat brez problema siloskombajn, če bi zadi vlačil tiste voze, sja veš ko so voz predelali v prikolico.....mi temu rečemu platonar. Da bi pa zadi vlačil 5-tonke pa baje naj ne bi bilo OK, da bi se to delalo z malim Deutzom.

Tako da Deutz ali s siloskombajnom bi šel celi dan, res pa je da počasneje kot pa če bi mel okrog 70KM ter štiri celindre.

Nisem še slišal za nobenega Deutza, da bi se pregrel! Kakšne motore so pa meli tovornjaki pa ne vem, traktorski so odlični!

Kar se TAMA tiče ne vem, zakaj je propal. Zgodbic je več, kaj je res pa ne vem. No jaz pa sem slišal da so bili tamovi TAMIČI zlo dobri. kakšne motore so imeli pa ne vem, sme pa slišal da niso šli korak s časom pa jih je čas povozla. Reševala jih je JLA in Jugoslavija.

Torej zračni hlajeni motorji niso primerni za osebna vozila, ker nekdo ne bo na parkplacu stal 10min, pa hrupni so. za tovornjake bi bili bili, amapk so vseeno boljši vodni. Že zarad itega ker tovornjaki vozijo po Rusiji, kjer je divja zima pa po sredozemlju ter jadranu, kjer je vročina. tako da bi bile mroda temperature motorja prevelika.

Za kmetijsk traktroje pa če izključimo to, da ga ne smeš ugasnit pa za moje pojma nimaš boljšega!

Kot sem rekel lahko bi dali še en ventilator dodatno zravne pa bi bila zadeva urejena.

LP komentiraj dalje




klemen81 je napisal/a:
To sem slišal ja, ko so bili še stari tovornjaki dojci na zračno hlajenje, si moral biti star in izkušen voznik, da ti niso pokale glave nacilindih, če si ga prehitro ugasnil.

Je pa res, nobenega hladinika, vetrnice, vodnega hladilnega sistema, jermenov... Motor pride lažji, enostavnejši manjši ter veliko dostopnejši za popravilo. To je super. Ampak TAM maribor je propadel ravno zaradi tega, ker je šel v kooperacijo z nemški KHD. On je takrat začel z vgrajevanjem zračnih motorjev v svoja vozila, strokovnjaki pa so govorili, da je to zgrešena politika, saj so se zračni motorji v tistem času opuščali, ker so jih nadomeščali vodno hlajeni. V glavnem po letu 91 s temi motorji niso bili več konkurenčni, ker se je v Jugoslaviji dalo vse prodati, v zahodni evropi pač ne.

Ja, zračno hlajeni motorji so tudi veliko glasnejši od vodno hlajenih.

Pa kako bi zgledalo pri tvojem torpedu, če bi ga gnal s silokombajnem celi dan?? Se motor ne bi ni pregrel?
In kolikšen je tisti čas, ko ga ne smeš ugasniti od trenutka, ko si z njim končal kakšno težje in naporno delo??

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

klemen81
Veteran traktor foruma


Pridružen/-a: 26.06. 2006, 07:07
Prispevkov: 269

PrispevekObjavljeno: 30 Avg 2006 15:53    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Deutz_, hvala lepa, tole je bilo pa dolgo in poučno Laughing Laughing .
Tamali Tamiči (do 3,5 ton) imajo IMR motorje z vodnim hlajenjem, medtem ko imajo ostali taveliki TAM kamioni licenično v Mariboru delane Deutzove zračne motorje in so glih tako trpežni, kot Torpedovi.

kaj pa poraba, koliko ti pokuri tale Dojc? Koliko si že rekel, da ima konjev? 48??

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Druge znamke Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 116, 117, 118  Naslednja
Stran 7 od 118

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.