Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
same dorado V.I.P
Pridružen/-a: 01.02. 2006, 22:05 Prispevkov: 2186
|
Objavljeno: 23 Apr 2006 19:10 Naslov sporočila: |
|
|
tako ze samo moj dorado pa ko sem cakal na nejga so ga priperjali iz italije |
|
Nazaj na vrh |
|
|
NEW HOLLAND RIVAL V.I.P
Pridružen/-a: 08.01. 2006, 09:21 Prispevkov: 993 Kraj: gorenska
|
Objavljeno: 23 Apr 2006 19:33 Naslov sporočila: |
|
|
ja sj caka se na vsak traktor razn ce ni na zalogi |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Bostr V.I.P
Pridružen/-a: 30.03. 2006, 08:31 Prispevkov: 77 Kraj: bliz kranja
|
Objavljeno: 23 Apr 2006 21:01 Naslov sporočila: |
|
|
Deželak je napisal/a: | Nimaš kaj res dober traktor.
Kar se pa tiče konkurence ta pa je že v samem koncernu.
Deutz Fahr Agrotron K = Same Iron = Lamborghini R6 = Hurlimann XM
Tako da je razlika le v ceni. Kajti vsi so pa narejeni v Nemčiji. |
to ni lih res sm biu u italij na sejmu sm sedev u temu lamborginiju R6 k je kabina čist podobna K seriji ampak koko je to slab narjen zvari so tko grdi de mislt ne morš use se neki maje pa preč visi ej kuplenga je bla tolk trda de na morš vrjet. to je pač italijan
mi mamo dele doma glih novga agrotrona K120 pa k sm na kuplengo stopu to je čist neki druzga ej nemc je nemc italijan je italijan ne boš reku de je use isto če je oblika ista |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Bostr V.I.P
Pridružen/-a: 30.03. 2006, 08:31 Prispevkov: 77 Kraj: bliz kranja
|
Objavljeno: 23 Apr 2006 21:03 Naslov sporočila: |
|
|
[/url]
no evo to je ta mašinca
če želite dobite še kšne slikce
Nazadnje urejal/a Bostr 23 Apr 2006 21:06; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Bostr V.I.P
Pridružen/-a: 30.03. 2006, 08:31 Prispevkov: 77 Kraj: bliz kranja
|
Objavljeno: 23 Apr 2006 21:05 Naslov sporočila: |
|
|
oprema je sledeča :
veliko je že sicer standardne opreme to naj bi bila pa še dodatna:
- vzmetenje prednje preme
- 50 km/h
- zračno vzmetena kabina
- zraćno vzmeten sedež
- kompresor
- oljne zavore
- klima (standard)
- prednja hidravlika
- 3 pari ventilov (standard)
- funkcija 4 tega pa ra ventila - u kabini prtisneš knof in ne dela več spredej hidravlika ampak je zadej pol ventil.
- radio MP3 (standard)
- super reduktor
- rotacijska luč
- gume 540 65 R24, 600 65 R38
- dodatne luči
to bi blo pomojem to možn de sm kej falu kšno malenkost. aja je pa 4 cilindrc, kar je novost pr deutz fahrih te moči. zard tega je velik bl okretn pa mal bl živahn. sej glede kurjave si pa lohka predstavlate al futrate 4 krave al pa 6 kolk bote ponucal .
zanga smo pa odštel 15.600.000 z kr nekej popusta skorej 1 mio blo je pa za počakat 5 mesecev (se je dal za bolše plačniške pogoje zment)
Nazadnje urejal/a Bostr 23 Apr 2006 21:50; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kmet V.I.P
Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32 Prispevkov: 1157
|
Objavljeno: 23 Apr 2006 21:15 Naslov sporočila: |
|
|
Tolko pride Valtra c121e s 118 KM, pa se deutz-fahr ne more niti malo primerjat z njim. V slovenijo pride eden zadnjih C-jev konec maja, potem pa ga nadomesti serija N. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Bostr V.I.P
Pridružen/-a: 30.03. 2006, 08:31 Prispevkov: 77 Kraj: bliz kranja
|
Objavljeno: 23 Apr 2006 21:49 Naslov sporočila: |
|
|
zakaj se nebi mogl primerjat
u čem je taka razlika ?
s kakšno opremo tolk pride |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kmet V.I.P
Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32 Prispevkov: 1157
|
Objavljeno: 25 Apr 2006 20:25 Naslov sporočila: |
|
|
No, verjetno veš da je Valtra top class traktor, (sem spada še mislim da samo fendt po kakovosti) nikakor pa ne DF. Če že govorimo o opremi
Valtra c120e: motor: 4/4400 -118KM - 580NM
kabina: vzmetena, vzmeten sedež, avtomatska klima(boljša kot v mnogih avtih), radio cd, električno nastavljanje ogledal...
transmisija: 36+36 ali brezstopenjski s turbo sklopko po posameznih skupinah, 48 km/h, vzmetenje spredaj
hitravlika: električna (iso bus - sistem), 8 ventilov, joystick, ...
dvižna moč hidravlike spredaj 3600 kg, zadaj 5600 kg (pomembno je tudi da dosegajo skupno dovoljeno obremenitev 11000kg - primerljivo s traktorji z močjo nad 170KM (6 valjni).
to je na hitro opis, drugače ti pa priporočam, da vidiš ta stroj v živo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Bostr V.I.P
Pridružen/-a: 30.03. 2006, 08:31 Prispevkov: 77 Kraj: bliz kranja
|
Objavljeno: 25 Apr 2006 21:27 Naslov sporočila: |
|
|
drgač če ne veš je pr DF lohka tud avtomatska klima mašina je verjetno ista.
razlož ti men tist podatk o navoru,.
no sm zasledu de je res tko napisan
sam s tako opremo k si ti napisov kakšna je cena ? če smem zvedt |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kmet V.I.P
Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32 Prispevkov: 1157
|
Objavljeno: 25 Apr 2006 21:34 Naslov sporočila: |
|
|
no glede klime, še v volvonu s60 je slabša!!!
glede navora je pa tko: to je sisu-diesel motor, ki ima pri standardnih obratih motorja 150 KM, ta model pa je eco izvedba in ima 500 rpm manj in ima samo 1800 rpm, navor pa veš da ni odvisen od obratov in je max pri okoli 1300 rpm. Je pa TDI motor z visokotlačnim vbrizgom hladnega zraka.
če te še karkoli zanima kar z besedo na dan. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|