Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
mainman Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21 Prispevkov: 2019
|
Objavljeno: 14 Apr 2017 18:03 Naslov sporočila: |
|
|
Eko teroristi mislijo da bodo z nekaj traktorji in avtomobili, na katere so zmontirali eko navlako rešili svet. Pa drugi strani pa imamo, kot je predhodnik omenil, ladijski promet brez omejitev, zastarele termoelektrarne, težko industrijo, kitajce, indijce, ..., ki onesnažujejo po mili volji. Mi glupi evropejci pa mislimo, da bomo rešili svet, dejansko pa rešujemo samo tistih nekaj, ki na račun eko predpisov na veliko služijo, nam pa praznijo denarnice.
Življenska doba motorjev se pa lepo zmanjšuje, da o večji ceni nabave in dragih delih sploh ne govorimo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
robinzon Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.11. 2009, 19:20 Prispevkov: 841 Kraj: Bloke
|
Objavljeno: 14 Apr 2017 18:22 Naslov sporočila: |
|
|
Ni težava v tem da se vozila kvarijo ker kao spuščajo v zrak manj škodljivih plinov. Bolj je težava v tem, da ima nov traktor že preden je prodan, izjemno velik ogljični odtis. Vprašanje če kasnejši manjši izpusti nadomestijo vso svinjarijo katero so proizvedli ob izdelavi traktorja. In še hujše je, da so vsa nova vozila že v štartu narejena za zelo kratko življensko dobo z dragim vzdrževanjem.
Važno da industrija laufa, briga jih za ekologijo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
hanzi11 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 16.07. 2008, 05:20 Prispevkov: 841 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 15 Apr 2017 05:36 Naslov sporočila: |
|
|
Sphinx je napisal/a: | Ne dolgo nazaj je bil dokumentarec o tovornem ladijskem prometu. Zanimiv podatek ki sem si ga zapomnil je bil da ena tovorna ladja spusti žvepla v zrak kolikor 50.000.000 avtomobilov letno. Na svetu je okrog 60.000 tovornih ladij. Na dan pokurijo do 200 ton raznoraznega goriva. Ladja ima nekje 40 let življenske dobe, se pravi da bomo mi že na tier70 in addyellow in ne vem kaj še. Zanimivo bo ko bojo tile motorji z manj cilindri, manj prostornine in po petimi turbinami pri 5000 d.u crknli. Mislim da lahko pozabimo na traktorske legende z 20.000 urami in več. |
200 ton najbrž ena nladjan dnevno pokuri. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
anzovc Traktorist
Pridružen/-a: 20.03. 2011, 11:53 Prispevkov: 130
|
Objavljeno: 15 Apr 2017 08:24 Naslov sporočila: |
|
|
Kar se tiče starejših ladij imajo res svinjske motorje, vendar je potrebno vedeti, da povprečna starost fllote od Maerska ni stara niti 10 let, podobno tudi od UASC, MSC, CMA CGM in še nekaterih drugih ladjarjev. Ladjarjem je pomembno da čim manj porabi na prepeljano enoto in ne saje v izpuhu ali pa NOx. Ta večje ladje ziher porabijo 200 ton težke nafte dnevno, vendar so to zares velike ladje, kakršne še v Koper niti priplule niso. O izkoristkih ladijskih motorjev lahko mi traktoristi samo sanjamo - okrog 160 g/kwh, seveda lahko ladijski motorji delujejo večino časa v optimalnem režimu delovanja.Izkoristek goriva presega 50 %. Nahaja se v ladjah Maersk E razreda. Poleg tega so največjim ladjam zmanjšali potovalno hitrost, da je plovba še bolj ekonomična. http://www.emma-maersk.com/engine/Wartsila_Sulzer_RTA96-C.htm |
|
Nazaj na vrh |
|
|
junc Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 05.02. 2012, 22:11 Prispevkov: 724
|
Objavljeno: 15 Apr 2017 18:54 Naslov sporočila: |
|
|
robinzon je napisal/a: | Ni težava v tem da se vozila kvarijo ker kao spuščajo v zrak manj škodljivih plinov. Bolj je težava v tem, da ima nov traktor že preden je prodan, izjemno velik ogljični odtis. Vprašanje če kasnejši manjši izpusti nadomestijo vso svinjarijo katero so proizvedli ob izdelavi traktorja. In še hujše je, da so vsa nova vozila že v štartu narejena za zelo kratko življensko dobo z dragim vzdrževanjem.
Važno da industrija laufa, briga jih za ekologijo. |
pri adblu gre za zmanjševanje nox-ov niti ne co2. imajo pa novi traktorji zaradi turbin večje izpuste dušikovih oksidov kot stari. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mainman Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21 Prispevkov: 2019
|
Objavljeno: 10 Sep 2017 18:05 Naslov sporočila: |
|
|
Kakšne imate kaj izkušnje z DPF filtri pri newhollandu? Zanima me kako se obnesejo na manjših kmetijah, kjer traktor ni vedno na polno obremenjen? Je dosti problemov, prisilnih regeneracij, ...?
Ali je boljše iskati traktor z DOC (katalizator) kjer teh regeneracij ni?
Sprašujem zato ker po forumih berem, da imajo uporabniki slabe izkušnje z dpf diltri. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mainman Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21 Prispevkov: 2019
|
Objavljeno: 13 Sep 2017 07:27 Naslov sporočila: |
|
|
Ni nikogar z izkušnjami uporabe DPF filtra na NewHollandu ali drugih znamkah. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
reider Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1505 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: 29 Dec 2017 11:18 Naslov sporočila: |
|
|
Mogoče Europa dela po principu: BOdi ti prva sprememba, ki si jo na svetu želiš...Torej, veliko rešil ne boš, boš pa dajal drugim vzgled in nauk. KEr drugače predhodniki povedali pa ste prav.
NEinman, verjetno pa je tehnika, o kateri povprašuješ še najbolj v povojih, problemi pa se bodo žačeli(če bodo) kazati, čez par let. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|