Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
fireman.peter Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.02. 2007, 14:32 Prispevkov: 591 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: 17 Nov 2008 08:43 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljen vinko732
Aja, sorry, nisem porajtal, da si odprl novo rubriko v m. delavnici. Me je zavedlo k si mel tole napisano spodi: .[img]http://nova mapa
Pol sem mislu da so problemi z nalaganjem slik.
Ja ventile le nastavi tko. Čene je problem takrat ko motor močno segreješ, pol pa te zračnosti ni več in ne zapira več ventil...
Komu pa pumpo neseš naštelat. Sej če ni nič treba menjat pol zgleda da, to ni tak strošek.
Dej mi povej če si kdaj opazil, da pol po štelanju pumpe motor manj kadi. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vinko732 Vajenec
Pridružen/-a: 13.11. 2008, 13:16 Prispevkov: 28 Kraj: koper
|
Objavljeno: 17 Nov 2008 20:26 Naslov sporočila: sporočilo |
|
|
Pozdrav Fireman. Sigurno manj kadi ,če je motor v redu mislim na obročke .... pol pa sploh nič sam ko dodaš gas kadi mal črno. Amogoče veš zakaj italijani v lombardinijeve motorje priporočajo olje 10-30 ,kar je celo označeno na pokrovu ventilov ali odušniku z membrano. Imel sem enkrat z enim motorjem skoraj novim problem da je metal olje gor na čepu pri ventilih-govorim o motokultivatorju 14.k.s.Napaka je bila samo v membrani.javascript:emoticon('') |
|
Nazaj na vrh |
|
|
fireman.peter Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.02. 2007, 14:32 Prispevkov: 591 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: 17 Nov 2008 22:09 Naslov sporočila: |
|
|
To govoriš za tiste motorje ki "dihajo" skozi čep za dolivanje olja. To poznam, ja. Pač ta membrana v čepu deluje kot ventil. Ne vem pa zakaj priporočajo olje 10W- 30. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vinko732 Vajenec
Pridružen/-a: 13.11. 2008, 13:16 Prispevkov: 28 Kraj: koper
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
fireman.peter Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.02. 2007, 14:32 Prispevkov: 591 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: 18 Nov 2008 11:06 Naslov sporočila: |
|
|
Ja, če se ventili ne morejo zapret pol je možno to. Pod večjimi obrati je pa tudi tolko hrupa da tega ne slišiš več pa tudi tolk hitro se vse dogaja da mogoče ta zvok izgine.
Če je premal zračnosti pol se tudi ventili zažgejo pa sedeži, pol tud ne tesni več. Hladen motor še gre, segret pa se vse raztegne in pobere ta luft na ventilih. Sej to je tudi razlog zakaj je treba met zračnost- da se zihr zaprejo. Bolš met preveč zračnosti kot premal.
Na mojem je blo 0,30 zračnosti, pa se mi je zdel ful. Ampak sem se pol pozanimal in ta mera je prava. Če je traktor tko mel, pa še drugi tko rečejo, pol bo že res.
No sej zdaj boš videl, ko dobiš še pumpo. Vpašaj če je sploh kaj blo narobe. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
fireman.peter Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.02. 2007, 14:32 Prispevkov: 591 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: 18 Nov 2008 11:23 Naslov sporočila: |
|
|
Še to. Upam, da si štelal hladen motor. Pa tudi če je na mrazu ni čist relano, najboš je pri sobni temperaturi.
L.P. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vinko732 Vajenec
Pridružen/-a: 13.11. 2008, 13:16 Prispevkov: 28 Kraj: koper
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
fireman.peter Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.02. 2007, 14:32 Prispevkov: 591 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: 18 Nov 2008 22:02 Naslov sporočila: |
|
|
Živ!
Praviš da bodo zvečer rezulti, boš povedal kakšni, verjetno dobri.
Nisem še meril ventilov pri vročem motorju, ker takrat ni smiselno štelat. Vseeno pa mislim da je luft vedno prisoten (če so prav nastavljeni), saj tudi mora biti če ne se ventili požgejo. Lahk bi samo iz firbca preveril, če je luft, če so zaprti pri vročem motorju. Če te zanima to, pač poglej. Jest, če me firbec, ali pa če me kaj matra pol naredim to pa je.
Aditiv bi jest rekel da deluje. Iz izkušenj povem, da je na avtu očistil vbizgalni sistem (pri bencinarju), ker je nahal cukat.
Tuki maš en link za inverzijo.
http://www.emarket365.com/item.php?SESSION_ID=8eec10b69eac3f91161fd209733a33e3&id=4891137973
Drugač so mi ta tip inverzij še najbolj všeč, majhna, 2 izhoda. Jest, če bi jo rabil bi se pozanimal. Cena je tud še kar, novo ravno tako sem videl enkrat za okrog 250€, tiste večje so bile cenejše- 200€.
Drugač mam jest gor to cenejšo pa večjo na svojem TV.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vinko732 Vajenec
Pridružen/-a: 13.11. 2008, 13:16 Prispevkov: 28 Kraj: koper
|
Objavljeno: 19 Nov 2008 15:28 Naslov sporočila: sporočilo |
|
|
Živ. Pumpo sem bil pogledat in mi je rekel da bi moral čakati še vsaj eno uro pa sva se zmenila za jutri zjutraj ob 9.00,rekel je da je pumpo pregledal, spolirau,samo še na aparaturo preveri delovanje in pritisk,glede na videno pa je rekel da bi moralo biti vse v redu,da je pumpa delovala v redu, pri 1040 urah nebi smelo biti večjih težav, rekel mi je da je to približno 43000 km pri avtu. Še nekaj bi te vprašal za nasvet,predvžig sem našt. po oznakah, pa mi hladen ni hotel takoj vžgat,topel pa brez problema,sem pa vprašal serviserja pump in mi je povedal da te oznake za starejše motorje .kateri imajo že nekaj ur dela in nekaj let za sabo v večini primerov ne držijo,tako je nekako bilo zdaj pri meni.Kaj meniš ti, jaz bom jutri mont. pumpo prezraču sistem,probal delat pol pa preveru vžig na hladno, ker pred odvzemom podlošk je motor vžgal takoj,ko sem pa preveru oznake sem ugotovil da ni naštiman predvžig potem sem odvzel 2 podl. in uskladil cahne,rezultat pa je težko hladno paljenje.,tvoj nasvet? L.P. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
fireman.peter Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.02. 2007, 14:32 Prispevkov: 591 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: 19 Nov 2008 18:27 Naslov sporočila: |
|
|
Živ.
Zanimivo res, tole primerjava 1000 ur = 43 000 km.
Zdej je res najbolj pametno, če je že na servisu da jo proba tudi na aparaturo.
Glede predužiga pa takole. Če serviser pravi, da za star motor ne držijo cahni, pol naj ti še pove al je bolš pred al za cahnom štelat. Pol boš pač probal naštelat tko kot ti bo rekel.
Pri meni je blo pa tko, da traktor ni užigal. Je verglal, verglal...no pol se je počas uživil. Pol je kadil črno. Ko sem predužig nastavil na cahne (prvi cahen je predužig, drugi je GMT) je užgal ko šus, tud kadil ni več tko. Blo je pa pred tem tko, da je zamujal, se pravi je bil že preko cahna kar velik. No sej tudi tebi je zamujal, če si pol ven pobiral podložke. To je normalno zaradi obrabe.
Drugač pa na pumpi piše ( v milimetrih, ne vem zdej na pamet ampak se mi zdi da 82,3) kolk je globina od ležišča črpalke pa do odmikača. Pol izmeriš to razdaljo in s podložkami zreguliraš na željeno mero. Samo to je spet vprašljiv podatek zaradi obrabe dela na pumpi, ki se dotika odmikača. To je pomoje bolj za nov motor.
Zdej bi te prosil, če serviserja vprašaš kaj je z bosch pumpo, če ena stran slabše (dela) brizga. To sem ugotovil, ko sem šobe pobral iz motorja in jih priključil na pumpo tako, da so bile zunaj motorja. Motor sem vrtel z roko in sem videl da ena šoba slabotno brizga, druga pa vredu. Z vrtenjem motorja na štarter je blo bolš. Da ni najbolje tudi vidim takrat ko v mrazu zaganjam motor in vidim, da en cilinder vžge takoj drug pa kakšen takt izpusti pol pa je z obema ok.
Mogoče ena stran ne drži pritiska takrat ko stvar miruje in ga mora šele pri zagonu ponovno vzpostaviti in zato zamuja. Kaj pa vem??
Pol bi te tudi prosil, če vprašaš kolk pride € če je potrebno stvar obnovit, zamenjat tiste dele ko se obrabijo. To on že kar ve kateri so.
Če boš vprašal ti dve stvari ti bom res hvaležen.
A si kaj vprašal za to inverzijo na linku?
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|