Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
b-pod1 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.12. 2016, 19:06 Prispevkov: 1325
|
Objavljeno: 21 Feb 2023 10:44 Naslov sporočila: |
|
|
Težave z dobavo goriva ali uhajanje zraka v sistem dobave goriva. Če ima visokotlačna črpalka poseben vzvod za ugašanje motorja, bi lahko bila kakšna težava tudi tam ali pa na regulatorju vrtljajev. Zadnje je že kar malo verjetno. Tu ne more biti nič narobe z ventili niti kakšna mehanska napaka na motorju. V videu se bolj slabo vidi, a se takrat, ko motor izgubi vžig pojavi modrikast dim iz izpuha? Videti ni, se mi zdi.
Kaj je tisto zaen kazalec levo od volana, ki niha od 1 do 0 in nazaj? Kazalec polnjenja akuja? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mainman Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21 Prispevkov: 2033
|
Objavljeno: 21 Feb 2023 21:09 Naslov sporočila: |
|
|
Ta kazalec, ki niha prikazuje gorivo v rezervoarju. Je pa čudno, da ti tako niha. Meni nikoli ni nihal takole. Imaš kakšen problem v rezervoarju? Se je snela pregrada v tanku, kakšno je stanje plovca ker plovec je hkrati tudi sesalna cev za gorivo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
b-pod1 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.12. 2016, 19:06 Prispevkov: 1325
|
Objavljeno: 21 Feb 2023 21:31 Naslov sporočila: |
|
|
mainman je napisal/a: | ker plovec je hkrati tudi sesalna cev za gorivo. |
Jaz bi iskal razloge tukaj, še posebej, ker je nihanje kazalca precej usklajeno z izpadom vžigov. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Aljaž Ribič Vajenec
Pridružen/-a: 27.12. 2018, 16:01 Prispevkov: 39 Kraj: Slovenska bistrica
|
Objavljeno: 22 Feb 2023 15:14 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za vaše odgovore. Ja ko "trokira" se iz izpuha pojavi "plavi dim". Tisti inštrument prikazuje gorivo. Razloga nevem zakaj bi nihal. Ko je traktor miren in vžgan pod "štengasu" pa cajger ne niha. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
b-pod1 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.12. 2016, 19:06 Prispevkov: 1325
|
Objavljeno: 22 Feb 2023 15:54 Naslov sporočila: |
|
|
Zrak med nafto. Ostalo kot sem že napisal. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Aljaž Ribič Vajenec
Pridružen/-a: 27.12. 2018, 16:01 Prispevkov: 39 Kraj: Slovenska bistrica
|
Objavljeno: 22 Feb 2023 18:31 Naslov sporočila: |
|
|
Potem najboljše da začnem z rezervoarjem, zatem pa "lajtnge" pregledat če je kje napokana. AC pumpa je tak nova, filtri goriva so tudi novi. Moje vprašanje je če kdo ve najbolj učinkovit način za "einliftat". Sam sem poskušal tako da sem odtegnil vijak nad prvem filtru zatem pa sem stiskal membrano na AC pumpi, Zatem vijak nad filtrom zategnil. Pol sem odtegnil spodnji vijak na bosch pumpi (rotacijska) in enako stiskal membrano na AC... Vijak zategnil. Pol pa sem zgornji vijak odtegnil in vžgal motor. Med vžiganjem sem vijak zategnil. No tako sem jaz odzračil ampak vidim da ne učinkuje nekaj preveč |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Aljaž Ribič Vajenec
Pridružen/-a: 27.12. 2018, 16:01 Prispevkov: 39 Kraj: Slovenska bistrica
|
Objavljeno: 23 Feb 2023 14:42 Naslov sporočila: |
|
|
Kje se nahaja plovec v rezervoarju? Na vrhu? Pregrada stoji vendar za plovec pa ne vem kako bi ga pregledal. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mainman Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21 Prispevkov: 2033
|
Objavljeno: 23 Feb 2023 18:46 Naslov sporočila: |
|
|
Na vrhu tanka imaš montiran merilec stanja goriva. V njega gre žica in pa dve cevki. ena je sesalna, druga pa povratek. Odvij vijake, vzami ga ven in poglej ali je vse ok z sesalno cevjo. Na koncu sesalne cevi je medeninasto sito. Poglej ali ni slučajno polno smeti, rje ali pa želatine. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Aljaž Ribič Vajenec
Pridružen/-a: 27.12. 2018, 16:01 Prispevkov: 39 Kraj: Slovenska bistrica
|
Objavljeno: 25 Feb 2023 11:54 Naslov sporočila: |
|
|
Včeraj sem plovec ven vzel pa sem opazil da je medeninasto sito bilo čisto uničeno oz pretrgano. Vendar sesalna cev pa je normalna. Vleče nafto. Povratna cev pa v enem tudi vrača nafto v rezervoar. Pol sem še celotni sistem že tretjič odzračil. Mislil da je res nekakšna okvara v bosch pumpi. Dize so bile menjane pred cca 6 leti in nastavljene, ventili pa tudi. Vse je bilo pregledano razen bosch pumpe. Mogoče zamik vžiga ko ima črtico na ohišju bosch pumpe ter na "bloku" ni pravilno nastavljen? Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
popit Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 31.03. 2011, 20:22 Prispevkov: 359 Kraj: Rovtar
|
Objavljeno: 28 Feb 2023 11:51 Naslov sporočila: |
|
|
Aljaž Ribič je napisal/a: | Včeraj sem plovec ven vzel pa sem opazil da je medeninasto sito bilo čisto uničeno oz pretrgano. Vendar sesalna cev pa je normalna. Vleče nafto. Povratna cev pa v enem tudi vrača nafto v rezervoar. Pol sem še celotni sistem že tretjič odzračil. Mislil da je res nekakšna okvara v bosch pumpi. Dize so bile menjane pred cca 6 leti in nastavljene, ventili pa tudi. Vse je bilo pregledano razen bosch pumpe. Mogoče zamik vžiga ko ima črtico na ohišju bosch pumpe ter na "bloku" ni pravilno nastavljen? Lp |
Jaz bi nesel PVP pumpo na servis, vendar obvezno skupaj s šobami, da jih ''spari'' skupaj s posameznimi izhodi. Potem je skoraj obvezno, da gre vsaka šoba na odrejeno mesto (vsaka šoba na vnaprej določeni cilinder).
Če bo mehankar nesel popravljati bodo njemu povedali kje oz. v kateri legi je točna točka vbrizga (nekatere pumpe imajo oznake znotraj ohišja), hkrati pa je tudi potrebno odmično gred dati v ''fazo'' fine nastavitve pa se potem izvedejo s kotnim zamikom pumpe, ampak to so majhni detajli...vseg tega jaz ne znam, sem bil pa zraven ko se je na mojem to popravljalo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|