Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
heron Traktorist
Pridružen/-a: 23.04. 2013, 19:57 Prispevkov: 195
|
Objavljeno: 12 Jul 2018 21:59 Naslov sporočila: |
|
|
kje je že ta šment? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
QBR Kmetovalec
Pridružen/-a: 01.04. 2017, 05:13 Prispevkov: 81
|
Objavljeno: 13 Jul 2018 00:42 Naslov sporočila: |
|
|
heron je napisal/a: | pri meni pa je tako,da če na mestu vrtim volan levo in desno na kratko mi zadnji konec trese,oz. cel traktor,brez da kaj dvigujem. Če se peljem počasi z obremenitvijo ali brez mi pri zavijanju v desno sploh zadnji konec strese oreng. Opazil sem tudi zadnjič ko sem imel priklopljen cepilec in sem ga dvignil mi ga je samo do ene višine,potem s eje ustavil,potem pa sem se z traktorjem prestavil v drug položaj pa je dvignil,seveda tudi ko sem dal oreng gas. Ali bi prioritetni ventil pomagal? Oz,zakaj se mi to dogaja? Cilindra imata bat 40mm,obrnjena sta tako da se batnica odpira proti zadnjemu delu in cilindra sta povezana na omrežje vsak z samo eno cevjo. Bi prilimal sliko,p ane znam:( |
Varnostni ventil je v ventilu za dvig in spust. Tisto odpirat zna biti kar zahtevno.
Po mojem, zobniška črpalka zaradi nečesa ne ustvarja dovoljšnjega pritiska, ali pa pretoka. V hidravličnem sistemu, ko dvigaš, mora biti 117 barov pritiska in to že v prostem teku motorja. Torej, pri minimalnih obratih. Varnostni ventil namreč, se naj bi pri 117 barih pričel odpirat in spuščat olje nazaj, v rezervoar.
Jaz bi pogledal vse. Najprej bi preveril olje, če je ustrezno. Da se ni v rezervoraček kaj drugega nalilo.
Potem pa, od rezervoarčka hidravličnega olja, filtra, prepustnost cevi, priključnih vijakov, do ventila. Potem bi se pa lotil zobniške črpalke. In najverjetneje je problem ravno v njej. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
heron Traktorist
Pridružen/-a: 23.04. 2013, 19:57 Prispevkov: 195
|
Objavljeno: 13 Jul 2018 05:58 Naslov sporočila: |
|
|
Ne vem če tole ima kakšno vezo a vseeno- ko dvigujem ali spuščam hidravliko,namreč ko hidravliko spustim se mi ročica nekako zatakne in potem je treba kar malo bolj močno potegnt za dvig bremena. Bi lahko to imelo kaj veze? Kako pa pri vas to deluje? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
BaTeK Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.01. 2008, 14:19 Prispevkov: 1137
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
BaTeK Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.01. 2008, 14:19 Prispevkov: 1137
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
QBR Kmetovalec
Pridružen/-a: 01.04. 2017, 05:13 Prispevkov: 81
|
Objavljeno: 13 Jul 2018 13:11 Naslov sporočila: |
|
|
heron je napisal/a: | Ne vem če tole ima kakšno vezo a vseeno- ko dvigujem ali spuščam hidravliko,namreč ko hidravliko spustim se mi ročica nekako zatakne in potem je treba kar malo bolj močno potegnt za dvig bremena. Bi lahko to imelo kaj veze? Kako pa pri vas to deluje? |
To je v redu. Če rabiš sproščeno hidravliko, potem ročico porineš do konca naprej, kjer ostane rahlo zaskočena.
Za dvig hidravlike jo potem kontrolirano potegneš iz nultega položaja in uravnaš višino dviga. Oziroma spusta, če narahlo tiščiš ročico naprej.
Glede tvojega problema, bi jaz postopal tako. Najprej bi preveril rezervoarček hidravličnega olja. Če je olje pravo, če ni v njem usedline in če je filter, ki je na dnu rezervoarja, čist.
Potem bi preveril na zobniški črpalki, če olje neovirano doteka do nje. Preveril bi tudi cevi, da niso kje stisnjene.
Izhodna cev iz črpalke je pod pritiskom, kadar motor obratuje. Tako bi iskal, kje se pritisk zgubi. Možna je seveda okvara varnostnega ventila, ki pa se mi zdi bolj malo verjetna. Mimogrede, matici na varnostnem ventilu naj bi bili zavarovano (plombirani) z žico. To je tist valjček, ki ima na koncu matici, na levi strani krmilnega ventila, s katerim dvigaš, spuščaš hidravliko.
Razmišljam pa tako. Pritisk iz črpalke pride najprej na hidravlični volan, nato šele v ventil hidravlike. In ker volan cuka, je v sistemu premalo oljnega pritiska. Zato menim, da če olje pride neovirano do črpalke, potem je najverjetneje okvara na sami črpalki. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
heron Traktorist
Pridružen/-a: 23.04. 2013, 19:57 Prispevkov: 195
|
Objavljeno: 13 Jul 2018 13:28 Naslov sporočila: |
|
|
QBR je napisal/a: | heron je napisal/a: | Ne vem če tole ima kakšno vezo a vseeno- ko dvigujem ali spuščam hidravliko,namreč ko hidravliko spustim se mi ročica nekako zatakne in potem je treba kar malo bolj močno potegnt za dvig bremena. Bi lahko to imelo kaj veze? Kako pa pri vas to deluje? |
To je v redu. Če rabiš sproščeno hidravliko, potem ročico porineš do konca naprej, kjer ostane rahlo zaskočena.
Za dvig hidravlike jo potem kontrolirano potegneš iz nultega položaja in uravnaš višino dviga. Oziroma spusta, če narahlo tiščiš ročico naprej.
Glede tvojega problema, bi jaz postopal tako. Najprej bi preveril rezervoarček hidravličnega olja. Če je olje pravo, če ni v njem usedline in če je filter, ki je na dnu rezervoarja, čist.
Potem bi preveril na zobniški črpalki, če olje neovirano doteka do nje. Preveril bi tudi cevi, da niso kje stisnjene.
Izhodna cev iz črpalke je pod pritiskom, kadar motor obratuje. Tako bi iskal, kje se pritisk zgubi. Možna je seveda okvara varnostnega ventila, ki pa se mi zdi bolj malo verjetna. Mimogrede, matici na varnostnem ventilu naj bi bili zavarovano (plombirani) z žico. To je tist valjček, ki ima na koncu matici, na levi strani krmilnega ventila, s katerim dvigaš, spuščaš hidravliko.
Razmišljam pa tako. Pritisk iz črpalke pride najprej na hidravlični volan, nato šele v ventil hidravlike. In ker volan cuka, je v sistemu premalo oljnega pritiska. Zato menim, da če olje pride neovirano do črpalke, potem je najverjetneje okvara na sami črpalki. |
olje sem pred dnevi iztočil,zamenjal filter in dolil nazaj,je res da pa moram olje zamenjat ker je črno. Cevi mislim da niso stisnjene. Ostalo bom preveril,je pa zanimivo da težave ne počne vedno enako.ni nekega pravila kdaj bo težava,kdaj bo treslo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
b-pod1 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.12. 2016, 19:06 Prispevkov: 1320
|
Objavljeno: 13 Jul 2018 16:08 Naslov sporočila: |
|
|
Če je olje v hidravličnem rezervoarju črno, potem to pomeni, da je nekaj hudo narobe s črpalko. Hidravlično olje v normalnih razmerah ostane prosojne rjavkasto rumene barve tudi po več desetletjih uporabe. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
QBR Kmetovalec
Pridružen/-a: 01.04. 2017, 05:13 Prispevkov: 81
|
Objavljeno: 13 Jul 2018 19:42 Naslov sporočila: |
|
|
b-pod1 je napisal/a: | Če je olje v hidravličnem rezervoarju črno, potem to pomeni, da je nekaj hudo narobe s črpalko. Hidravlično olje v normalnih razmerah ostane prosojne rjavkasto rumene barve tudi po več desetletjih uporabe. |
Točno tako. Se strinjam z zapisanim. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
heron Traktorist
Pridružen/-a: 23.04. 2013, 19:57 Prispevkov: 195
|
Objavljeno: 13 Jul 2018 20:52 Naslov sporočila: |
|
|
QBR je napisal/a: | b-pod1 je napisal/a: | Če je olje v hidravličnem rezervoarju črno, potem to pomeni, da je nekaj hudo narobe s črpalko. Hidravlično olje v normalnih razmerah ostane prosojne rjavkasto rumene barve tudi po več desetletjih uporabe. |
Točno tako. Se strinjam z zapisanim. |
z črpalko pod rezervoarjem? Kaj bi pa lahko bilo? So notr kakšna tesnila ki jih je treba ob ponovni montaži zamenjat,ali se lahko obstoječa upoorabijo,da vem kdaj dat narazen? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|