Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
smlep Traktorist
Pridružen/-a: 02.08. 2013, 12:21 Prispevkov: 190
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
gavry Kmetovalec
Pridružen/-a: 15.12. 2012, 10:43 Prispevkov: 41 Kraj: Vinica
|
Objavljeno: 16 Feb 2014 22:34 Naslov sporočila: |
|
|
Aha znaci 94 in 95 letniki vrjetno zetor most... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dromly Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 01.07. 2011, 18:50 Prispevkov: 1861 Kraj: LJ okolica
|
Objavljeno: 17 Feb 2014 00:56 Naslov sporočila: |
|
|
svak ma 97letnik pa ima na 4340 zetorjevega, žlahtnik ima pa 5340 je pa cararo... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ursus c-360 Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 24.02. 2011, 20:13 Prispevkov: 228 Kraj: dolenjska
|
Objavljeno: 18 Feb 2014 21:32 Naslov sporočila: |
|
|
tudi z zetorjevim , nekateri so imeli še tudi kovinske prve blatnike večina pa že plastične. naš je letnik 95 pa ima že cararov most so pa isti letniki še z zetorjevim.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
zetor111111 Vajenec
Pridružen/-a: 02.10. 2016, 09:53 Prispevkov: 3 Kraj: litija
|
Objavljeno: 27 Okt 2016 15:30 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni mene pa zanima kako na zetorju 4340 razsirimo hidravlicne izhode oz baje ima vse prpravljeno za razsiritev rabm 3 izhode |
|
Nazaj na vrh |
|
|
reider Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1506 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: 25 Dec 2016 22:06 Naslov sporočila: |
|
|
Kupit moreš dodatni komandni hidravlični blok ventilov, poljubne količine parov, ki ga vežeš na že obstoječi vgrajen ventil. Obstoječega pa zablokiraš, da daje olje novo vgrjenemu bloku. O tem v temi Zetora že veliko piše. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Obiskovalec Kmetovalec
Pridružen/-a: 26.06. 2015, 17:16 Prispevkov: 85
|
Objavljeno: 02 Feb 2018 17:13 Naslov sporočila: |
|
|
ursus c-360 je napisal/a: | tudi z zetorjevim , nekateri so imeli še tudi kovinske prve blatnike večina pa že plastične. naš je letnik 95 pa ima že cararov most so pa isti letniki še z zetorjevim.. |
Vidim da je tukaj pogovor nanesel tudi na zetorjev most.
Kakšna je ralika med enim in drugim, slabosti prednosti. Vem da carrarov porezdeli "navor" na oba prva kolesa 60:40, zetorjev pa vse na tistega ki ima man opeijema torej 100:0 Je še kaj drugega. kako je z blokado difrencijala ima kdo ali noben.
Hvala za odg.
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
reider Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1506 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: 02 Feb 2018 18:47 Naslov sporočila: |
|
|
NE vem če je tako. Ni tu dobene najnovejše elektronike za porazdelitev navora z senzorji, vgrajene v nobenga od teh dveh omenjenih mostov(Zetorov in CArrarov). Le koliko vidim iz prospektov, so ti novi mosti od carrara vsi z prednjo automatsko blokado, medtem ko kter je imel Zetorovega, je bilo pa to po NAROČILU. TAko da lahko da ima vgrajeno,lahko da nima. Kolega je tut kupo Fiat 70-56, pa nima predi špere, a bilo pa je opcija, ob nakupu, da si to doplačal. Sam povem ti iz pričanja enega prodajalca italjanov, so le ti to zaračunavali po jurja in roka. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Obiskovalec Kmetovalec
Pridružen/-a: 26.06. 2015, 17:16 Prispevkov: 85
|
Objavljeno: 02 Feb 2018 20:04 Naslov sporočila: |
|
|
reider je napisal/a: | NE vem če je tako. Ni tu dobene najnovejše elektronike za porazdelitev navora z senzorji, vgrajene v nobenga od teh dveh omenjenih mostov(Zetorov in CArrarov). Le koliko vidim iz prospektov, so ti novi mosti od carrara vsi z prednjo automatsko blokado, medtem ko kter je imel Zetorovega, je bilo pa to po NAROČILU. TAko da lahko da ima vgrajeno,lahko da nima. Kolega je tut kupo Fiat 70-56, pa nima predi špere, a bilo pa je opcija, ob nakupu, da si to doplačal. Sam povem ti iz pričanja enega prodajalca italjanov, so le ti to zaračunavali po jurja in roka. |
Potem sem si pa narobe razlagal , se pravi je edina perdnost blokada difrenciala "špera" in na pogled malo lažji kar pa ni vedno prednost
Ali so težavo z menjalnikom (ostane v prestavi) v tej seriji že odpravili. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
reider Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1506 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: 02 Feb 2018 20:20 Naslov sporočila: |
|
|
Razlika v teži med carraro mostom in Zetorovim ne vem kakšna je, predvidevam da je morda Zetorov še težji, zaradi one gusnate zvezde v platišču. blokada pa je pri teh modelih ali je ni, ali pa je automatska(če je pač vgrajena v Zetor most). No jaz osebno serije xx40 z to gusnato zvezdo niti nisem še videl, ki je razpoznavni znak Zetor mosta. Bile so na xx45.
Znanec tega 5340 sicer ima, a o zaskoku brzin nisva debatirala nikoli, al je kaj izboljšano. trdil je, da zadovoljen z strojem, a bremze KATASTROFA. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|