Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
CNH Uradni uvoznik CNH
Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11 Prispevkov: 400
|
Objavljeno: 21 Sep 2007 19:10 Naslov sporočila: |
|
|
nejc je napisal/a: | markec pred nakupom še preveri kako olje ima case, namreč znanec ima NH tl100a, ki ima sintetično olje in pa DF agroplus 85 ki ima pa organskega in sedaj ga matra, ker se ti dve vrsti olja ne smeta mešati(hidravlični priključki) Predvidevam da ima tvoj DF tudi organskega, bodoči case pa najbrž sintetično |
Tako New Holland kot Case IH imata tovarniško mineralno olje in ne sintetičnega...razen, če ni kdo sam zamenjal olja V MOTORJU za sintetičnega.
Ne mešajte pa hidravličnega sistema in motorja....olje v motorju je drugo, kot pa v prenosu, hidravliki, bočnih reduktorjih. Ti sklopi uporabljajo isto. To je redkejše zaradi delovanja pri nižjih temperaturah, saj če bi se uporabilo motorno olje lahko takrat pride do loma črpalke. Motorno olje je gostejše, da tudi pri višjih temperaturah zagotavlja dobro mazanje motorja, kar pa hidravlično ne more. Pri CVT prenosih pa se za sam prenos uporablja spet posebno olje!
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nejc Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.02. 2007, 20:24 Prispevkov: 2688 Kraj: štajerska
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
markec Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 23.08. 2006, 09:56 Prispevkov: 746 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 21 Sep 2007 22:11 Naslov sporočila: |
|
|
CNH, mene je zanimalo samo hidravlično olje. Nobeni prenosi, reduktorji in motor. Torej olje, ki se meša ob priklapljanju priključkov. DF ima v hidravliki motorno olje. Nobena črpalka še ni crknila. Torej npr. Valvoline TD 10W-40 ali pač podobno.
Kakšno olje ima v hidravliki Case JX1090U in kakšna bo reakcija ob morebitnem mešanju z oljem od DF-a? Ima Case fizično ločeno hidravlično olje od olja v prenosu? Hvala.
LP
P.S.: Tisto o bočnih reduktorjih me je malo zmotilo... A tam ima Case hidravlično olje? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
CNH Uradni uvoznik CNH
Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11 Prispevkov: 400
|
Objavljeno: 21 Sep 2007 22:26 Naslov sporočila: |
|
|
V vsakih Navodilih za uporabo je navedeno, katero olje je uporabljeno v katerem sklopu oz. katero se priporoča pri zamenjavi....nobeno od teh pa ni sintetično. Zato je tudi velikokrat poudarek na tem, da je pri novejših motorjih servisni interval samo vsakih 600 ur - in to pri uporabi mineralnega olja in ne sintetičnega (za motor!!!).
Za hidravlično olje pa je pri New Holland-u TL100A običajno uporabljeno Ambra Multi-G ali Mastertran, na sintetični bazi pa obstaja Ambra MULTI BIO. Pri Case IH JX1100U je običajno uporabljeno Akcela Nexplore ali Hy-Tran Ultra, na sintetični bazi pa tu obstaja Akcela TSM BIO. Hidravlični olji BIO na sintetični bazi sta več kot 90% biološko razgradljivi in se uporabljata, kjer se želi čim manjši vpliv na okolje. Nimam informacije, da bi bili uporabljeni v katerem od naših traktorjev v Sloveniji!?
Dobro pa se je držati s strani proizvajalca priporočenih olj in maziv, s tem pa se izognemo tudi neželjenemu mešanju.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
markec Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 23.08. 2006, 09:56 Prispevkov: 746 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 22 Sep 2007 08:20 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala!
Mi lahko še mogoče na tole odgovoriš:
Koda: | ...kakšna bo reakcija ob morebitnem mešanju z oljem od DF-a? Ima Case fizično ločeno hidravlično olje od olja v prenosu? |
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
CNH Uradni uvoznik CNH
Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11 Prispevkov: 400
|
Objavljeno: 22 Sep 2007 08:47 Naslov sporočila: |
|
|
Ne morem dati informacij glede DF...bi bilo pa čudno, da bi uporabljal motorno olje za hidravliko. Kolikor poznam so to lahko uporabljali starejši Zetorji in pa IMT-ji.
Pri Case IH je pa tako (in tudi pri drugih blagovnih znamkah je to pri novejših traktorjih običajno) - olje za prenose oz. multifunkcijsko olje (ne pa pravo namensko hidravlično olje) se uporablja za mazanje skoraj vseh sklopov pri traktorju in to prenosa, diskov zavor v oljni kopeli, bočnih reduktorjev, diferencialov, krmila (kjer lahko imajo nekateri modeli manjši lasten rezervoar)...HKRATI pa količina tega olja v prenosu služi tudi kot rezervoar za potrebe hidravlike.
Drugače je le pri CVT menjalnikih, ki pa uporabljajo poseben tip olja v ločenem krogotoku!
SODOBNI TRAKTORJI UPORABLJAJO OLJE V PRENOSU ZA DELOVANJE HIDRAVLIČNEGA SISTEMA! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 23 Sep 2007 12:32 Naslov sporočila: |
|
|
markec je napisal/a: |
Koda: | ...kakšna bo reakcija ob morebitnem mešanju z oljem od DF-a? Ima Case fizično ločeno hidravlično olje od olja v prenosu? |
LP |
jz sm govoru z enim mehanikom glede tega in je reku, da ce se menja olje po navodilih proizvajalca, nebi smelo bit nobenih tezav s kaksnimi sklopi zaradi mesanja olja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
markec Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 23.08. 2006, 09:56 Prispevkov: 746 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 23 Sep 2007 20:56 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala!
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
CNH Uradni uvoznik CNH
Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11 Prispevkov: 400
|
Objavljeno: 12 Okt 2007 09:26 Naslov sporočila: |
|
|
Serija JX-U se sestavlja (tako kot NH TL-A) samo v Jesi-ju...traktorji pa so lahko za trženje (pripravljeni za dostavo ali avstrijskim trgovcem ali pa kateremu od tržišč, ki jih pokriva CNH Avstrija) ali pa za potrebe Training centra v St. Valentinu.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|