Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
zalb.krut Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 31.05. 2012, 20:53 Prispevkov: 232 Kraj: dežela suhe robe
|
Objavljeno: 27 Jul 2018 21:33 Naslov sporočila: |
|
|
Pri hidravliki se olje ves čas premika. Če nič ne premikaš gre od črpalke skozi ventil spet v rezervoar. Ko premaknš ventil gre za tisti trenutek v cilinder potem pa spet v rezervoar. Pa saj črpalka deluje brez prestanka. Zato mora tudi olje imeti svojo pot. Ko pa zapreš pot, slišiš pa nič kaj prijetne zvoke in teh zvokov se izogibaj. Aja pri 539 se črpalka ustavi, ko pedalo sklopke pritisneš do konca. Zato tudi hidravlika popušča, ko pa spustiš pa spet hop gor. Pa lep večer. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
frank Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 12.12. 2011, 18:12 Prispevkov: 212
|
Objavljeno: 28 Jul 2018 18:54 Naslov sporočila: |
|
|
Ta ventil je mišljen bol za kiper prikolico.lahko ga imaš tudi za strižno kosilnico.Najprej preklopiš nazaj na delovanje cilindra ,ročko za dvig hidravlike dvigneš toliko da ti zapre cilinder,potem takoj preklpiš nazaj na delovanje hidravlike.Če ročico za hidravliko predolgo držiš gor ,ti olje nabija v cilinder in traktor zamori oz crkne.Zamori ga, ker ti gre takrat olje čez varnostni ventil.Najbolje da namontiraš blok ventil, pa se bo dalo normalno delati. Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Obiskovalec Kmetovalec
Pridružen/-a: 26.06. 2015, 17:16 Prispevkov: 85
|
Objavljeno: 28 Jul 2018 19:37 Naslov sporočila: |
|
|
frank je napisal/a: | Ta ventil je mišljen bol za kiper prikolico.lahko ga imaš tudi za strižno kosilnico.Najprej preklopiš nazaj na delovanje cilindra ,ročko za dvig hidravlike dvigneš toliko da ti zapre cilinder,potem takoj preklpiš nazaj na delovanje hidravlike.Če ročico za hidravliko predolgo držiš gor ,ti olje nabija v cilinder in traktor zamori oz crkne.Zamori ga, ker ti gre takrat olje čez varnostni ventil.Najbolje da namontiraš blok ventil, pa se bo dalo normalno delati. Lp |
Točno tako je kot si napisal (kar na hitro potegne cilinder), danes začelo olje cureti pri hitri spoji na kosilnici, popolnoma neuporabna zadeva eni pravjo da jim pa dela ne vem ali dela isto kot pri meni ali kaj drugače. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Zizy Kmetovalec
Pridružen/-a: 01.08. 2013, 11:57 Prispevkov: 91 Kraj: KOČEVJE
|
Objavljeno: 29 Jul 2018 20:51 Naslov sporočila: |
|
|
Obiskovalec je napisal/a: | Ampka tudi ob uporabi cilindra pri kosilnici ne bo olje kročilo, pa tudi upravlja se teko "na vse ali nič"
Bom malo premikal tisti ventil oz pozicijo.
Sem že tudi raztavil pa dal nazaj, če ni prav potem tudi hidravilka ne deluje, ventil smo za test tu že zamenjlai pa je enako. Čudno oz meni nenormalno. |
Saj nerabi krožit, važno da nekam gre (v celinder kosilnice) in ko pride do konca moreš že reagirat z ročkami od traktorske hidravlike da prekineš dotok olja, da ti nezačne spet ropotati in to je s tisto ročko zelo težko najti pravo pozicijo, pač to je imt hidravljika, za tista leta je bilo to ok, tudi prikiparci je to dostikrat problem ko bi jo rad nekje na sredini ustavil, moraš zelo se igrati da najdeš tisto pozicijo, da negre kason ne gor ne dol.
Problem imt hidravljike je, da olje ne kroži venomer, se ustavi že pri črpalki, ga nepošilja nikamor, če ga nepoterbuje.
Ima pa kolega tudi kosilnco in jo ima priklopljeno direktno na kiper spojko, brez tistega ventila pod sedežom in mu deluje dobro, pač najprej se dvigujejo roke in ko se obremenitev veča se začne se celinder na kosilnici krčit, uglavenm gre use približno enekomerno gor. A si imel prej tako prikljopljeno? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Obiskovalec Kmetovalec
Pridružen/-a: 26.06. 2015, 17:16 Prispevkov: 85
|
Objavljeno: 31 Jul 2018 22:24 Naslov sporočila: |
|
|
Zizy je napisal/a: | Obiskovalec je napisal/a: | Ampka tudi ob uporabi cilindra pri kosilnici ne bo olje kročilo, pa tudi upravlja se teko "na vse ali nič"
Bom malo premikal tisti ventil oz pozicijo.
Sem že tudi raztavil pa dal nazaj, če ni prav potem tudi hidravilka ne deluje, ventil smo za test tu že zamenjlai pa je enako. Čudno oz meni nenormalno. |
Saj nerabi krožit, važno da nekam gre (v celinder kosilnice) in ko pride do konca moreš že reagirat z ročkami od traktorske hidravlike da prekineš dotok olja, da ti nezačne spet ropotati in to je s tisto ročko zelo težko najti pravo pozicijo, pač to je imt hidravljika, za tista leta je bilo to ok, tudi prikiparci je to dostikrat problem ko bi jo rad nekje na sredini ustavil, moraš zelo se igrati da najdeš tisto pozicijo, da negre kason ne gor ne dol.
Problem imt hidravljike je, da olje ne kroži venomer, se ustavi že pri črpalki, ga nepošilja nikamor, če ga nepoterbuje.
Ima pa kolega tudi kosilnco in jo ima priklopljeno direktno na kiper spojko, brez tistega ventila pod sedežom in mu deluje dobro, pač najprej se dvigujejo roke in ko se obremenitev veča se začne se celinder na kosilnici krčit, uglavenm gre use približno enekomerno gor. A si imel prej tako prikljopljeno? |
Ja prej sem imlel tako prikloljeno kosilnico širine 180 pa je nekako slo, tako kot prafiš, sedaj pa je 210-220 pa je peta kosilnice na tleh sploh če teren visi in se vse zabija |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bono Vajenec
Pridružen/-a: 03.08. 2018, 13:21 Prispevkov: 5
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sebek Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 22.02. 2009, 16:19 Prispevkov: 779
|
Objavljeno: 12 Avg 2018 19:02 Naslov sporočila: |
|
|
Po sliki sodeč imata drugačni tesnili, torej sta za različni prirobnici na traktorju. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
zalb.krut Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 31.05. 2012, 20:53 Prispevkov: 232 Kraj: dežela suhe robe
|
Objavljeno: 05 Jan 2019 17:53 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni
Danes sem pri zagonu traktorja (imt 539) opazil, da je nekaj narobe s zaganjačem. Vrti v prazno, po nekaj poizkusih pa prime vžge.
Druga zadeva pa je, da kompresor sploh ne dela. Pred enim dnevom je delal običajno, potem pa kar na lepem odnehal.
Če ima kdo kakšno izkušnjo bom hvaležen. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bhocewar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.12. 2009, 00:17 Prispevkov: 617
|
Objavljeno: 20 Feb 2019 10:50 Naslov sporočila: |
|
|
Mogoče kdo ve kateri neoriginalni volan paše (brez predelav) na fergusona? Original volan je pretanek in pretrd zato trpijo roke in bi zamenjal za kaj bolj udobnega.
Opcija je tudi da navijem čez volan kakšno bandažo npr. od tenis loparjev, samo mi ni všeč, ker so te bandaže kr drage, poleg tega pa ni tako dolgih v enem kosu.
Kakšni pametni predlogi? Kako imate to rešeno? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Dergi88 Vajenec
Pridružen/-a: 07.05. 2019, 23:29 Prispevkov: 1
|
Objavljeno: 09 Maj 2019 23:44 Naslov sporočila: |
|
|
bhocewar je napisal/a: | Mogoče kdo ve kateri neoriginalni volan paše (brez predelav) na fergusona? Original volan je pretanek in pretrd zato trpijo roke in bi zamenjal za kaj bolj udobnega.
Opcija je tudi da navijem čez volan kakšno bandažo npr. od tenis loparjev, samo mi ni všeč, ker so te bandaže kr drage, poleg tega pa ni tako dolgih v enem kosu.
Kakšni pametni predlogi? Kako imate to rešeno? |
Velik volan je z razlogom....ker ni servo imas vecjo moc pri obracanju. Sam imam reseno tako da sem pac namontiral servo volan. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|