Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
radko.grabner Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.12. 2007, 13:49 Prispevkov: 662 Kraj: Uršlja gora
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sebek Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 22.02. 2009, 16:19 Prispevkov: 779
|
Objavljeno: 18 Apr 2021 18:46 Naslov sporočila: |
|
|
Tip po prometnem dovoljenju je carraro supertigre 620, letnik bi pa naj bil 1977. Vsaj takrat bi naj bila prva registracija.
Vse zgoraj opisano sem naredil. Enostavno ne morem ugotoviti zakaj se same prestavljajo poljske/cestne prestave, med prestavljanjem naprej nazaj. Se pa to zgodi čisto naključno Enkrat ja, potem parkrat ne, potem spet. Ni nekega vzorca, vsaj jaz ga ne ugotovim.
Se pa bojim da je nekaj narobe v menjalniku. Obrabljene menjalne vilice in počena kaka vzmet. To se bo pa videlo ko bom odprl zgoraj menjalnik. Takrat se bo videlo točno kako gredo prestave. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Titan191 Kmetovalec
Pridružen/-a: 08.09. 2014, 16:53 Prispevkov: 63 Kraj: Medvode
|
Objavljeno: 18 Apr 2021 19:09 Naslov sporočila: |
|
|
radko.grabner je napisal/a: | Če gledaš v smeri vožnje iz sedeža,zgleda nekako takole:
Desna ročka:
L-poljska
F-neutral
V-cestna
F-neutral
R-vzvratna
Ta traktor nima neodvisnega kardana,zato moraš nonstop usklajevat z menjalnikom,poleg tega se v vzvratni prestavi vrti kardan nazaj.Pod sedežem imaš tri različne brzine kardana.Se pravi.če gremo seštevat:3xcestne+3 pod sedežem,3xpolske+3 pod sedežem,za povrh pa še 3xvzvratna+3pod sedežem .Še slediš 18 hitrosti kardana naprej in 9 hitrosti nazaj...nekaj se bo našlo Tako je vsaj pri našem.
Kar pa se tiče hrušča v menjalniku,pa je lahko kaj narobe z menjalnikom |
Si 100% da tole drži glede kardana? No ne vem, mogoče je pri tvojem drugače, ampak mi imamo doma Supertigre 835 in menjalnik deluje na sledeč način:
- kot je Radko napisal spredaj desno pod volanom imaš "reduktor" z oznakami L-F-V-F-R. S to ročko spreminjaš tako hitrost vožnje kot hitrost kardana. Torej ima kardan 2 hitrosti naprej+kontra smer vrtenja - torej v rikverc ne moreš delati s priključki na kardanu
- na sredini med nogami (pri sedežu) imaš 2 ročki ki se pomikata samo naprej-nazaj.
Z desno ročko vklopiš kardan, z levo ročko pa spreminjaš samo hitrost vožnje - oznak pri našem ni več, so pa prestave v tem vrstnem redu: povsem naprej je 1. prestava, v sredini je 2. prestava, povsem nazaj je 3. prestava.
Tako ima traktor skupno 6 prestav naprej (3x2) in 3 prestavi rikverc (3x1) Sem pa siguren da ta ročka za prestave menjalnika pri sedežu nima nobene veze s kardanom. Vsaj pri našem nima. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sebek Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 22.02. 2009, 16:19 Prispevkov: 779
|
Objavljeno: 19 Apr 2021 14:56 Naslov sporočila: |
|
|
Radko.grabner in Titan91 najlepša hvala za odgovor. Radkotu se pa opravičujem, da sem včeraj spregledal njegov odgovor.
Točno tale opis od radkota sem potreboval. Namreč jaz vedno dam po tej logiki v poljske ->L za naprej. Pri tem mi pa čisto naključno pade v poljske ali pa ostane v cestnih. Če pa ročico premaknem v cestne -> V, pa nekaj ruži, oziroma verjetno ostane v dveh brzinah. No, ker vem, da ta zvok ni dober za menjalnik, nisem nikoli dajal v V položaj, ker nisem vedel kaj bi naj pomenilo. Je pa zanimivo, ko je ročica v položaju L v menjalniku nič ne ruži, pa naj pade prestava v poljsko ali ostane v cestni.
Problem je edino to, da nikoli ne veš v katere prestave je menjalnik padel.
Ja nič ko se bo vse sfrezalo in zmulčalo bom pa še menjalnik na vrhu odprl. verjetno se vzmeti na menjalnih vilicah popokale.
Kar se pa kardana tiče pa ne nič mi ni jasno. Sicer najdem tisti položaj ročice da se kardan vrti primerne hitrosti. Problem nastane edino ko motor ne uspe zavrteti mulčarja. Ko se mi je prvič to zgodilo sem mislil da je motor zaribal, čeprav ni nič čudno tekel. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
radko.grabner Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.12. 2007, 13:49 Prispevkov: 662 Kraj: Uršlja gora
|
Objavljeno: 19 Apr 2021 16:27 Naslov sporočila: |
|
|
A to si traktor šele kupil,potem ti ga je nekdo prodal s prikrito napako...Sigurno je menjalnik za odpret,in to čimprej,da ne bo dodatne škode...delov se ne dobi več za vsakim voglom...
Ni pa to nek bav-bav za razstavit in sestavit.
@Titan,naš ima na sredini samo ročko za hidravliko,menjalnik je na strani z dvema ročkama. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sebek Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 22.02. 2009, 16:19 Prispevkov: 779
|
Objavljeno: 09 Maj 2021 19:42 Naslov sporočila: |
|
|
Lep pomladni pozdrav!
Danes sem odprl sprednji menjalnik na mojem carrarotu. Ugotovil sem zakaj se mi naključno vklapljajo cestne in poljske prestave.
Problem je v zobniškem paru za cestne prestave. Ta par je že zelo obrabljen. Najbolj je obrabljen spodnji fiksni zobnik cestne prestave in sicer na obeh straneh zob. Obrabljen je pa zato ker sta zobnika, ko je ročica v cestni prestavi, v ubiru samo par mm namesto po celotni širini zobnikov. Sumim da je nekdo spodnji fiksni zobnik narobe obrnil, vendar se mi zdi, da tudi če bi bil obrnjen, zobnika nebi ubirala po celotni širini zobnikov. Utor na vodilni osi vilic ni na pravem mestu.
Na zgornji sliki je položaj menjalnika ler med cestnimi in poljskimi prestavami, dejansko je pa v cestni prestavi saj sta zobnika za cestno prestavo v ubiru, vendar spet par mm. Tukaj dejansko menjalnik sedaj nima lera, ali pade v poljsko, ali pa je v cestni. Za ta problem je pa krivo vzvodovje prestavne ročice, ker ima malo preveliko zračnost v zglobih.
Da je spodnji zobnik narobe obrnjen mislim zato, ker bi morala v tem leru zobnika teči en mimo drugega manj kot mm. Sedaj sta pa v ubiru par mm.
Obrnjen zobnik pa verjetno nebi veliko spremenil v širini ubiranja zobnikov v cestni prestavi. Verjetno bi ubirala samo na polovici širine. Če je to res, je to tovarniška napaka.
https://mojalbum.com/sebek/antonio-carraro-supertigre-620
Zaenkrat si bom označil položaj na ohišje, kdaj sta zobnika cestne prestave v ubiru po celotni širini zobnika. Za ta položaj ročice si bom tudi naredil nekaj, da bom ročico lahko fiksiral med vožnjo da ne bo zlezla iz tega položaja. Odpravil bom tudi nekaj zračnosti na vzvodovju, da bom vedno lahko dal v poljsko prestavo.
Da bom pa lahko zamenjal zobnika moram pa dat traktor na pol. Upam da pri tem nebo treba sneti motorja. Vsaj zgornja gred gre ven pri sredini in ne pri motorju. Upam da tudi druge gredo na isti strani ven in da ni potrebe po izvlačenju vhodne gredi pri motorju.
In še kot zanimivost, zgleda da je ohišje sprednjega in zadnjega menjalnika enako, zato bi moralo pasati križem. Zobniki seveda niso enaki zato jih je potrebno vzeti ven.
Hvala vsem, ki jim je uspelo tale moj spis prebrati, ko bo pa kaj novega se pa pišemo.
Aja traktor je po novem tudi registriran. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Ales0007 Vajenec
Pridružen/-a: 30.06. 2022, 16:48 Prispevkov: 4
|
Objavljeno: 29 Nov 2022 14:57 Naslov sporočila: |
|
|
Mb z okolico kak dober serviser za traktor carraro ki pride na do
m |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|