Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
bmw-marko Vajenec
Pridružen/-a: 01.03. 2020, 12:48 Prispevkov: 18
|
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
BOŠTJAN Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.02. 2012, 19:54 Prispevkov: 1091 Kraj: Ptuj
|
Objavljeno: 02 Mar 2020 03:55 Naslov sporočila: |
|
|
bmw-marko je napisal/a: | Pridejo pa z naslednjo pošiljko traktorji že z zavorami na sprednji osi (ne več prek kardana), tako da bo tudi končna hitrost 40km/h. Cena pa zaenkrat še ista.
Lp, Marko |
Tvoja trditev o zavorah in hitrosti mi je sumljiva. Sicer te znamke ne poznam kaj dosti.
Velika večina bolj znanih in uveljavljenih znamk, ki imajo kočno hitrost 40 in tudi 50 km/h, imajo zaviranje prek kardana (vklop prednjega pogona).
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
reider Traktor Forum - zvestoba do groba
![](images/avatars/traktor/20001785244cd30bd33c2b2.jpg)
Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1506 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: 02 Mar 2020 08:41 Naslov sporočila: |
|
|
Mah, saj ravno to je mislil!. Zdajle predvidevam ima hitrost 30 in sploh nima zavor, oziroma zavira, ko ima vklopljeno ročico za prednji pogon. Zdajle novi pa morda bodo imeli to, kar ti omenjaš.
Upam, da lahko dodam še eno zgodbico. Bil sem na nekem manjšem sejmu. Tam je prišel tudi ponudnik traktorjev mislimda Farmtrak-a. Per sem vohunil okrog novega modela takrat neve 75-ke, je do mene stopil prodajalec. Pozdravima se in me upraša, kaj me zanima. Rekel sem, da ne zanima me ravno, če priznam nakup traktorja kot takega, me pa zanima, če ima ta nov model že neodvisno prednje zaviranje, torej če je homologiran za cestno hitrost 40 km/h. Človek me pogleda, kot bi bil malo jezen na mene glede na moje uprašanje. Rekel je, da traktor ima povsem običajne zavore traktor pa je tudi stroj, ki ni predviden da bivi vozili po autocesti...
Zdaj pa ne vem, ali je bil jezen, ker sem mu v naprej rekel, da ne mislim nič kupiti, ali je bi jezen, kaj me zanimajo take tehnične stvari, če se za stoj sploh ne zanimam. |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
iwanho Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.12. 2011, 19:28 Prispevkov: 376
|
Objavljeno: 02 Mar 2020 09:00 Naslov sporočila: |
|
|
Kitajski traktorji se zelo hitro spreminjajo, tehnično posodobljajo. Lahko do bo kot je napisal @bmw-marko. Samo ne verjamem da bo cena ostala enaka.
Nimam nobenih izkušenj z zaviranjem prednjih koles s pomočjo avtomatskega vklopa prednjega pogona in me zanima, če gdo ve, kolikšen je čas potreben za avtomatski vklop. Kako pa tak način deluje na mehanske sklope prenosa pogona na prednjo premo?
Neodvisne zavore spredaj verjetno dosti podražijo traktor, so pa, po mojem mnenju, zlata vredne. |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
strojnik Traktor Forum - zvestoba do groba
![](images/avatars/traktor/168548916749a3daabc2a64.jpg)
Pridružen/-a: 10.02. 2009, 16:30 Prispevkov: 1472 Kraj: lj
|
Objavljeno: 02 Mar 2020 09:23 Naslov sporočila: |
|
|
Neodvisne zavore na prednji premi se nuja za strmine, ker te na vklop se znajo vrtet ena naprej druga nazaj...
Vklop se izvede v trenutku ko pritisneš na obe zavorni pedalki. Praviloma je sistem tako narejen, da je sklopka ob ugasnjenem stroju ali okvari sistema vklopljena(stisnjena) in jo med delovanjem traktorja hidravlika ali pnevmatika drži narazen... Namenjeno za traktorje do 40km/h. |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
iwanho Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.12. 2011, 19:28 Prispevkov: 376
|
Objavljeno: 02 Mar 2020 13:58 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala! ![Very Happy](images/smiles/icon_biggrin.gif) |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
bmw-marko Vajenec
Pridružen/-a: 01.03. 2020, 12:48 Prispevkov: 18
|
Objavljeno: 02 Mar 2020 16:30 Naslov sporočila: |
|
|
iwanho je napisal/a: | Kitajski traktorji se zelo hitro spreminjajo, tehnično posodobljajo. Lahko do bo kot je napisal @bmw-marko. Samo ne verjamem da bo cena ostala enaka.
Nimam nobenih izkušenj z zaviranjem prednjih koles s pomočjo avtomatskega vklopa prednjega pogona in me zanima, če gdo ve, kolikšen je čas potreben za avtomatski vklop. Kako pa tak način deluje na mehanske sklope prenosa pogona na prednjo premo?
Neodvisne zavore spredaj verjetno dosti podražijo traktor, so pa, po mojem mnenju, zlata vredne. |
Cena je zaenkrat še enaka, je pa tudi prodajalec v Agrotehu rekel da bo najbrž narastla. Sva pa z očetom res tik pred nakupom, tako da info je zagotovo pravi.
(+če ima kdorkoli, kakršnekoli izkušnje z novim modelom Impodana bi bil zelo hvaležen če deli kakšno izkušnjo ter prednosti in slabosti) ![Smile](images/smiles/icon_smile.gif) |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
reider Traktor Forum - zvestoba do groba
![](images/avatars/traktor/20001785244cd30bd33c2b2.jpg)
Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1506 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: 02 Mar 2020 22:07 Naslov sporočila: |
|
|
Menda ljudje pod pojem "neodvisne zavore" razumejo tako mehanske zavore na vsaki od koles, kot zavore z sistemom IST(integralni sistem zaviranja). Določene firme imajo celo na izbiro, katerega od teh sistemov boš izbral. Kupec za Goldoni Quazar npr je imel na izbiro. A kolikor se slišal prodajalca na sejmu, vsi veselo z samimi hvalami kupcem potiskajo v nakup prav IST. Seveda vsi so razlagali, da se pokazalo z super rezultati in trpežnostjo. Ko pa na forumih poslušaš lastnike, pa imajo potem drugo zgodbo. Verjeti elektroniki 100% ravno ni zanesljivo. Enostavno več kot je vgrajenih delov, večja je verjetnost, da bodo nastali neki problemi, taka je splošno znana realnost.
Iwanhu, po pritisku pedala sistem v trenutku lahko vključi pogon, brez bilokakega sunka ali zvoka. Vključi se tudi kontrolna lučka vključenega prednjega pogona na amaturki. Po spustu pedalke spet ugasne. A če zaviraš na mehki podlagi z enim kolesom, z drugim si na trdem, se zgodi, da se na trdem zavrti naprej , ona na mehkem pa se vrti nazaj. In se spet ne ustaviš. Traktor z prednjo automatsko mehanko špero zavre z obema kolesoma hkrati.
In tudi nisem prepričan, da je za tovarno toliko ceneje izdelovati sistem IST, kot pa mehanske ločene zavore. Z tem IST pač po moje samo ubijejo dve muhi na en mah. Po sistemu" traktor ima EH vklope"!-pa tut s tem hkrati prednje neodvisno zaviranje ima. ZAdovoljijo kupca in zakon, če traktor razvije 40 na uro. |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
Lenny Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 05.01. 2009, 22:44 Prispevkov: 791
|
Objavljeno: 02 Mar 2020 23:38 Naslov sporočila: |
|
|
Tudi pri prednjih zavorah z diski na vsakem kolesu posebej, se mi je pri vožnji navzdol zgodilo, da sta se prednji začeli kolesi kontra vrtet, tako da to ne vpliva kaj dosti na to. Moč gre na kolesa preko diferenciala, zavore pa tukaj nimajo kaj dosti skupnega.
Največja prednost diskov na vsakem kolesu posebej je, da pri morebitni okvari prednjega pogona, ne ostaneš brez zavor spredaj. Če je zavora na kardanu, to zato ni skoraj nič bolje od zaviranja preko 4x4. Seveda pa dodatne zavore pripomorejo k večji zavorni sili. Pozna se predvsem na cesti pri večjih hitrostih. |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
reider Traktor Forum - zvestoba do groba
![](images/avatars/traktor/20001785244cd30bd33c2b2.jpg)
Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1506 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: 03 Mar 2020 03:23 Naslov sporočila: |
|
|
Ja bi se strinjal z vsem, vendar je do tega prišlo, lahko ali zato, ker si najverjetneje zaviral blago(zato se kolesa lahko še vedno kontra zavrte), ali pa da je katera od prednih zavor ne ravno brezhibna. Tako je sosed ravno ugotovil, da mu ena zavora spredaj na Sametu ne dela. V kolikor bi na vso moč zavrl navzdol na zemlji, bi morali zagrabiti prav obe, tako mi je najlogičnije.
ČE bi bil jaz resen kmet v hribih zagotovo bi želel imeti na vseh kolesih diske in prav nobena druga alternativa ne bi prišla v poštev pri meni v odločanju, kaj bom nabavil.
Sem pa se ravno včeraj peljal domu in malo pred hišo vidim na asvaltu 2 črna od gume štrafna na asvaltu5 metrov. PA sem se spomnil na to temo. Očitno je bil znanec na delu z traktorjem, ki se pač navzdol po hribu z starim traktorjem(beri brez bremz) ni sploh ne mogel ustaviti. ![Rolling Eyes](images/smiles/icon_rolleyes.gif) |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|