Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
zlaznik1 Vajenec
Pridružen/-a: 14.02. 2011, 14:32 Prispevkov: 34
|
Objavljeno: 12 Apr 2018 18:16 Naslov sporočila: |
|
|
reider je napisal/a: | To je pa mal dolgo kajne? Večina se na strojih ugasne po 2 do 3 sekundah. |
Ok ko bom naslednjič doma, bom preveril. Pa če bo potrebno bom oljno črpalko motorja menju. Če se ne motim se črpalka nahaja pri "karterju" oziroma moram pokrov izpod traktorja odvrnit pa bi mogla bit črpalka dostopna ali se motim?.Če je kako drugače, prosim za nasvet. Črpalko bi se pa moglo dat kupit v Agrocenter Šempeter.
Hvala za odgovore vnparej |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sebek Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 22.02. 2009, 16:19 Prispevkov: 778
|
Objavljeno: 13 Apr 2018 20:15 Naslov sporočila: |
|
|
Najprej zamenjaj olje ter oljni filter, sploh če olje že dolgo ni bilo zamenjano. Zna biti izrabljeno olje, zato prej odteče iz vseh ležajev. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
severnimedo Vajenec
Pridružen/-a: 08.05. 2014, 14:22 Prispevkov: 17 Kraj: Severni pol
|
Objavljeno: 24 Apr 2018 11:02 Naslov sporočila: |
|
|
Ravno sem imel čas in malo prebiral tole temo.
Veliko je povedanega o tem "legendarnem" traktorju. Doma imamo Štore 404 super že od 81-ega leta. Nikoli nismo grdo ravnali z njim, pa vseeno lahko opišem zgodovino okvar.
1. Že pri novem je bila visokotlačna črpalka kaput. Bil je brez moči, tudi kadil...Pod garancijo so jo zamenjali, vse od takrat je naš za odtenek močnejši od vseh okoliških. (Pa ni malo Štorekov okoli mene). No z črpalko od takrat ni problemov.
2. Pri normalno nabasani tehnostroj 3. tonski prikolici peska, je samo počilo in je iz ohišja menjalnika vtrgalo krak. Rezultat: prišel takrat za tiste čase najboljši gozdni tovornjak, ga s hijabom nabasal in odpeljal v Štore, kjer so zamenjali celotno ohišje. No takrat si je Oča sposodil sosedov traktor in isto prikolico peska je takrat sosedov komaj vlekel v eni nižji prestavi.
3. Eno leto je imel namontiran snežni plug. Vpetje je bilo narejeno kot je treba. Povezava nazaj, privijačen na vse možne luknje na "Šasiji", pa kljub temu je naenkrat ob naletu na nek hlod, ki je bil ob cesti, počilo ohišje pri vseh vijakih in je plug enostavno z vpetjem vred padel dol (toliko o kvalitetni Štore litini)
4. nekega lepega popoldneva je vtrgalo tisti potisni kos na štarterju. Opilki in kosi železja so zleteli v sklopko in naredili veliko štalo. Dobro...traktor na pol in nov koš ter sklopko.
5. Vmes je še odletela fedrca ki drži na menjalniku tisto kuglico na os, da ostaja v prestavi. V večjih strminah je malo ružilo ko so zgleda zobniki škrtali en po drugem.
6. Tri leta nazaj je odletel del štangice, ki odpira ventile. Traktor je seveda delal po dveh cilindrih, ker je bil tisti odlomljen del v karterju. No takrat smo napravli celotno generalno na motorju, če se je že ravno razmontiral na pol.
No vmes še kje kaka malenkost. Alternator, štarter ( enkrat krtačke, en tudi nov), skratka potrošni materjal.
Me pa letos čaka še obnova zavor, najbrž bom zamenjal kar trake in bobne.
Moje splošno mnenje:
- menjalnik: katastrofa; naprej še nekak gre, rikverc z počasno prestavo se lahk naspiš, z raketno si pa v bregu nič ne morem pomagat.
- Zavore... Sam traktor še gre, s malo težjimi priključki si siromak.
- Ergonomija: je sploh ni. To ni traktor za 8 ur dnevno.
- Elektroinštalacija je tako šlampasta, da preventivno vedno ko spustimo traktor izpred oči odlkopimo akumulator. (trem sosedom je že zgorela inštalacija). Izgleda je bilo tistih 10 metrov požirk predragih. Jaz sem si namontiral stikalo in že rutinsko zmeraj, ko ga kje parkiram izklopim tist šaltar.
- Cene rabljenih so pa itak nabite v nebo.
Kljub vsem slabostim, ga vseeno še dooolgo ne dam od hiše. Za lažja dela (obdelava krompirja, škropljenje, prevozi z kiblo okol bajte) je vseeno dober in za 100 do 150 ur letno. Zelo dobro nam vžiga tudi pozimi.
Ker pa je Štore že nekakšen statusni simbol povprečne slovenske kmetije, bom v prihodnosti dodal zavore na sprednja kolesa, hidravlični volan, mrežice na lučke in neoriginalno kabino moram pobarvat v traktorsko barvo. dodatek bo tudi temeljita obnova in zaščita elektrike. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sonny Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 08.11. 2009, 17:56 Prispevkov: 276
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
skyboy Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 06.06. 2011, 21:24 Prispevkov: 245
|
Objavljeno: 19 Feb 2019 11:00 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni,
odločamo se za vgradnjo hidravličnega volana. Agroizbira kranj ponuja kit komplet za 315 eur z ddv, vendar je ta servo volan za univerzala. Za štoreta je potrebno dokupiti še dva končnika za ceno 36 eur, kar skupaj znese 351 eur.
Rosi teh ponuja servo volan za štoreta za 380 eur z ddv. Kaj mi proporočate? So potrebne še kakšne druge predelave
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
korlzgrabna Vajenec
Pridružen/-a: 01.01. 2019, 16:22 Prispevkov: 9 Kraj: GORENJSKA
|
Objavljeno: 01 Mar 2019 22:39 Naslov sporočila: |
|
|
Ali bi mi lahko kdo povedal kakšne velikost je štore 504,
404 komaj spravim pod streho za 504 se pa odločam o nakupu.
Že v naprej hvala za informacije. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
reider Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1505 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: 02 Mar 2019 09:10 Naslov sporočila: |
|
|
Skoraj bi raje pustil besedo kateremu bolj obveščenemu glede tega, da ne govorim napačno, ker bom povedal na pamet po spominu.
To se gre za popolnoma enako velika stroja. Saj med njima je razlika le v motorju in kabinah. NE vem pa, če bi bila ktera kabina višja od druge. ČE pa že je, je zanemarljive razlike. S spomina bi rekel, da je dolžina skupna od 404 310 cm in širok nekje 160 nerazširjen v orginalni postavitvi koloteka. Višina z lokom je 230cm. Žal pa nisem našel nikjer podatka, koliko je visok kateri od teh dveh z kabinami. Torej ZA višino ne vem. LP
Nazadnje urejal/a reider 24 Jun 2019 20:18; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
danielt Vajenec
Pridružen/-a: 29.04. 2011, 19:15 Prispevkov: 21
|
Objavljeno: 16 Jun 2019 08:23 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni!
Zanima me ali je štore 404 primeren za mulcanje z mulcerjem Hmezad 150?
Enkrat sem mulcal in takrat mi je snelo ročko za vklop kardana iz zobnika kardana, v menjalniku. Tokrat mi je šlo na srečo brez škode in stroškov, vendar se bojim da bo naslednjič kaj hujšega.
Nekam svoh mi deluje Štoretov menjalnik.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
štore4x4 Vajenec
Pridružen/-a: 15.02. 2016, 23:35 Prispevkov: 16
|
Objavljeno: 16 Jun 2019 20:04 Naslov sporočila: |
|
|
Pri nas od vedno mulčamo z hmezad 150 - kladivar z štore404.
Prva ridota in 1950 obr/min, včasih 2100 obratov (ko npr naletim na kaj bolj olesenelega).
Druga ridota, ko mulčam poti ob travnikih.
Kardan imam s "sklopko", pasi pa morajo biti vedno ok. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
reider Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1505 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: 24 Jun 2019 20:23 Naslov sporočila: |
|
|
hja, če maš v redu motor. Namreč kolega je priklopil moj INO 1,6metra delovne in kake pol ure mlel res samo po 3/4 širine malčerja travo visoko manj od 20 cm, pa mu na velikem hribu(delal gor in dol)vrglo ven vodo. Imel ga je dovolj dvognejnega od tal.TAko da ugotavljam, da nekateri motorji od teh traktojev se res kar za hec pregrevajo. Delal je z 1800 obrati motorja. Spomnim se enega ,ki sem ga jaz vozil in je že z prazno prikolico kiperico po asvaltnem dolgem blagem klancu navzgor vrgel ven vso vodo.
Poskusi se dogovorit z prodajalcem, če lahko narediš test enega malčiranja.ČE gre, ga pač kupiš. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|