Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
b-pod1 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.12. 2016, 19:06 Prispevkov: 1320
|
Objavljeno: 03 Mar 2020 14:52 Naslov sporočila: |
|
|
Lenny je napisal/a: | Tudi pri prednjih zavorah z diski na vsakem kolesu posebej, se mi je pri vožnji navzdol zgodilo, da sta se prednji začeli kolesi kontra vrtet... |
To se lahko zgodi v res ekstremni situaciji, ko ima eno kolo zelo dober oprijem, drugo pa nikakršen. Ampak, tudi v tem primeru, imajo prednja kolesa še vedno močan zavorni učinek, ker eno kolo še vedno zavira. Pri zavorah preko pogona, pa v takem primeru prvi most popolnoma izgubi zavorni učinek razen, če si tako priseben (in, če imaš čas), da vključiš špero na prvem mostu, če jo traktor seveda ima. Skratka, neodvisne zavore na prvem mostu so hudo dobra zadeva. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Lenny Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 05.01. 2009, 22:44 Prispevkov: 790
|
Objavljeno: 03 Mar 2020 20:50 Naslov sporočila: |
|
|
Če se to zgodi, začne ponavadi prednji konec poskakovat, tako da oprijem dobiš nazaj edino z blokado koles. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nutrimedo Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.06. 2011, 10:22 Prispevkov: 1377 Kraj: TRŽIČ
|
Objavljeno: 03 Mar 2020 21:26 Naslov sporočila: |
|
|
Sem imel enkrat gumidefekt- ventilček mi je razpadel in sem dvignil prednji most, podložil pri vpetju na tisti strani kjer je bilo kolo ok in se potem peljal v dolino v civilizacijo. Po strmini je šlo z zadnjo špero normalno, v primeru močnejšega pritiska zavore sta se zadnja kolesa ustavila. Ni pa to za prakticirati z kako težko prikolico. Drugače pa nikoli nisem imel težav z ustavljanjem, nikoli se mi ni kako kolo vrtelo nazaj. Če je podlaga mokra- beri namočena travna ruš, led ti niti posebne prednje zavore ne pomagajo. Zato je sistem zavor preko kardana tako razširjen. Na tehničnem pregledu mi je privzdignilo zadnji del ker je asfalt dobro prijel in prve gume so bile na 40 %. Za strmine mora prikolica imeti zavore, kakršnekoli so boljše kot, če jih ni. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
b-pod1 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.12. 2016, 19:06 Prispevkov: 1320
|
Objavljeno: 04 Mar 2020 09:05 Naslov sporočila: |
|
|
Zavore preko pogonskega sistema so tako razširjene zato, ker traktor pocenijo za par k€. Imajo pa samo eno prednost in en kup slabosti napram ločenim zavoram. Tista prednost pa je, da ko ritensko v hribu spuščaš traktor s težkim tovorom nazaj in, če nimaš vklopljen 4x4, ti prva kolesa zablokirajo, ker so premalo obremenjena in nimajo dovolj trenja s podlago. Takoj, ko vklopiš 4x4 je ta zadeva odpravljena. Precej "eksotična" pomanjkljivost, ki je pa traktoristu hkrati koristen alarm: Vklopi 4x4! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Hobby farmer Vajenec
Pridružen/-a: 14.03. 2020, 12:08 Prispevkov: 2
|
Objavljeno: 15 Mar 2020 08:24 Naslov sporočila: |
|
|
Dober dan.
Pa še bom jaz napisal nekaj o traktorju Impodan Lovol 50. Z njim imam opravljenih 100 delovnih ur in sem z njim zadovoljen. Z a te 'hobby' traktorje ocenjujem, da je zaviranje prednjih koles preko kardana dovolj učinkovito v večini primerov, problem pa nastane, ko sprednji pogon ni vklopljen. (vožnja po asfaltni cesti, po možnosti mokri, s prikolico, pa še navzdol ). Rešitev so seveda hidravlične zavore prikolice (traktor nima kompresorja) . No, tu smo pa pri opremi in slabostih traktorja. Hidravlične zavore sem dal vgradit že pri nakupu, ker jih traktor v standardni opremi nima. Skoraj obvezna oprema za delo v hribovitem svetu so tudi prednje uteži, vsaj za delo v gozdu in prenašanje bremen (bale). Še nekaj predlogov, kjer bi lahko bil traktor boljši:
- Kabina je previsoka vsaj 15 cm. O ni toliko problem pri delu kot pri parkiranju v razne garaže, lope, saj se zahtevana višina skoraj 270 cm
- Vrata so prevelika. Sicer je preglednost boljša, a ta je bol pomembna za naprej in nazaj. Boljša bi bila manjša vrata z še enim stebričkom in možnim odpiranjem stekel kot okno. Na YT je pa primer, kako so lahko vrata delno odprta in blokirana z ročico. Dodatna oprema Agroteh ?
- Prestavna razmerja niso izračunana najboljše. Med 3. in 4. je prevelika razlika. Vmes manjka ena prestava. Sicer pa je najvišja prestava uporabna samo za vožnjo praznega traktorja po ravni cesti (moč motorja..) Na drugi strani pa je hitrost 1. v reduktorju previsoka, predvsem pri priklapljanju strojev ipd. Superreduktor ? navadit se je potrebno na prestavno shemo, ki ni običajna ampak zrcalno obrnjena.
- Traktor nima drsnega priklopa, ima samo štiri možne položaje. Prestavljanje je zamudno in težko
- Sedež je slab, priporočam zamenjavo
- Radio je bolj za okras, stikalo za smernike je zelo nepriročno, enako vklop luči. Manjka nekaj kontrolnih lučk (ročna zavora, vklop kardana, prednji pogon...)
To je nekaj slabosti oz možnosti za izboljšave. Splošno gledano je traktor dober in za svojo ceno ponuja dovolj. Prvi servis je bil izveden profesionalno, verjame da bodo zagotovljeni deli in servis tudi čez nekaj let, saj je v SLO kar nekaj teh traktorjev. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nutrimedo Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.06. 2011, 10:22 Prispevkov: 1377 Kraj: TRŽIČ
|
Objavljeno: 15 Mar 2020 08:55 Naslov sporočila: |
|
|
Saj si za cel traktor napisal da nekaj ni dobro. Obrate kardana pa ima verjetno samo 540? Take traktorje so delali okoli leta 90, za prednji pogon je bila posebna ročka in če ni bila vklopljena spredaj ni bilo zavor. Smo imeli Lambota 550 DT ki je imel enake težave razen labina je bila boljša, nižja, z okni za odpiranje. Koncna hitrost pa 30 km/h. Za po dvorišču dobro, na cesti počasno. Če ti take karakreristike odgovarjajo in hočeš nov traktor za ugodno ceno potem moraš to sprejeti v zakup. Drugace pa je treba vsaj 40 000€ da dobiš malo več. Ce si pa zbirčen in zahteven pa še 60 ni dovolj. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
BOŠTJAN Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.02. 2012, 19:54 Prispevkov: 1071 Kraj: Ptuj
|
Objavljeno: 15 Mar 2020 10:37 Naslov sporočila: |
|
|
Naštel si kar nekaj pomankljivosti (mogoče pa smo samo preveč razvajeni). Glede višine pa ne gre drugače, če hočeš ravno dno kabine.
Za takšno ali nižjo ceno je opcija kakšni rabljeni 10 let starosti.
Standardna oprema: končna hitrost 40 km/h, vsaj 2 hitrosti kardana, vsaj 2 para hidravličnih spojk, zavore za prikolico, ...
Še kaj od dodatne opreme: EHR, klima, prestavljanje brez sklopke, čelna hidravlika, nalkadač, udobna kabina, zračni sedeš, uteži, ...
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Hobby farmer Vajenec
Pridružen/-a: 14.03. 2020, 12:08 Prispevkov: 2
|
Objavljeno: 15 Mar 2020 14:12 Naslov sporočila: |
|
|
Da ne bo nesporazuma. Morda sem na koncu premalo poudaril, traktor je za svojo ceno več kot dober in odlična izbira za vse, ki traktor manj rabijo. Predvsem glede varnosti v primerjavi s starejšimi traktorji IMT, Štore, Ursus.. s samo zadnjim pogonom, slabimi zavorami itd je razlika ogromna. Naštete lastnosti so samo kot razmišljanje, kaj bi se dalo izboljšati. Vem, žal potem cena takšnega ne bi bila več cca 20 k€. Pa še to: ponudbe rabljenih skoraj ni, kar pove, da tisti ki ga kupi je z njim zadovoljen in ga ne proda. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bmw-marko Vajenec
Pridružen/-a: 01.03. 2020, 12:48 Prispevkov: 18
|
Objavljeno: 16 Mar 2020 18:39 Naslov sporočila: |
|
|
Hobby farmer je napisal/a: | Dober dan.
Pa še bom jaz napisal nekaj o traktorju Impodan Lovol 50. Z njim imam opravljenih 100 delovnih ur in sem z njim zadovoljen. Z a te 'hobby' traktorje ocenjujem, da je zaviranje prednjih koles preko kardana dovolj učinkovito v večini primerov, problem pa nastane, ko sprednji pogon ni vklopljen. (vožnja po asfaltni cesti, po možnosti mokri, s prikolico, pa še navzdol ). Rešitev so seveda hidravlične zavore prikolice (traktor nima kompresorja) . No, tu smo pa pri opremi in slabostih traktorja. Hidravlične zavore sem dal vgradit že pri nakupu, ker jih traktor v standardni opremi nima. Skoraj obvezna oprema za delo v hribovitem svetu so tudi prednje uteži, vsaj za delo v gozdu in prenašanje bremen (bale). Še nekaj predlogov, kjer bi lahko bil traktor boljši:
- Kabina je previsoka vsaj 15 cm. O ni toliko problem pri delu kot pri parkiranju v razne garaže, lope, saj se zahtevana višina skoraj 270 cm
- Vrata so prevelika. Sicer je preglednost boljša, a ta je bol pomembna za naprej in nazaj. Boljša bi bila manjša vrata z še enim stebričkom in možnim odpiranjem stekel kot okno. Na YT je pa primer, kako so lahko vrata delno odprta in blokirana z ročico. Dodatna oprema Agroteh ?
- Prestavna razmerja niso izračunana najboljše. Med 3. in 4. je prevelika razlika. Vmes manjka ena prestava. Sicer pa je najvišja prestava uporabna samo za vožnjo praznega traktorja po ravni cesti (moč motorja..) Na drugi strani pa je hitrost 1. v reduktorju previsoka, predvsem pri priklapljanju strojev ipd. Superreduktor ? navadit se je potrebno na prestavno shemo, ki ni običajna ampak zrcalno obrnjena.
- Traktor nima drsnega priklopa, ima samo štiri možne položaje. Prestavljanje je zamudno in težko
- Sedež je slab, priporočam zamenjavo
- Radio je bolj za okras, stikalo za smernike je zelo nepriročno, enako vklop luči. Manjka nekaj kontrolnih lučk (ročna zavora, vklop kardana, prednji pogon...)
To je nekaj slabosti oz možnosti za izboljšave. Splošno gledano je traktor dober in za svojo ceno ponuja dovolj. Prvi servis je bil izveden profesionalno, verjame da bodo zagotovljeni deli in servis tudi čez nekaj let, saj je v SLO kar nekaj teh traktorjev. |
No takšno poročilo sem hotel slišati
visok je res, malo smešno potem izgledajo zadnje pnevmatike, ki so 24''.
Si ga mogoče dal sprogramirati na serijskih 60km?
Glede na to da bo pri nas zamenjal Univerzala s 34km bo najbrž kar opazna razlika pri vsem. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
reider Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1505 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: 16 Mar 2020 19:43 Naslov sporočila: |
|
|
ja bo opazna razlika. Sploh, če drži podatek o 270 cm višine, kar pa skorajda dvomim na 24" kolesih. Boš lahk z njim hruške rabutal. Če pa nimaš drevja, pol pa tak ni panike. Pač more vsak vedeti, kaj kdo za kakšno delo kupi...
Drugač pa, kok sem ga videl na zadnjem sejmu, je pa na oko kar všečen:)Zadnji model je sicer bil, kateri model točno pa nisem gledal. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|