Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
lindner Vajenec
Pridružen/-a: 12.12. 2007, 13:44 Prispevkov: 17
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
bostjanbevc Vajenec
Pridružen/-a: 07.05. 2008, 11:57 Prispevkov: 10
|
Objavljeno: 08 Maj 2008 20:46 Naslov sporočila: |
|
|
bom use popravu.ce pa kerga zanima kj mu lohka vse povem. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
joco Vajenec
Pridružen/-a: 22.05. 2008, 20:15 Prispevkov: 3
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
marolt Moderator & Forumovec leta 2009
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:42 Prispevkov: 2778 Kraj: Bloke
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
WeekEnd kmet Moderator & Izjava leta 2008
Pridružen/-a: 21.03. 2007, 16:49 Prispevkov: 2100 Kraj: Igland
|
Objavljeno: 23 Maj 2008 06:52 Naslov sporočila: |
|
|
Gre najbrž za to, da se getribe prednjega kardana ne vrtijo v prazno, kadar jih ne potrebuješ... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 23 Maj 2008 07:19 Naslov sporočila: |
|
|
Najbrž je res tako, da se priklopi z oblikovno sklopko na gredi in se reduktor, ko ga ne potrebuješ ne vrti. Kljub temu pa bi lahko bilo izveden vklop na kakšen drugačen način, morda prek jeklene pletenice.
Je to nekako črna točka, ampak kar je pri Lindnerju bistveno je njegova zanesljivost in razpoložljivost. To dvoje je pa napram kakšnemu iz SDF skupine, kateri imajo precej elektrohidravličnih vklopov, kar malo višje. Ta sklep je narejen iz izkušenj, saj v okolici obratujeta dva lamborghinija in še kakšen same, ki pa so imeli do enakih obratovalnih ur kakor naš geotrac 60 že kar precej težav, beri popravil, beri stroškov, ki izničujejo začetno razliko in povzročajo nejevoljo. Do 3000 ur ni treba nove sklopke, ni treba, da pušča olje pri semeringu na sprednjem mostu, ni treba, da že pri novem teče olje ven,... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
marolt Moderator & Forumovec leta 2009
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:42 Prispevkov: 2778 Kraj: Bloke
|
Objavljeno: 23 Maj 2008 07:56 Naslov sporočila: |
|
|
Simon se strinjam s teboj.
Vse kar se mi je zdelo malo "hecno" je to, da imaš vklop zunaj.
Kako sem pisal za 50 jurjev tega res ne pričakujem?
Zanesljivost je dobra to se strinjam tudi reduktor se ne vrti sam kaj bi bilo težko namestiti en el mag venitil pa tisto stikalo in malo drugačno sklopko?
Meni so taki sistemi malo predpotopni je pa res da so vzdržljivi.
Marolt |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 23 Maj 2008 10:16 Naslov sporočila: |
|
|
Se strinjam, ti sistemi nekoliko za časom, najbrž je pa ta generacija (3) zadnja, ki ima take vklope. Modeli 104 114 in 124, ki prihajajo na trg v kratkem imajo prav gotovo te stvari rešene drugače.
Kljub vsemu je pa to še vedno stara dobra mehanika, ki ti ne pusti na cedilu komplet vsega upravljanja traktorja če gre kaj narobe. Saj je elektronika fajn, če je pa slaba kakor pri "italijanih" pa sploh ni fajn. In po Avstriji in okolici, pa še kje obratuje mnogo mnogo takih traktorjev s takimi vklopi.
Nekoč sem se pogovarjal z enim gospodom, ki o traktorjih mnogo ve in je dejal, da je elktronika fajn, samo je največji problem z njo, ob predpostavki da se sama kaj ne zacikla, da deluje dobro dokler je to garažirano in ne zmrzuje. Pa ne zdaj skočit pokonci vsi, ja sej jaz pa imam...(vesolsko ladjo)...pa je vedno zunaj, pa je še čisto dober. Ja, saj se stvari izpopolnjujejo, nekateri so boljši drugi so slabši, odvisno od pogojev, odvisno od kvalitete komponent itd. Načeloma je pa tako.
Zato sklepam, da je ta tradicionalizem pri Lindnerju vezan tudi geografsko, saj si najbrž ne dovolijo, da bi v Avstrijskih Alpah, ko se orje in freza meter in več debela snežna odeja, traktorji potrebovali vzdrževalne posege, zaradi tako banalnih stvari kakor je v takih momentih elektronski vklop.
Domnevam, da skušajo ocenjevat zanesljivost sklopov, ki jih vgrajujejo in v kolikor najpomembnejši sklopi niso dovolj zanesljivi jih ne vgradijo.
Mislim, da je v Italji glede tega iz tega zornega kota drugače, ker v veliko predelih lahko dostopiš do traktorja v mokasinih skozi celo leto.
Moje mnenje.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|