Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 16 Jun 2008 14:51 Naslov sporočila: |
|
|
janez03 je napisal/a: | Po mojem vedenju bo treba rezati dovodno cev.
L.p.; Janez |
Enako osnovna komponenta hidravličnega sistema kot je hidravlična črpalka, je tudi varnostni ventil. Če varnostnega ventila ni, se ob preobremenitvi pokvari - poči črpalka.
Če se tlačni dovod vzame direktno na črpalki morajo imeti samostojni potni ventili (komande) svoj varnostni ventil. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
janez03 Traktorist
Pridružen/-a: 23.01. 2007, 21:34 Prispevkov: 194 Kraj: TRŽ'Č
|
Objavljeno: 16 Jun 2008 22:07 Naslov sporočila: |
|
|
SimonKR je napisal/a: |
Enako osnovna komponenta hidravličnega sistema kot je hidravlična črpalka, je tudi varnostni ventil. Če varnostnega ventila ni, se ob preobremenitvi pokvari - poči črpalka.
Če se tlačni dovod vzame direktno na črpalki morajo imeti samostojni potni ventili (komande) svoj varnostni ventil. |
Vsekakor, na to sem v neki temi pred časom opozarjal tudi jaz, vendar kolikor se spomnem, je tokratni spraševalec - poknjen - zelo dobro podkovan v hidravličnih zadevah, zato varnostnega ventila tukaj nisem omenjal, je pa opozorilo zelo na mestu.
L.p.; Janez |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dejanjancar Traktorist
Pridružen/-a: 01.07. 2007, 08:58 Prispevkov: 123 Kraj: Tomačevica,Komen,Kras
|
Objavljeno: 16 Jun 2008 22:13 Naslov sporočila: |
|
|
Če hočeš na univerzalu narest več ventilov za hidravljiko moraš dovodno cev peljati na vhod ventila in izhodno cev iz ventila moraš peljati na traktor kjer je bila prej.
Vse kar boš drugače naredil ti ne bo hidravljika delovala prav.
Doma sem dal na traktor še dva dodatna izhoda in vhoda in stvar deluje brez hibno sam problem je mal v tem ker je mal švoh pumpa od olja in pol ni velike hitrosti premikanja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
poknjen Traktorist
Pridružen/-a: 17.12. 2006, 13:01 Prispevkov: 115
|
Objavljeno: 17 Jun 2008 09:05 Naslov sporočila: |
|
|
moram priznat da sem se v šoli ne dolgo nazaj sem opravil diplomo iz mehatronike in sem se kar precej naučil predvsem me zanima hidravlika - diplomo sem delal iz hidravličnega cepilca drv in ga tudi izdelal bom lahko objavil slike pod temo cepilcev.
dejanjancar ce te prav razumem si ventil tako povezal da si ga preprosto vstavil med tlacno cev vendar kako more delovat ce povratek iz prve komande v katerem je zanemarljiv tlak pelješ na tlačno stran druge originalne komande ki je pod sedežem univerzala?
Ne vidim razloga zakaj ne bi povezal tako da bi dobil tlak iz tlačne cevi preko T komada in povratek dodatne komande speljal nazaj nekam v menjalnik?
Bi te prosil če lahko poslikaš da vidim kako si stvar naredil?
hvala in LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
carraro V.I.P
Pridružen/-a: 13.02. 2006, 22:00 Prispevkov: 1073 Kraj: blizu Tolmina - Baška grapa
|
Objavljeno: 17 Jun 2008 09:33 Naslov sporočila: |
|
|
če boš dal T komad ti bo potem šel ves pritisek mimo ventilov enih ali drugih. Zato druge možnosti kot je dejanjancar napisal ni. Vedeti pa moraš da dveh ventilov (se pravi novega in starega ) neboš mogel uporabljati hkratu. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
poknjen Traktorist
Pridružen/-a: 17.12. 2006, 13:01 Prispevkov: 115
|
Objavljeno: 17 Jun 2008 10:08 Naslov sporočila: |
|
|
na to pa nisem niti pomislil ker če bi imel prost pretok skozi oba ventila v nevtralnem položaju komand in če bi enga prekrmilil za recimo odpiranje cilindra se ne bi ustvaril tlak zaradi tega ker bi šlo olje raje po lažji poti skozi drug ventil nazaj v menjalnik.
znanec je naredil tako da je dodatni ventil - komando z tremi ventili priklopil na obstoječ vhod in izhod hidravlike traktorja s tem da mora imeti ta obstoječ ventil vedno odprt kar se mi ne zdi neka najboljša rešitev. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dejanjancar Traktorist
Pridružen/-a: 01.07. 2007, 08:58 Prispevkov: 123 Kraj: Tomačevica,Komen,Kras
|
Objavljeno: 17 Jun 2008 16:20 Naslov sporočila: |
|
|
Ventil daš gor samo tako kot sem napisal ker drugače bo olje teklo vedno tja kjer je manj upora tako da ti ne bo deloval ne ventil ne hidravljika.
Tako mora biti ventil vezan zaporedno na tlačno cev.
Seveda ponavadi deluje hidravljika in pomožni ventili hkrati odvisno od porabe olja.
Jaz imam problem ker so te original črpalke prešvoh in imajo premalo pretoka rad bi vgradil večjo ali pa dvostopenjsko črpalko sam ne vem kako bi bilo to izvedljivo ker je mal prostora. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dejanjancar Traktorist
Pridružen/-a: 01.07. 2007, 08:58 Prispevkov: 123 Kraj: Tomačevica,Komen,Kras
|
Objavljeno: 17 Jun 2008 16:24 Naslov sporočila: |
|
|
Poknjen rad bi ti posliku sam sem v lublani tako da nimam možnosti.
Upam da razumeš kako se kaj naredi. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
poknjen Traktorist
Pridružen/-a: 17.12. 2006, 13:01 Prispevkov: 115
|
Objavljeno: 18 Jun 2008 08:53 Naslov sporočila: |
|
|
razumem kako se naredi. dejanjancar ce bos imel čas poslikaj pa čez vikend in prilepi slike ker še koga tukaj zanima kako je stvar izvedljiva.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vladimirac Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 13.07. 2008, 16:57 Prispevkov: 752 Kraj: ivančna gorica
|
Objavljeno: 26 Dec 2008 21:59 Naslov sporočila: |
|
|
mene pa zanima pri utb 550 ,če priklopim plug obračalni na dve cevi ,ali je dovolj da se potegne še eno cev s pumpe ,ali bo to delovalo. Mi ni čist jasno kako ta pumpa deluje? prosim za pojasnila. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|