Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
martin85 Traktorist
Pridružen/-a: 14.03. 2007, 21:36 Prispevkov: 170
|
Objavljeno: 30 Jan 2018 20:46 Naslov sporočila: zavore splošno |
|
|
Pozdravljeni,
kupujem novejši rabljen traktor nekje med 3 in 4T teže. Do sedaj sem uporabljal starega imt-ja, ki pa ima porazne zavore. Problem je stara tehnologija na strmem travniku in strmih vlažnih vlakah.
Ker imajo proizvajalci različne sisteme zaviranj, me zanima kaj priporočate oz katerih se izogniti?
Nekateri priporočajo izključno SDF grupo, drugi da naj se v strmini izogibam raznih Fendtov, ipd.. Mnenja so različna.
Ne predstavljam si več nekontrolirano drset, kot sem že z IMTjem. Traktorjev po letniku 2000 ne poznam in prosim za pomoč, kaj kupiti... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nutrimedo Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.06. 2011, 10:22 Prispevkov: 1383 Kraj: TRŽIČ
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
samotar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 07.11. 2007, 09:24 Prispevkov: 845
|
Objavljeno: 31 Jan 2018 09:02 Naslov sporočila: |
|
|
zavore na vsa 4 kolesa ne pa zaviranje preko 1 pogona. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
robinzon Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.11. 2009, 19:20 Prispevkov: 841 Kraj: Bloke
|
Objavljeno: 31 Jan 2018 11:56 Naslov sporočila: |
|
|
Bremze morajo bit na vseh štirih kolesih da je traktor varen. Zavore na prvih kolesih so zakon. Kdor to enkrat proba ne more več brez tega. Problem z sistemom vklopa prvega pogona ob zaviranju je, da če ti zadaj odpove ena zavora ti bo drugo kolo blokiralo, prvega pogona pa ne bo vklopil. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dinozaver Traktorist
Pridružen/-a: 22.12. 2016, 08:48 Prispevkov: 103
|
Objavljeno: 31 Jan 2018 13:09 Naslov sporočila: |
|
|
Ok. To da.ima IMT zanič zavore sem vedel od svojega rojstva. Potem pa sem pri enem kmetu videl predelavo in jih še sam priredil. Sicer ne vem točno kaj je naredil ampak za majhen denar je sedaj pedal obrnjen tako da ga potisneš naprej in ne dol kot je bilo original. Bremze so sedaj odlične. Seveda je to.zadnji pogon. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Lenny Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 05.01. 2009, 22:44 Prispevkov: 790
|
Objavljeno: 31 Jan 2018 15:44 Naslov sporočila: |
|
|
robinzon je napisal/a: | Bremze morajo bit na vseh štirih kolesih da je traktor varen. Zavore na prvih kolesih so zakon. Kdor to enkrat proba ne more več brez tega. Problem z sistemom vklopa prvega pogona ob zaviranju je, da če ti zadaj odpove ena zavora ti bo drugo kolo blokiralo, prvega pogona pa ne bo vklopil. |
Lahko bolj natačno razložiš pri kakšni okvari pride do tega?
Je pa tako da pri obeh variantah, če uporabljaš deljene zavore zavira samo zadnje levo ali desno kolo ne pa tudi sprednje akse. Uporabljamo obe variante in kakšnih posebnih razlik kar se tiče varnosti ni med njima. Edini problem bi eventuelno lahko nastal pri okvari prednjega pogona pri vožnji po klancu navzdol. Zavore na teh sodobnih traktrojih primejo. Ni problemov z zavorami kot so bili včasih z izdelki bivših komunističnih držav.
Se pa pozna razlika pri zavorni sili če so zavore tudi na prednji aksi. 4 diski vendarle grabijo bolje kot 2. Se pozna predvsem pri vožnji po cesti.
Nekateri ponujajo v osnovi zavore samo zadaj in zaviranje spredaj z vklapljanem prednjega pogona. Za doplačilo pa se da dobiti pa tudi zavore spredaj. To je še najboljša varianta ker imaš zavore na vseh kolesih, poleg tega se ob zaviranju preko pogona sinhronizira zavorna sila na vsa 4 kolesa in ni problemov s povečano obrabo gum na prednji osi ali zdrsovanjem katere od gum. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
robinzon Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.11. 2009, 19:20 Prispevkov: 841 Kraj: Bloke
|
Objavljeno: 31 Jan 2018 18:09 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sem se zadnjič skoraj ubil z češkim jajcem. V gozdu sem se spuščal po robu z vkopljenim prednjim pogonom, vse po predpisih, in sem pritisnil na zavoro. Levo kolo ne prime skoraj nič, desno blokira za vse zlomit. Na prvo premo seb ob zaviranju ni prenesla sila kolesa ki je zablokiral ampak sila kolesa ki se je prosto vrtel. Traktor je v trenutku zdrsnil, na srečo v bukev. Če ne bi bilo bukve bi šla oba rakom žvižgat!
Bremze so bile menjane pred letom in pol, pa so spet fuč. So včasih rekli da je Zetor zastojn za popravljat. Malo morgen če moraš vsake 50 ur bremze menjat!
Na gorskem traktorju imam tri pedala za bremze. Z enim stisneš dvokrožni hidravlični zavorni sistem kot pri avtu. Z zgornjima pedaloma pa zaviraš preko pletenice levo in desno stran traktorja. Čisto enostavno in varno, ne moreš ostat brez zavor. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nemo1327 Kmetovalec
Pridružen/-a: 29.11. 2010, 11:00 Prispevkov: 53 Kraj: okolica Ljubljane
|
Objavljeno: 31 Jan 2018 19:44 Naslov sporočila: |
|
|
Kako je pa z diferencijalom pri vklopu zavor,a v ovinku zavira spredaj samo zunanje kolo ? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
robinzon Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.11. 2009, 19:20 Prispevkov: 841 Kraj: Bloke
|
Objavljeno: 31 Jan 2018 19:51 Naslov sporočila: |
|
|
Tisto ki je manj obremenjeno. V ovinku je to zunanje, na mehki podlagi tisto ki ima manjši upor. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
martin85 Traktorist
Pridružen/-a: 14.03. 2007, 21:36 Prispevkov: 170
|
Objavljeno: 01 Feb 2018 08:28 Naslov sporočila: |
|
|
Torej ko spredaj eno blokira/zdrsne, se drugo vrti brez zaviranja. To je malo mim vsekano. Spredaj brez zaviranja ostanes ravno takrat, ko najbolj potrebujes...
Kateri traktorji poleg sdf grupe pa se imajo zavore vsakem kolesu posebej? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|