Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
sbor Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 13.10. 2007, 21:32 Prispevkov: 684
|
Objavljeno: 23 Jun 2010 12:26 Naslov sporočila: |
|
|
Najbolj natančen postopek je tak. Če pa je svečka na sredini pokrova cilindra, pa lahko odstraniš svečko in upaš da boš kaj opazil in da boš prav opazil kdaj je v povsem zgornji legi. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_Pepe Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 31.08. 2006, 17:13 Prispevkov: 643 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 23 Jun 2010 12:43 Naslov sporočila: |
|
|
Potem pač vtakneš palčko skozi luknjo in ta ti bo povedala zgornjo lego brez da bi rabil strojni faks zato. Problem nastane, če je svečka nekje nad pokončnimi ventili... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Vinogradnik Kmetovalec
Pridružen/-a: 03.10. 2006, 07:36 Prispevkov: 80 Kraj: Primskovo
|
Objavljeno: 24 Jun 2010 07:42 Naslov sporočila: |
|
|
Vse te zadeve poznam kako bi se dalo ugotoviti ZMT, vprašal sem zato če obstajajo kje kakšni cahni o ZMT in SMT položaja bata.
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bojc Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.06. 2008, 13:08 Prispevkov: 453
|
Objavljeno: 25 Jun 2010 21:04 Naslov sporočila: |
|
|
Imam BCS kosilnico z Lambohinijevim motorjem, za katerega je predvideno gorivo bencin - pertolej.
Pred desetimi leti sem petrolej dobil na petrolih in gorivo ni bilo nikoli problem. Potem se je pojavila nadomestna varinata nafta + bencin, vendar jo nisem nikoli prakticiral. Zadnjih 8 let kupujem svetilni petrolej v 20 literskih kanistrih ki mu je potrebno dodati še 5 litrov neosvinčenega becina.
Predalni sem imel kar nekaj težav z gorivom, ker motor pod obremenitvijo preprosto ni imel moči. Zadevo sem rešil na tak način da sem dodal še nekaj bencina, potem pa je motor deloval normalno.
Zanima me kakšno gorivo uporabljate. Ali obstaja še kakšna druga varianta kot je svetilni petrolej + bencin. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mmare Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 01.11. 2007, 23:21 Prispevkov: 370 Kraj: cerkno
|
Objavljeno: 25 Jun 2010 21:55 Naslov sporočila: |
|
|
Pri bratovi 715 je tud bila kombinacija bencin -petrolej in dokler nisva zamenjala komplet vplinjaca stvar na bencin ni lavfala kot bi morala ,ker je za petrolej diza v vplinjacu vecjega premera ,da se tudi samo dizo zamenjat,pri razmaki platin pa je tako da ce ne ves pravega podatka , na 0,4mm vsak motor lavfa,ce vroca noce delat je lahko neprava vrednost svecke , ali pa slab magnet , z leti in z vrocino pocasi izgubi dolocen del moci.Kaj pa povezava med regulatorjem obratov in vplinjacem , tist tud ni vseeno kako je nastavljeno. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
di555 Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 13.08. 2009, 20:09 Prispevkov: 216 Kraj: Ilirska Bistrica
|
Objavljeno: 11 Avg 2021 20:49 Naslov sporočila: |
|
|
Obujam temo, mogoče bi pa imel kdo kakšno idejo, kaj bi lahko bilo narobe.
Doma imamo kosilnico z lombardini motorjem, vžig na benzin nato delovanje na petrolej. Do par let nazaj je delovala tip-top. Nato pa so se pojavili problemi.
Hladna po enem dnevu ali po celi zimi vžge s prvim potegom. Nato deluje normalno, ko se pa segreje po cca pol ure - uri dela pa začne protestirati. Ko dodaš plin jo zamori in začne kaditi (kot bi jo zalivalo). Če plin popustiš deluje. Moči nima in kositi se z njo, ko se segreje ne da več. Če greben izklopiš se lahko pelje vendar pod malimi obrati. Če si prepočasen, in plina ne zmanjšaš pravočasno (in se ustaviš) kosilnica ugasne, in do ohladitve jo ne prižgeš več. Ko je hladna pa spet normalno vžge.
Za gorivo uporabljamo kerozin - naj bi bil najbolj podoben petroleju, dogaja se pa isto tudi ob uporabi svetilnega petroleja.
Zamenjana je že bila bobina, druga svečka in še vedno ni bolje.
bojc je napisal/a: |
Zanima me kakšno gorivo uporabljate. Ali obstaja še kakšna druga varianta kot je svetilni petrolej + bencin. |
Pri nas je lavfala na svetilni petrolej, zdaj pa na kerozin - baje da naj bi bil boljši kot samo svetilni petrolej. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
b-pod1 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.12. 2016, 19:06 Prispevkov: 1335
|
Objavljeno: 12 Avg 2021 13:43 Naslov sporočila: |
|
|
Skoraj zagotovo je kriva svečka ali pa nekaj na vžigalnem sistemu, da ti oslabi iskro pri vročem motorju. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_Pepe Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 31.08. 2006, 17:13 Prispevkov: 643 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 12 Avg 2021 13:59 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sem tudi prepričan, da je nekaj na vžigalnem sistemu. Na drugih strojih je bil zmeraj problem z vžigalno tuljavo, če ni delalo, ko se je zagrelo. Ampak šlo je za novejše stvari, kjer je brezkontaktni vžig in je vse skupaj zalito v en sistem.
Bobina je verjetno vžigalna tuljava? Si prej menjal tudi kondenzator, ki stane samo kak €? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bhocewar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.12. 2009, 00:17 Prispevkov: 623
|
Objavljeno: 12 Avg 2021 14:00 Naslov sporočila: |
|
|
Ta kerozin oz. svetilni petrolej ni isti kot je bil včasih motorni petrolej.
Priporočam, da kakšen tank ali dva probaš laufat na bencin + okrog 10% nafte... pa potem poročaj.
Mi zadnih 20 let BCS-ko, narejena za petrolej laufamo na to, pa ni nikakršnih problemov.
Pa za začetek operi oz. sčisti kosilnico, vsaj okrog motorja, da se bolje hladi. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dogtag Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 23.03. 2016, 11:45 Prispevkov: 222
|
Objavljeno: 12 Avg 2021 16:17 Naslov sporočila: |
|
|
pri nas že od nove točimo petrolej, brez kakšnega dodatka bencina oz nafte, in leti ko ura, nič ne poka in smrdi.
petrolej kupujemo na petrolu v kobaridu, solkanu ali črnem vrhu nad idrijo ker imajo prav črpalko s petrolejem in natočiš v kantico. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|