Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
kmet V.I.P
Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32 Prispevkov: 1157
|
Objavljeno: 09 Apr 2006 18:38 Naslov sporočila: |
|
|
JCB FAST TRACK je napisal/a: | Glede Valtre, bi se salo debatirati, ampad dejstvo je de je Fendt še svetlobna leta pred Valtro, vsaj po kakovosti izdelave in po kakovosti materialov v notranjosti kabine (plastika).
Kdo pa kopira po kom?
Glede cene, ja Valtra je res nekaj cenejša od Fendta, vedar se po vzdržljivosti ne more kostati z Fendt-om, saj je v svetu že kar jekaj časa znano da so traktorji ki imajo šasijo bolj vzdržljivi, oz. imajo daljšo življensko dobo.
In še nekaj Fendt ima brezstopenjski menjalnik, ki ga Valtra "za enkrat še nima"? |
JCB
kot prvo kopira fendt po valtri!!!
kot drugo ali valtra nima šasije?
kot tretje pa valtra ima kombinacijo menjalnika 36+36 in brezstopenjski( med vožnjo uporabljaš le stopalko za zavoro in plin)!!! Poleg tega je brezstopenjski menjalnik mnogo slabši saj ima izgubo nad 15% moči motorja, sinhroniziran pa od 7% naprej.
A ima kdo na tem forumu valtro? Kateri model, in kako se mu obnese? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 09 Apr 2006 20:27 Naslov sporočila: |
|
|
kmet je napisal/a: |
JCB
kot prvo kopira fendt po valtri!!!
kot drugo ali valtra nima šasije?
kot tretje pa valtra ima kombinacijo menjalnika 36+36 in brezstopenjski( med vožnjo uporabljaš le stopalko za zavoro in plin)!!! Poleg tega je brezstopenjski menjalnik mnogo slabši saj ima izgubo nad 15% moči motorja, sinhroniziran pa od 7% naprej.
A ima kdo na tem forumu valtro? Kateri model, in kako se mu obnese? |
mam eno manjšo opombo - glede na tvojo trditev, da ima brezstopenjski menjalnik večji % izgube moči kot navaden (to ne morem potrditi niti zanikati), ne vem zakaj v vsakem testu pohvalijo brezstopenjski menjalnik in da vse firme težijo k izelavi le-tega, če je po tvoje nekako 'slabši'? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kmet V.I.P
Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32 Prispevkov: 1157
|
Objavljeno: 09 Apr 2006 20:55 Naslov sporočila: |
|
|
Iz praktičnega razloga ne vidim, da bi bil boljši, če gre fendt 412 vario(128 km) s prazno prikolicov klanec, jaz pa s prazno cisterno cca 2 toni z valtro c120e (115 km) in ga dohitim, ne vem kje je potem lahko drugje razlog, kot pa v transmisiji?
Problem te transmisije je oljni pogon, kjer pride do izgub, saj mora motor poganjat oljno črpalko za pogon koles, pri sinhroniziranih menjalnikih pa je osrednja os menjalnika povezana direktno z motorjem.
Pri valtri tudi dvomim, da bo kdaj vgrajen brezstopenjski menjalnik, saj imajo razvit sinhroniziran menjalnik z električnim krmiljenjem(ima vseeno še 3 skupine prestav), ki deluje podobno kot t.i. polovičke le ta jih je tam 12 namesto 2 ali 3. Ta transmisija pa bo vgrajena Valtrah serije T in N 121a in 141a. Prodaja pa se bo žačela predvidoma v jeseni. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
JCB FAST TRACK Moderator & Foto leta 2009
Pridružen/-a: 26.02. 2006, 11:16 Prispevkov: 1883
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
kmet V.I.P
Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32 Prispevkov: 1157
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
JCB FAST TRACK Moderator & Foto leta 2009
Pridružen/-a: 26.02. 2006, 11:16 Prispevkov: 1883
|
Objavljeno: 09 Apr 2006 21:28 Naslov sporočila: |
|
|
KMET!
Kar se pa tiče kopiranja Fendta po Valtri je pa stvar kar že malo smešna!?
Fendt NE kopira po Valtri, in ko praviš da je Fendt pokopiral nekaj kar se tiče motorjev, je pa stvar malo drugačna ko se ti zdi, oz misliš da je!?
Motorji ki jih vgrajuje Fendt so znamk Deutz in MAN, in te znamke motorjev so kar se tiče traktorske tehnike že nekaj časa v ospredju, saj jih vgrajujejo tudi številni drugi proizvajalci traktorjev, medtem ko Sisu nima neke "velike" tradicije!?
Aja tvoja trditev ki si jo navedel da Valtra ne bo nikdar vrgajevala tako imenovanih vario menjalnikov se malo "kreše" z neko tvojo drugo izjavo da ima tudi valtra vario menjalnik 36/36 kjer med vožnjo uporabljaš zgolj stopalki za zavoro in plin, tako da sklopke ne rabiš uporabljat!?
Lej ta menjalnik je tako imenovani robotizirani menjalnik, ki za menjamje prestav ne rabi uporabe sklopke!? In to ne pomeni da je to brezstopenjski menjalnik!
Valtra nima šasije v celiti, ima delno šasijo zaradi FENDT-OVEGA vzmetenja!?
In tisti ki pravite da je dejstvo da je Fendt veliko kopiral od Valtre, mi prosim povejte kaj točno? MOtorji so že razčiščena tema!? Povejte kaj drugega!
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
motorka Traktorist
Pridružen/-a: 08.01. 2006, 21:14 Prispevkov: 143
|
Objavljeno: 09 Apr 2006 21:33 Naslov sporočila: |
|
|
fantje ne se kregat,radi se imejte. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
JCB FAST TRACK Moderator & Foto leta 2009
Pridružen/-a: 26.02. 2006, 11:16 Prispevkov: 1883
|
Objavljeno: 09 Apr 2006 21:33 Naslov sporočila: |
|
|
Lej KMET sem ze videl delovanje obeh traktorjev, tako da me ni treba poučevati v delovanju le teh, vendar ne vem kje si videl da se je Fendt ustavil stredi klanca ke mu je spodrsovala sklopka!?
Fendt ima t.i. "turbo sklopko" ki jo ni mogoče "sežgati", oz. Skoraj ni mogoče da "zdrsne"!? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kmet V.I.P
Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32 Prispevkov: 1157
|
Objavljeno: 09 Apr 2006 21:36 Naslov sporočila: |
|
|
Naj ti pojasnim JCB
sistem vzvratne vožnje je valtrina pogruntavščina!!!, poleg tega Sisu-Diesel so med najkakovostnejšimi motorji na svetu!!! In so imeli 1. motor z nizkimi obrati 1800 rpm in močjo 4 valjnega motorja 150KM!!!
glede transmisije ti govorim, da v klanec ne rabim prestavljati v nižjo prestavo menjalnika ali upravljati polovičk. Poleg tega če ima sklop prestav to ni vario menjalnik!!! Če te že zanima vzmetenje je Italijansko in ga ni razvil fendt. Če te zanima od kod meni te informacije, pri nas je bil vodja tehničnega oddelka pri valtri in dosti a široko razložil pojem in smernice pri valtri. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
JCB FAST TRACK Moderator & Foto leta 2009
Pridružen/-a: 26.02. 2006, 11:16 Prispevkov: 1883
|
Objavljeno: 09 Apr 2006 21:42 Naslov sporočila: |
|
|
Ja glede predstavitev INTEREXPORTA je pa stvar takšna:
Predstavitve sigurno še bodo (ne me prašat kje in kdaj), vendar je zagotovo da na naslednjih predstavitvah na bo Fendta 936, sa ga trenutno še ni v proizvodnji, in tudi ta ki je bil na predstavitvi je šele tretji te vrste na svetu! NI pa rečeno de se ga ne bo dalo videti, saj če ga kupi kdo v Sloveniji, bo sigurno na ogled na enem izmed sejmov pri nas.
Glede da so 930-ke "že" vsaj štiri pri nas, se ni za bat da ne bo tudi kaka )936-ka!
Aja 936-ka ima fantastičen zvok, žal posnetkov (video) nimam! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|