Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
New Holland Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.12. 2007, 20:41 Prispevkov: 1116 Kraj: Slovenj Gradec
|
Objavljeno: 05 Maj 2008 20:01 Naslov sporočila: |
|
|
Mi smo zmeraj dobili robo 2 tedna kasneje pa račun! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
modritommo Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 22.05. 2008, 21:47 Prispevkov: 280
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 25 Maj 2008 08:38 Naslov sporočila: |
|
|
Modritommo:kateri letnik, kakšna oprema, koliko ur na leto v povprečju naredi, kako si zadovoljen z motorjem oziroma zmogljivostjo glede na težo traktorja? Prednjo hidravliko imaš verjetno preko zadnjih hidravličnih ventilov? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
modritommo Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 22.05. 2008, 21:47 Prispevkov: 280
|
Objavljeno: 25 Maj 2008 10:39 Naslov sporočila: |
|
|
Živjo
Bom na kratko povedal vse skupaj,z njim smo naredili do sedaj 450 ur,je letnik 2006 z standardno opremo,ker nisem ljubitelj elektronike le kramerjev priklop in sprednjo hidravliko smo doplačali, manjkajo mi še zgornje lučke na stebričku levo in desno.Sprednja hidravlika je original Folgerjva in ni preko zadnjih hidravljičnih ventilov,teža traktorja nam zelo ustreza, ker nimamo vse v ravnini in se moč lepo porazdeli na težo pa tudi stabilnost je vredo sploh s čelno koso,manjka nam še nekaj priključkov potem bo naredil nekaj več ur.
Smo zelo zadovoljni z njim.
Lep pozdrav luka |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jakakorenjak Administrator & Forumovec leta 2008
Pridružen/-a: 09.01. 2006, 18:56 Prispevkov: 1256 Kraj: Dramlje/Celju
|
Objavljeno: 12 Jun 2008 14:55 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni!
No, na zahtevo nekaterih članov foruma, objavljam kratek domači test traktorja T5060.
Motor, mere in oprema: Motor je razvit v korporaciji CNH. Ima 106KS, prostornina 4500, turbo, 2 ventila na valj, 425Nm, 31% porast navora, z oznako B100, kar omogoča uporabo biodiesel-a, kot obrata koles 60°...
V rezervar za gorivo gre po podatkih proizvajalca 127l, v resnici lahko nalijemo pri zelo praznem rezervarju vanj le 100l goriva. Širina je 230cm, višina 254cm, teža po podatkih proizvajalca 4250kg. Gume so zadaj 540, spredaj 440, ostalo je vsa oprema razen kompresorja.
Izkušnje:V dosedanjih 30 urah smo z njim sprobali kar nekaj težjih del. Delal je že z mešalno 12m3, nakladalko 40m3, cisterna 8400l, obračalnik 8m in zgrabljalnik 4,2m.
Izredno dobro se obnese pri mešalni, saj je malo ožji od nje, in je v silosu kar malo bolj okreten kot TM.
Kar se tiče moči traktorja je tako. Pri strojih, za katere je traktor narejen, se motor ob pritisku na plin zelo hitro odzove. Pri večjem priključku (10t) malo počasneje, vendar tudi kar dobro.
Nakldalka je, kakor je že bilo rečeno, malo pretežka zanj, po ravnini gre kar dobro, kakor je breg, je že problem lastne teže. Ravno tako s cisterno.
Pri zgrabljalniku se traktor zelo dobro obnese, saj je traktor ne samo po podatkih, ampak tudi v reslnosti zelo okreten, h čemur pripomore kot obrata prednjih koles, ki je kar 60°. Če seštejemo oba kota skupaj, je to 120°, le te pa premaga z točno 4-mi obrati volana.
V kabini je razporeditev kar logična, no, kar bi pograjal, so ročice za kiper ventile (med njimi tudi za prednjo hidravliko) ki so desno spodaj. Prav tako grajam ročno zavoro, ki je prav tako na desni strani. Le to rabiš vedno, ko izstopiš iz kabine, in zelo pripočna je ravno na levi strani, ker greš ponavadi ven na levo stran (to ponavadi opravjlamo spotoma). Še nekaj bi pograjal. "Ročica" za smerokaze je ravno na takšnem mestu, da vedno ko greš iz kabine, prižgeš smerokaz. Drugače je pa izhod iz kabine zelo dober. Če še ostanem pri kabini. Na prvi pogled velik ročni gas, ki kar "štrli" iz blatnika, pa sploh ni tako napačen, ampak zelo priročen. Prav pride v strmem terenu, ko se radi nečesa oprimemo, takrat je to to. Prav tako je priročen pri zgrabljalniku ali katerem drugem delu, kjer rabimo stalne obrate, takrat še zraven ko se držimo ročke nastavimo še obrate motorja. Skratka dobra svar. Prav tako lahko obrate kardana nastavljamo v kabini, ročica pa se zelo lahko upravlja. Pohvalil bi pa še novo obliko EHR pri modelu T5000, kakršno uporabljamo sicer že na TM-u, pa vendar, veliko bolj priročna kakor prejšnja oblika. Pohvala gre tudi power clutch-u, največkrat uporabljena tipka v traktorju. Še to. V zadnji prestavi so obrati motorja omejeni na 2300obr./min.
Če predelam še porabo, katera mislim da marsikoga zelo zanima. V povprečju prvih ur je znašala 6.3 l. Kar mislim, da je kar dobro. Še točni podatki: 95 litrov v 15-ih urah.
Če pa še koga kaj zanima, naj kar vpraša. Lahko da sem še kaj izpustil.
Lp,
Korenjak
Nazadnje urejal/a jakakorenjak 12 Jun 2008 19:41; skupaj popravljeno 5 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Krone Kmetovalec
Pridružen/-a: 18.01. 2008, 15:31 Prispevkov: 72 Kraj: Ljubljana z okolico
|
Objavljeno: 12 Jun 2008 15:09 Naslov sporočila: |
|
|
Zelo izčrpno poročilo.
Ja mene nekaj zanima, kako imaš prednji hidravliko, ima tudi plavajoč položaj,a ima mogoče tudi kontra hidravliko, tako da se lahko recimo tudi spredaj dvigneš.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jakakorenjak Administrator & Forumovec leta 2008
Pridružen/-a: 09.01. 2006, 18:56 Prispevkov: 1256 Kraj: Dramlje/Celju
|
Objavljeno: 12 Jun 2008 15:20 Naslov sporočila: |
|
|
Krone je napisal/a: | Zelo izčrpno poročilo.
Ja mene nekaj zanima, kako imaš prednji hidravliko, ima tudi plavajoč položaj,a ima mogoče tudi kontra hidravliko, tako da se lahko recimo tudi spredaj dvigneš.
lp |
Pozdrav.
Ima takšno hidravliko, da deluje hidravlika v obe strani. Imaš pa tudi plavajoči sistem.
Ja pa še to je. Sprednja hidravlika je speljana ločeno od zadnjih izhodov, tako, da ni porabljenega para zadaj.
Lp,
Korenjak |
|
Nazaj na vrh |
|
|
MarkoSkače Traktorist
Pridružen/-a: 27.08. 2006, 17:28 Prispevkov: 131 Kraj: Ormož
|
Objavljeno: 12 Jun 2008 16:19 Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: | h čemur pripomore kot obrata prednjih koles, ki je kar 60°. Če seštejemo oba kota skupaj, je to 120°, |
Malo razmisli kaj si napisal!
Potem se kolesa obrnejo nazaj? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jakakorenjak Administrator & Forumovec leta 2008
Pridružen/-a: 09.01. 2006, 18:56 Prispevkov: 1256 Kraj: Dramlje/Celju
|
Objavljeno: 12 Jun 2008 16:47 Naslov sporočila: |
|
|
MarkoSkače je napisal/a: | Citiram: | h čemur pripomore kot obrata prednjih koles, ki je kar 60°. Če seštejemo oba kota skupaj, je to 120°, |
Malo razmisli kaj si napisal!
Potem se kolesa obrnejo nazaj? |
Najprej 2x izračunaj, potem pa govori. Preveri še enkrat. Iz konteksta ven je razumljivo, da iz ene skrajne točke do druge je 120°. Bo vredu?
Lp,
Korenjak
Nazadnje urejal/a jakakorenjak 12 Jun 2008 16:51; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kmet V.I.P
Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32 Prispevkov: 1157
|
Objavljeno: 12 Jun 2008 16:48 Naslov sporočila: |
|
|
Ne išči dlake v jajcu! Mislim da vsak ve da je to kot med skrajnima legama!
Drugače me pa preseneča nekoliko nizek navor za 4,5L prostornine, zato je tudi bolj poskočen motor, v hrib pri težkem priključkom se pa verjetno zelo hitro pozna? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|