Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
vinko732 Vajenec
Pridružen/-a: 13.11. 2008, 13:16 Prispevkov: 28 Kraj: koper
|
Objavljeno: 24 Nov 2008 17:07 Naslov sporočila: sporočilo |
|
|
živ. pošiljam ti sliko pikic, bila je tema pa se slabo vidi,poglej in povej če je tako pri tebi. Ko sem danes štelal predvžig ,sem odvil cevko na injektorju,vrtel jermenico z občutkom,ko se je pokrila prva pikica z oznako na motorju ,se je na cevki začela prikazovat kapljica,ko pa sem še vrtel nekaj mm,je pocurljalo več. Kaj meniš a je še prepozno? Pozdrav
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
fireman.peter Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.02. 2007, 14:32 Prispevkov: 591 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: 24 Nov 2008 23:43 Naslov sporočila: |
|
|
Živ
Kako se štela sem napisal v temi Tomo Vinkovič. Tam poišči je dost napisanega o tem. Saj vem da to že znaš, mogoče pa se le kaj najde...
Že pred tabo sem nekomu svetoval, naj pri štelanju vzame dizo ven in nato jo zunaj priklopiš. Pol točno vidiš kdaj diza šprica. Ko brizgne ustaviš jermenico in jo vrneš nazaj za nekaj mm in to je to.
Bom jutri pomeril razdaljo med cahni. Motorja sta oba 30 KS, tud cahni bodo enaki. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
fireman.peter Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.02. 2007, 14:32 Prispevkov: 591 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: 25 Nov 2008 19:37 Naslov sporočila: |
|
|
Oznaki sta tako kot si označil na sliki (samo zgoraj, zgornji krog, ne vem zakaj si dve označil - pomota), rezdalja med njima je 5cm. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vinko732 Vajenec
Pridružen/-a: 13.11. 2008, 13:16 Prispevkov: 28 Kraj: koper
|
Objavljeno: 26 Nov 2008 14:57 Naslov sporočila: sporočilo |
|
|
Živ. Najprej hvala za uslugo, dve piki sta označeni zato ker tudi sta dve skupaj, mogoče pomota v tovarni. Rezultati sledijo. javascript:emoticon('') |
|
Nazaj na vrh |
|
|
fireman.peter Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.02. 2007, 14:32 Prispevkov: 591 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: 26 Nov 2008 17:39 Naslov sporočila: |
|
|
Ja, če sta dve skupaj je pa res tovarniška napaka. Upam, da bodo dobri rezultati. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vinko732 Vajenec
Pridružen/-a: 13.11. 2008, 13:16 Prispevkov: 28 Kraj: koper
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
fireman.peter Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.02. 2007, 14:32 Prispevkov: 591 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: 03 Dec 2008 17:54 Naslov sporočila: |
|
|
Ker se stvar obrača v krogu, zavrtiš v smeri urnega kazalca - desno.
Predenj karkoli delaš si z izvijačem pocahnaj kje je sedaj, pol pa kar probavaj, ni panike. Če imaš pocahnano originalno stanje še zmer lahko daš nazaj. Tako lahko pol probavaš v vse smeri pa boš videl kaj se dogaja, kolk črno kadi, se tud pelješ pa z visoko prestavo v breg da je mal bolj obremenjen, da vidiš kolk črno kadi...
Sem ti poslal mail. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vinko732 Vajenec
Pridružen/-a: 13.11. 2008, 13:16 Prispevkov: 28 Kraj: koper
|
Objavljeno: 03 Dec 2008 19:18 Naslov sporočila: sporočilo |
|
|
Bom poskusu. Kaj pa zaletavanje motorja ko je še hladen na minimumu? javascript:emoticon('') |
|
Nazaj na vrh |
|
|
fireman.peter Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.02. 2007, 14:32 Prispevkov: 591 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: 03 Dec 2008 22:50 Naslov sporočila: |
|
|
Sem še mal preštudiral zadeve.
Tole k sem ti zgoraj napisal je v bistvu ekscenter (odviješ 2 matice in vrtiš v L ali D). Ta ekscenter vpliva na vzvode in posledično tudi na dobavo nafte, vendar pa je namenjen za usklajevanje vzvodov od centrifugalnega regulatorja pa do Bosch pumpe. Recimo da je povsod nastalo nekaj lufta, potem s tem to odpraviš. To pomeni, naj nebi prav veliko preštelal. Za to delo obstaja posebno orodje in način izvedbe.
A se ti traktor zaganja?
No s tem ekscentrom bi se mogoče to odpravilo. Če si označiš pozicijo, kot je sedaj, pol se malo poigraj pa pol daš nazaj če ni rezultata. Jest sem zaganjanje traktorja tudi reševal s premikanjem vzmeti na regulatorju, z dviganjem prostega teka (do razumne meje).
Mogoče je včasih razlog zaganjanja takoj po zagonu motorja še nepodmazan motor in pa trdo (hladno in manj tekoče) olje. No v teh primerih se stvar, ko se malo ogreje, normalizira.
Zakaj pa bi ti povečal količino nafte?
Da bo več kuril
No to lahko dosežeš z vijakom skrajno levo.
PS: Na mail si pozabu odgovorit. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vinko732 Vajenec
Pridružen/-a: 13.11. 2008, 13:16 Prispevkov: 28 Kraj: koper
|
Objavljeno: 04 Dec 2008 15:10 Naslov sporočila: sporočilo |
|
|
Živ. Poslal ti bom slikico ,da mi poveš kako z vijakom skrajno levo, pri meni nekam čudno zgleda vse skupaj.javascript:emoticon('') |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|