Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
JCB FAST TRACK Moderator & Foto leta 2009
Pridružen/-a: 26.02. 2006, 11:16 Prispevkov: 1883
|
Objavljeno: 09 Apr 2006 21:48 Naslov sporočila: |
|
|
Lej KMET ne mi nakladat da je vzmetenje na Valtrah italjansko, ko pa ti na njem razločno piše FENDT, in je popolnoma identično vzmetenj ki ga uporablja FENDT!?
IN KDO KOPIRA KOGA !?
Za dokaz ti bom jutri dal na net slike da se boš že enkrat za božjo voljo prepričal!?
In še zadnijč ti povem da FENDT in sisu diesel nimata glede kopiranja nič skupnega!? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kmet V.I.P
Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32 Prispevkov: 1157
|
Objavljeno: 09 Apr 2006 21:48 Naslov sporočila: |
|
|
Pač sosed ima 412-ko in mu je po enem klancu obstal cca 14%. vem da je ni moč sežgati, ampak kaj ti to pomaga če sred klanca ne moreš speljati ali pa priti na vrh silosa s prikolico? Pa mislim če narediš z enim traktorjem letno 1000 delovnih ur, da ga kar dobro poznaš! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
JCB FAST TRACK Moderator & Foto leta 2009
Pridružen/-a: 26.02. 2006, 11:16 Prispevkov: 1883
|
Objavljeno: 09 Apr 2006 21:57 Naslov sporočila: |
|
|
Lej nič ne rečem se zgodi, lahko pa je tudi dejstvo da je enostavno pripel preveliko prikolic za "premajhen" traktor ali če želiš obratno!
Tudi mojemu sosedu se je zgodilo isto (FENDT 150km, brez vario menjalnika), in je preprosto ugotovil da je na prikolico naložil preveč, oz. je bil klanec "prehud", pa tudi drugi sosed je probaval z 180km JCB-jem, pa tudi ni šlo!? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kmet V.I.P
Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32 Prispevkov: 1157
|
Objavljeno: 09 Apr 2006 22:04 Naslov sporočila: |
|
|
potem mora pa kopat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Poljanc V.I.P
Pridružen/-a: 09.02. 2006, 12:18 Prispevkov: 520 Kraj: Poljanska dolina (Škofja Loka)
|
Objavljeno: 09 Apr 2006 22:07 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz mislim da je FENDT napredna tehnologija sploh vario in poleg tega še zelo kvaliteteni traktorji. Glede novih tehnologij so pri FENDT vlečni konj.
Kar se pa tiče VALTRA pa je to gotovo zelo kakovosten klasičen stroj, ki ima vse sklope zelo dobro narejene in optimizirane z elektroniko ali brez ni pa v njemu kakšna najnovejša tehnologija. Glede zanesljivosti lahko tudi prekaša FENDTovo.
Kopiranje enih od drugih pa ni posledica kopiranja, ampak tega, da so obe znamki v isti korporaciji. Kadar se podjetja povežejo znotraj korporacij slej ko prej pride do prisilnega ali pristnega sodelovanja pri razvoju. Kapital in lastniki vedno težijo k zmanjševanju stroškov in večjemu dobičku. Posledica tega je tudi, da zaradi tega veliko znamk pod tako streho preprosto preneha obstajati.
Moje mnenje. Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Zetor Ustanovitelj Traktor foruma
Pridružen/-a: 05.01. 2006, 22:58 Prispevkov: 596
|
Objavljeno: 10 Apr 2006 20:06 Naslov sporočila: |
|
|
Poljanc je napisal/a: | Jaz mislim da je FENDT napredna tehnologija sploh vario in poleg tega še zelo kvaliteteni traktorji. Glede novih tehnologij so pri FENDT vlečni konj.
Kar se pa tiče VALTRA pa je to gotovo zelo kakovosten klasičen stroj, ki ima vse sklope zelo dobro narejene in optimizirane z elektroniko ali brez ni pa v njemu kakšna najnovejša tehnologija. Glede zanesljivosti lahko tudi prekaša FENDTovo.
Kopiranje enih od drugih pa ni posledica kopiranja, ampak tega, da so obe znamki v isti korporaciji. Kadar se podjetja povežejo znotraj korporacij slej ko prej pride do prisilnega ali pristnega sodelovanja pri razvoju. Kapital in lastniki vedno težijo k zmanjševanju stroškov in večjemu dobičku. Posledica tega je tudi, da zaradi tega veliko znamk pod tako streho preprosto preneha obstajati.
Moje mnenje. Lp |
bi se kar strinjal, prav si povedal! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Traktor frik Moderator
Pridružen/-a: 06.03. 2006, 18:19 Prispevkov: 523 Kraj: Litija- okolica
|
Objavljeno: 12 Apr 2006 20:37 Naslov sporočila: |
|
|
Dragi Kmet!
Poglej, ti praviš, da ti z Valtro ni potrebno 'dol' prestavljat ko pelješ v klanec. Normalno da ne, ker ima ta stroj polavtomatski menjalnik, ki s pomočjo silicijevih možganov prepoznava različne pogoje vožnje in temu primerno pretika prestave, vendar le v okviru izbrane skupine! Ko pa mu zmanjka prestav v skupini, moraš pa ti 'ručicama' pretakniti v nižjo skupino prestav.
No dragi moj pri Fendtu pa ni teh problemov, ker ima mašina popolnoma avtomatski menjalnik
Ne moreš in ne boš me prepričal, da se s tem strojem ne da v 14% klanec speljat
Namreč Valtri bo zmanjkalo prestavnih razmerij za te vaje Fendtu pa žal ne, ker je to 'neskončno' variabilni menjalnik. In ni , da nebi mogel speljat!
Seveda pa ne smeš pretiravat s priklopnimi vozili! Namreč noben proizvajalec traktorjev ne poda največje dovoljene teže priklopnega vozila za brez veze Verjemi mi, da vse stestirajo, in na podlagi testov podajo omejitev, s katero ti garantirajo, da bo stroj delav brez problemov v vseh mogočih in nemogočih razmerah! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 12 Apr 2006 21:20 Naslov sporočila: |
|
|
Pa 14% (14%=7,97°) klanec sploh še ni tako hud. Da je cesta še normalna ima lahko nekje do 20% (20%=11,3°).
Ne vem kako pa je pri tistih s turbinsko sklopko. Samo je gotovo tako preračunano, da ni nič slabše, kot če bi imel samo normalno sklopko. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 13 Apr 2006 08:23 Naslov sporočila: |
|
|
Geotrac 60 je napisal/a: | Pa 14% (14%=7,97°) klanec sploh še ni tako hud. Da je cesta še normalna ima lahko nekje do 20% (20%=11,3°).
Ne vem kako pa je pri tistih s turbinsko sklopko. Samo je gotovo tako preračunano, da ni nič slabše, kot če bi imel samo normalno sklopko. |
mi mamo 2 fendta s turbo sklopko in ni nobenga problema u klanc, sam kokr mam jz izkušnje je najbolš, da če pelješ kej težkega, dat v prestavo nižje pa z večjimi obrati pelat. sicer se pa ustav, če hočeš spelat v višji prestavi, kot se je sicer možno pelat v tak klanc. jz lahk zaklučm, da je turbo sklopka sigurno plus pri traktorju, predvsem ker sepljuje zelo gladko... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 13 Apr 2006 09:21 Naslov sporočila: |
|
|
FFarmer je napisal/a: |
mi mamo 2 fendta s turbo sklopko in ni nobenga problema u klanc, sam kokr mam jz izkušnje je najbolš, da če pelješ kej težkega, dat v prestavo nižje pa z večjimi obrati pelat. sicer se pa ustav, če hočeš spelat v višji prestavi, kot se je sicer možno pelat v tak klanc. jz lahk zaklučm, da je turbo sklopka sigurno plus pri traktorju, predvsem ker sepljuje zelo gladko... |
A pa potem lahko pospešiš in daš v višjo prestavo, ali moraš voziti v nižji in z več obrati, če želiš voziti dovolj hitro?
Najbrž ne? Verjetno mora olje v turbo sklopki imeti dovolj veliko hitrost, da sklopi oba dela skupaj. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|