Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
jakakorenjak Administrator & Forumovec leta 2008
Pridružen/-a: 09.01. 2006, 18:56 Prispevkov: 1256 Kraj: Dramlje/Celju
|
Objavljeno: 12 Jun 2008 16:58 Naslov sporočila: |
|
|
kmet je napisal/a: | Ne išči dlake v jajcu! Mislim da vsak ve da je to kot med skrajnima legama!
Drugače me pa preseneča nekoliko nizek navor za 4,5L prostornine, zato je tudi bolj poskočen motor, v hrib pri težkem priključkom se pa verjetno zelo hitro pozna? |
Pozdrav.
Ja, navor je že lahko nizek za 4.5l, vem da ima marsikdo še več, vendar v tem razredu vseeno nima konkurence. Seveda imajo večje navore traktorji večjega razreda enake prostornine, imajo pa zato večjo maso, tako da smo na istem.
Glede brega je pa tako, brega skoraj ne vidi, če ima zadaj primerljiv priključek za ta traktor. Če je priključek 10t, pa seveda upravičeno "zašvica" preden pride do vrha.
Lp,
Korenjak |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 12 Jun 2008 17:15 Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: | Drugače me pa preseneča nekoliko nizek navor za 4,5L prostornine, zato je tudi bolj poskočen motor, v hrib pri težkem priključkom se pa verjetno zelo hitro pozna? |
Serije T5000 ni primerljiva z npr. valtrino serijo N, ampak s serijo A, ki pa nima tako zmogljivega motorja (tudi po zdajšnji posodobitvi euro III ne).Zmore pa cnh-jev 4,5l motor tudi več kot 600Nm navora s power plusom, ampak seveda v seriji profi/T6000. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kmet V.I.P
Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32 Prispevkov: 1157
|
Objavljeno: 12 Jun 2008 17:49 Naslov sporočila: |
|
|
No mogoče je prišlo do manjšega nesporazuma, ker nisem napisal za turbo intercooler da je nizek navor.
Sicer pa je navor najbolj važen v hribovitih terenih, v ranini pa zelo prav pride malo bolj poskočen motor.
Drugače je pa tako, koliko mu daš nafte toliko ti vrne moči, pa naj bo motor kateregakoli proizvajalca. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
CNH Uradni uvoznik CNH
Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11 Prispevkov: 400
|
Objavljeno: 12 Jun 2008 18:15 Naslov sporočila: |
|
|
jakakorenjak je napisal/a: | ...V rezervar za gorivo gre po podatkih proizvajalca 127l, v resnici lahko nalijemo pri zelo praznem rezervarju vanj le 100l goriva... |
Veliko varnih in uspešnih delovnih ur!
Čudi me pa za rezervoar, zato sem takoj še enkrat preveril podatke proizvajalca. Navajajo 127l, opcija je edino dodatni rezervoar 40l, tako da ne morem komentirati zapisanega, ne vem pa kolikšna je rezerva.
Drugače pa lahko dodam edino to, da so vsi motorji v novih NH-jih s turbino in hladilnikom polnilnega zraka (Intercooler), to pa predvsem zaradi enostavnejšega doseganja Tier III normativov s ponovnim izgorevanjem dela izpušnih plinov, prostornine v cm3 pa so 3200 (4cil), 4500 (4cil) in 6800 (6cil). So pa seveda različne izpeljanke.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kmet V.I.P
Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32 Prispevkov: 1157
|
Objavljeno: 12 Jun 2008 18:30 Naslov sporočila: |
|
|
CNH je napisal/a: |
Drugače pa lahko dodam edino to, da so vsi motorji v novih NH-jih s turbino in hladilnikom polnilnega zraka (Intercooler), to pa predvsem zaradi enostavnejšega doseganja Tier III normativov s ponovnim izgorevanjem dela izpušnih plinov, prostornine v cm3 pa so 3200 (4cil), 4500 (4cil) in 6800 (6cil). So pa seveda različne izpeljanke.
LP |
Če smo natančni pri dizelskem motorju je tako, da Intercooler hladi zrak, kar poveča vstopno količino zraka v motor, kar je jasno vidno iz enačbe: p*V=n*R*T, ker pa je v notranjosti posledično večja količina zraka dosežemo zudi večji navor (temparatura izgorevanja je približno enaka) (sila je odvisna od tlaka na površino diska).
S tem dosežemo tudi nekoliko boljše izgorevanje. Kar se pa tiče emisij je pa tako, da je turbina narejena tako, da gre ISTI zrak 2x v proces izgorevanja, kjer nastanejo večje molekule ogljikovodikov, ki jih nato katalizator absorbira oz. se ustavijo na "filtru trdih delcev", zato je posledično izpust CO2 manjši.
Pri izgorevanju ima zelo pomembno vlogo tudi črpalka, ki naj bi čim bolj razpršila gorivo, tako da bi v idealnem primeru dobili v cilindru idealno zmes plinasto zmes zraka in goriva. Najbližje temu pa danes dosega tehnologija commonrail s pomočjo piezzo kristalov, ki na ventilih razpršijo gorivo.
Upam da nisem preveč zakompliciral.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
CNH Uradni uvoznik CNH
Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11 Prispevkov: 400
|
Objavljeno: 12 Jun 2008 21:04 Naslov sporočila: |
|
|
Je malo zakomplicirano in tudi ne povsem točno!
Pri trenutno veljavni direktivi TIER 3 gre predvsem za zmanjšanje dušikovih spojin in ne ogljikovih. Te so že od TIER 2 (2003-2004) praktično nespremenjene, takšne pa bodo še nekaj let, saj tudi ko stopi v veljavo TIER 4 (2012-2013), ta ne predpisuje zmanjšanja.
Ločiti je potrebno med dieselskimi motorji za cestna vozila in ostalimi, kamor se prištevajo tudi traktorji. Tu so predpisi in tudi načini omejevanja škodljivih izpustov drugačni. Zato se tudi uvaja ti. sistem EGR (Exhaust Gas Recirculation), saj le ta omogoča popolnejše izgorevanje DUŠIKOVIH spojin, stranski učinek pa je na žalost lahko več trdih delcev v izpuhu. To bo potrebno rešiti do uvedbe TIER 4, ki zahteva drastično zmanjšanje le teh. Zato bo ena od rešitev filter trdih delcev, katerega trenutno Steyr že preizkuša na seriji PROFI.
Eden od problemov pri uvajanju EGR je tudi lastnost samih traktorjev (in podobnih vozil ter delovnih strojev) da večino časa vozijo zelo počasi, zato se proizvajalci tudi poslužujejo različnih načinov, da ustvarijo zadosten tlak, da potisne del izpušnih plinov ponovno v izgorevanje. Pri cestnih vozilih (npr. tovornjakih) teh težav ni saj je pretok zraka in s tem tudi tlak večino časa zadosti visok.
Bodi zadosti...težava je le, da pozitivni vplivi na okolje na žalost prinašajo negativne na učinkovitost motorjev!
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bostjan18 Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 06.05. 2007, 11:14 Prispevkov: 243
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
metodjagodic Kmetovalec
Pridružen/-a: 15.06. 2008, 10:59 Prispevkov: 69 Kraj: možjanca
|
Objavljeno: 20 Jun 2008 07:12 Naslov sporočila: |
|
|
mene pa nekaj zanima ali je traktor newholland serije 4000 dober ali pa ne in kako je uporaben v hribovitem terenu prosim povejte |
|
Nazaj na vrh |
|
|
trac Kmetovalec
Pridružen/-a: 17.12. 2007, 10:04 Prispevkov: 92
|
Objavljeno: 20 Jun 2008 07:23 Naslov sporočila: |
|
|
metodjagodic je napisal/a: | mene pa nekaj zanima ali je traktor newholland serije 4000 dober ali pa ne in kako je uporaben v hribovitem terenu prosim povejte |
Mi mamo T4050 pa imamo več kot polovico travnikov na zelo strmem terenu. Zaenkrat brez pripomb, malo ga morš poširit. Odlična izbira za strmino... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
metodjagodic Kmetovalec
Pridružen/-a: 15.06. 2008, 10:59 Prispevkov: 69 Kraj: možjanca
|
Objavljeno: 24 Jun 2008 12:20 Naslov sporočila: |
|
|
aha vredu hvala |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|