Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




IMT 560 M34 motor "trokira"
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

b-pod1
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 27.12. 2016, 19:06
Prispevkov: 1325

PrispevekObjavljeno: 21 Feb 2023 10:44    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Težave z dobavo goriva ali uhajanje zraka v sistem dobave goriva. Če ima visokotlačna črpalka poseben vzvod za ugašanje motorja, bi lahko bila kakšna težava tudi tam ali pa na regulatorju vrtljajev. Zadnje je že kar malo verjetno. Tu ne more biti nič narobe z ventili niti kakšna mehanska napaka na motorju. V videu se bolj slabo vidi, a se takrat, ko motor izgubi vžig pojavi modrikast dim iz izpuha? Videti ni, se mi zdi.
Kaj je tisto zaen kazalec levo od volana, ki niha od 1 do 0 in nazaj? Kazalec polnjenja akuja?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

mainman
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21
Prispevkov: 2033

PrispevekObjavljeno: 21 Feb 2023 21:09    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Ta kazalec, ki niha prikazuje gorivo v rezervoarju. Je pa čudno, da ti tako niha. Meni nikoli ni nihal takole. Imaš kakšen problem v rezervoarju? Se je snela pregrada v tanku, kakšno je stanje plovca ker plovec je hkrati tudi sesalna cev za gorivo.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

b-pod1
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 27.12. 2016, 19:06
Prispevkov: 1325

PrispevekObjavljeno: 21 Feb 2023 21:31    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


mainman je napisal/a:
ker plovec je hkrati tudi sesalna cev za gorivo.

Jaz bi iskal razloge tukaj, še posebej, ker je nihanje kazalca precej usklajeno z izpadom vžigov.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Aljaž Ribič
Vajenec


Pridružen/-a: 27.12. 2018, 16:01
Prispevkov: 39
Kraj: Slovenska bistrica

PrispevekObjavljeno: 22 Feb 2023 15:14    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Hvala za vaše odgovore. Ja ko "trokira" se iz izpuha pojavi "plavi dim". Tisti inštrument prikazuje gorivo. Razloga nevem zakaj bi nihal. Ko je traktor miren in vžgan pod "štengasu" pa cajger ne niha.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo

b-pod1
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 27.12. 2016, 19:06
Prispevkov: 1325

PrispevekObjavljeno: 22 Feb 2023 15:54    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Zrak med nafto. Ostalo kot sem že napisal.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Aljaž Ribič
Vajenec


Pridružen/-a: 27.12. 2018, 16:01
Prispevkov: 39
Kraj: Slovenska bistrica

PrispevekObjavljeno: 22 Feb 2023 18:31    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Potem najboljše da začnem z rezervoarjem, zatem pa "lajtnge" pregledat če je kje napokana. AC pumpa je tak nova, filtri goriva so tudi novi. Moje vprašanje je če kdo ve najbolj učinkovit način za "einliftat". Sam sem poskušal tako da sem odtegnil vijak nad prvem filtru zatem pa sem stiskal membrano na AC pumpi, Zatem vijak nad filtrom zategnil. Pol sem odtegnil spodnji vijak na bosch pumpi (rotacijska) in enako stiskal membrano na AC... Vijak zategnil. Pol pa sem zgornji vijak odtegnil in vžgal motor. Med vžiganjem sem vijak zategnil. No tako sem jaz odzračil ampak vidim da ne učinkuje nekaj preveč

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo

Aljaž Ribič
Vajenec


Pridružen/-a: 27.12. 2018, 16:01
Prispevkov: 39
Kraj: Slovenska bistrica

PrispevekObjavljeno: 23 Feb 2023 14:42    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Kje se nahaja plovec v rezervoarju? Na vrhu? Pregrada stoji vendar za plovec pa ne vem kako bi ga pregledal.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo

mainman
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21
Prispevkov: 2033

PrispevekObjavljeno: 23 Feb 2023 18:46    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Na vrhu tanka imaš montiran merilec stanja goriva. V njega gre žica in pa dve cevki. ena je sesalna, druga pa povratek. Odvij vijake, vzami ga ven in poglej ali je vse ok z sesalno cevjo. Na koncu sesalne cevi je medeninasto sito. Poglej ali ni slučajno polno smeti, rje ali pa želatine.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Aljaž Ribič
Vajenec


Pridružen/-a: 27.12. 2018, 16:01
Prispevkov: 39
Kraj: Slovenska bistrica

PrispevekObjavljeno: 25 Feb 2023 11:54    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Včeraj sem plovec ven vzel pa sem opazil da je medeninasto sito bilo čisto uničeno oz pretrgano. Vendar sesalna cev pa je normalna. Vleče nafto. Povratna cev pa v enem tudi vrača nafto v rezervoar. Pol sem še celotni sistem že tretjič odzračil. Mislil da je res nekakšna okvara v bosch pumpi. Dize so bile menjane pred cca 6 leti in nastavljene, ventili pa tudi. Vse je bilo pregledano razen bosch pumpe. Mogoče zamik vžiga ko ima črtico na ohišju bosch pumpe ter na "bloku" ni pravilno nastavljen? Lp

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo

popit
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 31.03. 2011, 20:22
Prispevkov: 359
Kraj: Rovtar

PrispevekObjavljeno: 28 Feb 2023 11:51    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Aljaž Ribič je napisal/a:
Včeraj sem plovec ven vzel pa sem opazil da je medeninasto sito bilo čisto uničeno oz pretrgano. Vendar sesalna cev pa je normalna. Vleče nafto. Povratna cev pa v enem tudi vrača nafto v rezervoar. Pol sem še celotni sistem že tretjič odzračil. Mislil da je res nekakšna okvara v bosch pumpi. Dize so bile menjane pred cca 6 leti in nastavljene, ventili pa tudi. Vse je bilo pregledano razen bosch pumpe. Mogoče zamik vžiga ko ima črtico na ohišju bosch pumpe ter na "bloku" ni pravilno nastavljen? Lp


Jaz bi nesel PVP pumpo na servis, vendar obvezno skupaj s šobami, da jih ''spari'' skupaj s posameznimi izhodi. Potem je skoraj obvezno, da gre vsaka šoba na odrejeno mesto (vsaka šoba na vnaprej določeni cilinder).
Če bo mehankar nesel popravljati bodo njemu povedali kje oz. v kateri legi je točna točka vbrizga (nekatere pumpe imajo oznake znotraj ohišja), hkrati pa je tudi potrebno odmično gred dati v ''fazo'' Smile fine nastavitve pa se potem izvedejo s kotnim zamikom pumpe, ampak to so majhni detajli...vseg tega jaz ne znam, sem bil pa zraven ko se je na mojem to popravljalo.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3  Naslednja
Stran 2 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.