Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
mstrek Moderator
Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21 Prispevkov: 5111 Kraj: BELA KRAJINA
|
Objavljeno: 26 Mar 2008 07:23 Naslov sporočila: Re: PADEC NAFTE PRI ZETORJU |
|
|
FFarmer je napisal/a: | sam svoj komentar bi dodal: pri zetorju 3511 let. 73 smo do zdj (kokr se spomnem) samo enkat menjal komplet glažek z ohišjem vred. smo mel tud 5211 mislm da 11 et pa ni blo nikol problemov z nafto (oz. z glažkom) prav tako ne pri 6340, ki smo ga mel 5 let.
tako da @zetor 4340 ti samo dobr spucaj glažek, dovod nafte ter po možnosti zamenjaj filter pa bi moglo bi vse vredu. |
Naš 5211 je l. 90 pa so se takšni problemi začeli pojavljati zadnja 3 leta...vse enkrat dotraja i je potrebna zamenjava. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Boštjan Traktorist
Pridružen/-a: 04.02. 2007, 18:42 Prispevkov: 116
|
Objavljeno: 29 Mar 2008 19:44 Naslov sporočila: |
|
|
no sedaj še pa moje mnenje
pri nas je bil tudi podoben problem samo za razliko od težav z glažekom je bil problem z dovodnimi cevmi ker tako enostavno nasajene gor čeham se še objemk ne da zmontirat da bi to 100% delovalo pač šparajo jebi ga |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kastelic999222 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:22 Prispevkov: 2059 Kraj: Spodnja gorenjska
|
Objavljeno: 01 Apr 2008 22:22 Naslov sporočila: Re: PADEC NAFTE PRI ZETORJU |
|
|
zetor4340 je napisal/a: | Imam problem s padcem nafte na zetorju 4340. Traktor normalno vžge, a čez nekaj časa motor ugasne in je potrebno "napumpat" nafto in pol je OK. Mehanik mi je reku, da naj pregledam cevke za dovod goriva oz. vse cevke, če kje zrak vleče, ampak s tem je vse vredu, a traktor še kar nagaja! Tud vsred hriba crkne, kar naenkrat izgubi ves gas, ampak zanimivo je da takrat ni potrebno napumpat nafte ampak kar lepo vžge. Zanima me, če je imel kdo kaj izkušen s tem in kaj bi lahko bilo? | ja jst sm meu isti problem vndar sm čez neki časa pršu du tega d bi mugoče filtre zamenu in pol je blo ok. lp kastelic
Kastelic piše se v kolikor toliko pravilni sloveniščini. Moderator Marolt . |
|
Nazaj na vrh |
|
|
laci Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 20:48 Prispevkov: 302 Kraj: radenci
|
Objavljeno: 19 Apr 2008 09:10 Naslov sporočila: |
|
|
Lp.Padec nafte je pri vseh Zetorjih problem kateri imajo rezrvar za nafto niže od črpalke,to pa zato ker nafta steče dol in pade pritisk v črpalki.To se da lepo rešiti.Narediš taki mali rezervarček in ga zmontiraš na nosilec nad črpalko tako da drži stalno pritisk in ne bo več problemov. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dromly Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 01.07. 2011, 18:50 Prispevkov: 1861 Kraj: LJ okolica
|
Objavljeno: 22 Jul 2011 11:59 Naslov sporočila: Re: PADEC NAFTE PRI ZETORJU |
|
|
bosti81 je napisal/a: | zetor4340 je napisal/a: | Imam problem s padcem nafte na zetorju 4340. Traktor normalno vžge, a čez nekaj časa motor ugasne in je potrebno "napumpat" nafto in pol je OK. Mehanik mi je reku, da naj pregledam cevke za dovod goriva oz. vse cevke, če kje zrak vleče, ampak s tem je vse vredu, a traktor še kar nagaja! Tud vsred hriba crkne, kar naenkrat izgubi ves gas, ampak zanimivo je da takrat ni potrebno napumpat nafte ampak kar lepo vžge. Zanima me, če je imel kdo kaj izkušen s tem in kaj bi lahko bilo? |
Pozdravljen !
Za padanje nafte pri zetorju je velikokrat krivo ohišje "glažka" v katerem je predfilter. Ker so ta ohišja velikokrat iz zelo slabe smesi aluminija in zelo slabo prenašajo zunanje temperature, se zgodi da počijo na mestu kjer so z pretočnim vijakom pritrjena na črpalko, in zato pol tam vleče zrak, posledično pa pade nafta.
Rešitve so tri:
1.)kupiš novo ohišje glažka, ki, pa je v glavnem tudi iz alum. zmesi in je vprašanje koliko časa bo zdržalo???
2.)kupiš teflonsko ohišje glažka (so zelo kvalitetna ampak tudi draga kot hudič),samo ga je pa tudi težko dobit(praviloma se dobijo samo na MAN-ovih servisih)
3.Odstraniš ohišje glažka, in lajtngo ki je pritrjena na zunanji strani ohišja , povežeš direktno na črpalko z obstoječim vijakom, pa ti bo vsa zadeva dala mir za vse nadaljnje čase!
Če ti kaj ni jasno piš pa ti bom rade volje razložu! | 4. in najcenejša opcija je enosmerni ventil za goriva daš ga pred "glažek" cena je par evrov to so dajal v golfe 1ke k je nafta nazaj tekla to smo dal v 5211 ko je bil star dve leti pa še do danes ni blo nikol problema pa isto v 6341 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
walter6230 Kmetovalec
Pridružen/-a: 07.06. 2010, 16:14 Prispevkov: 53
|
Objavljeno: 23 Jul 2011 09:34 Naslov sporočila: |
|
|
Pri našem 7341, je bil enak problem. Najboljše je da zamenjaš celo pumpo in ne boš imel več problemov potlej. To s posodico in mrežico smo mi tudi očistili in zamenjali z novo mrežico, vendar ni dosti pomagalo. Tudi pri novem zetorju od enega znanca 7441 je bilo potrabno zamenjati pumpo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jcbfastrac Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 17.02. 2010, 17:42 Prispevkov: 307 Kraj: slovenj gradec
|
Objavljeno: 23 Jul 2011 09:42 Naslov sporočila: |
|
|
mi mamo zetorja 4340 in nimamo problema z padcem nafte |
|
Nazaj na vrh |
|
|
linč Izjava leta 2012
Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26 Prispevkov: 1191 Kraj: brkini
|
Objavljeno: 23 Jul 2011 10:47 Naslov sporočila: |
|
|
walter6230 je napisal/a: | Pri našem 7341, je bil enak problem. Najboljše je da zamenjaš celo pumpo in ne boš imel več problemov potlej. To s posodico in mrežico smo mi tudi očistili in zamenjali z novo mrežico, vendar ni dosti pomagalo. Tudi pri novem zetorju od enega znanca 7441 je bilo potrabno zamenjati pumpo. |
To misliš AC pumpico? Ponavadi je samo kakšna bakrena podloška za zamenjat na očesnih vijakih, problem pa je ugotovit katera. AC pumpica je ponavadi vzrok takrat, ko ni dovolj pritiska v sistemu, tudi takrat ko traktor dela - trokira. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mstrek Moderator
Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21 Prispevkov: 5111 Kraj: BELA KRAJINA
|
Objavljeno: 24 Jul 2011 10:36 Naslov sporočila: |
|
|
Mi je ta teden ena lajtinga počila za nafto in sem potem kar dve zamenjal za ziher....in lahko rečem, da sedaj veliko boljše tesni. In ni več teh problemov...vsaj na krajši čas. Prej je padla nafta že po 3eh urah... sedaj je pa po sedmih v privo kresnil. Po več dnevnem postanku pa bomo še videli kako bo vžgal. Mogoče je res tudi na podloškah koliko puščalo...zdej ko so na novo stegnjene je vredi. Sem že nekaj let nazaj montiral protipovratni ventil, pa ni bilo nič boljše. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dromly Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 01.07. 2011, 18:50 Prispevkov: 1861 Kraj: LJ okolica
|
Objavljeno: 24 Jul 2011 19:08 Naslov sporočila: |
|
|
Od traktorja do traktorja različno pri 5211 smo po 20ih letih prvič menjal cevi za gorivo pa nikol ni nagajal pri užigu tud pozimi ne je pa bliz nas en k pa vsakič pumpa pa nafta solzi in podobne kolobocije sam opažam da bo treba vse gumi cevi počas menjat no sam v 20 ih letin ne more bi novo... se pa spomnim da je pri 4712 enkrat počilo ohišje od tistega steklenega filtra grobih delcev |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|