Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Obiskovalec Kmetovalec
Pridružen/-a: 26.06. 2015, 17:16 Prispevkov: 85
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
reider Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1505 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: 03 Feb 2018 09:50 Naslov sporočila: |
|
|
Slab poznavalec serije xx41 sem, čeravno sem mel priliko voziti 4341. Po spominu je imel 10+2 menjalnik enako kot xx40, a imel je kok vem vse brzine sinhronizirane(torej ročico z 5 brzinami),xx40 pa delno sinhronizirano. Peljal se je dobro. A ga lastnik, znanec zelo pograjal glede slabe "trpežnosti" in ga prav zato prodal. Torej neke dodelave na tej seriji napram xx40 so bile.
Glede menjalnika ne vzemi tako dobesedno mojih trditev, saj so vgrajevali različne modele menjalnikov v serije, pač glede na povpraševanje kupca in glede na kateri trg je šel. Omenil sem menjalnik, ki je se uporabljal v večini in je prevladoval. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Obiskovalec Kmetovalec
Pridružen/-a: 26.06. 2015, 17:16 Prispevkov: 85
|
Objavljeno: 03 Feb 2018 10:24 Naslov sporočila: |
|
|
U bistvu sem mislin na razliko med xx40 in xx45, sem vse eno razbaral nekaj odgovorov. Tudi jaz sem slišal na slabšo vzdržljivost xx41. Na xx40 me moti edino zetorjev prednji most. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
miha958 Traktorist
Pridružen/-a: 12.03. 2014, 20:58 Prispevkov: 135 Kraj: Videm pri Ptuju
|
Objavljeno: 03 Feb 2018 14:04 Naslov sporočila: |
|
|
Obiskovalec je napisal/a: | U bistvu sem mislin na razliko med xx40 in xx45, sem vse eno razbaral nekaj odgovorov. Tudi jaz sem slišal na slabšo vzdržljivost xx41. Na xx40 me moti edino zetorjev prednji most. |
Slovaški (Zetor) most imajo samo prve serije modelov xx40 večinoma pa so meli Carraro prednje moste. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nejcm Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 18.08. 2010, 15:18 Prispevkov: 1696 Kraj: Ljubljansko barje
|
Objavljeno: 03 Feb 2018 14:38 Naslov sporočila: |
|
|
40 in 45 imajo enake motorje 41 serije imajo drugačne.
Meni je pa ravno zetorjev prednji most všeč, ker je močnejši...ampak jaz gledam to iz vidika gozdarstva. Če se ne motim so imeli nekateri češki mostovi tudi špero spredaj? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
reider Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1505 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: 03 Feb 2018 16:49 Naslov sporočila: |
|
|
reider je napisal/a: | Razlika v teži med carraro mostom in Zetorovim ne vem kakšna je, predvidevam da je morda Zetorov še težji, zaradi one gusnate zvezde v platišču. Blokada pa je pri teh modelih ali je ni, ali pa je automatska(če je pač vgrajena v Zetor most). |
NEjcm, ja verjetno je res Zetorov(češki)most težji in zelo primeren za težka dela. A ti povem, da teža ni ravno vedno dobra lastnot. VEdno sem trdil, da če je traktor lahek, lahko mu dodaš utež, če je pa že v štartu težek, pa samo je gume in pije nafto.
Pravim, da sem bral navodila za uporabo, katera velijo, da takoimenovani "lahki" most pri seriji 45 z belo felgo se je vgrajeval le na 52-ko in nekatere 62-ke in možnosti blokade vgraditi ni bilo. Medtem ko Zetorjev Češki most so imenovali "težki most" in se je vgrajeval na 62,72,77-ke, a blokada se je vgradila le po posebnem naročilu kupca.
Carraro most je prišel komaj na modele xx40. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
robinzon Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.11. 2009, 19:20 Prispevkov: 841 Kraj: Bloke
|
Objavljeno: 03 Feb 2018 17:13 Naslov sporočila: |
|
|
Bočni prenosi povečajo moč na kolesu in so primerni za težka dela. Stari češki majstri so že vedeli. Tale od cararota nima bočnih prenosov in je pač prešvoh. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
reider Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1505 Kraj: okolica Lenarta
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Obiskovalec Kmetovalec
Pridružen/-a: 26.06. 2015, 17:16 Prispevkov: 85
|
Objavljeno: 03 Feb 2018 18:04 Naslov sporočila: |
|
|
@nejcm: praviš da je motor enak, kaj pa menjalnik glede napakake (zaskočitve) v prestavi so to v xx40 odpravili (sem že nekaj postov višje spraševal). Z vidika uporabe a ni bolje da večeta oba kolesa kot pa smo eden če nekje obstaneš iz tega vidika je verjetno prednost carrero mosta. Zetor res ni ravno varčen se pozna vsak upor .
potem je so se motorji selili
5245 3340
6245 4340
7245 5340
7745 6340
Je res hidravlična črpalka ob motorju pri xx40 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nejcm Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 18.08. 2010, 15:18 Prispevkov: 1696 Kraj: Ljubljansko barje
|
Objavljeno: 03 Feb 2018 20:45 Naslov sporočila: |
|
|
Menjalniki so pri 40 enaki, samo vilice so drugačne in pri 40 serijah ne pride do "zašaltanja".
Ja, pri 40 serijah sem že videl da imajo h.pumpo ob motorju, nebom pa trdil da imajo tako vsi traktorji te serije.
Drugače da se navežem na reider-jev prispevek.
Ti mostovi z polno feltno, ki so jih vgrajevali na 52 in 62 niso carraro, ampak so srbski. So precej šibkejši, volan pa je izredno lahek. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|