Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
mainman Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21 Prispevkov: 2019
|
Objavljeno: 12 Apr 2017 20:12 Naslov sporočila: Eko dodatki pri novih traktorjih |
|
|
Pri novih traktorjih nas kar konkretno posiljujejo z raznimi eko dodatki (DPF, EGR, DOC, SCR) in traktorjev brez tega sploh več ni možno dobiti oz. so samo do moči 55kw.
Ker zadeve močno podražijo nabavno ceno in potem še same servise (dragi deli, posebna oprema za servise), me zanima kakšne so vaše izkušnje s posameznimi tipi? Kaj je cenejše za vzdrževanje? Kje je največ problemov?
CNH ponuja trenutno pri traktorjih z okrog 90 KM EGR in DPF izvedbo (če se ne motim).
SDF pa je izbral EGR in DOC katalizator.
Katera izvedba se vam zdi robustnejša in ima manjši TCO (cenejše vzdrževanje)? Nikjer mi ne uspe najti cene DOC katalizatorja in pa njegove življenske dobe. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
skyboy Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 06.06. 2011, 21:24 Prispevkov: 245
|
Objavljeno: 13 Apr 2017 12:26 Naslov sporočila: |
|
|
S temi dodatki znajo biti na dolgi rok problemi. Npr. isto je pri diesel avtih, problemi z egr,...
Poceni za vzdrževanje zna bit npr. kak landini. SDF je znan po tem, da ima kar drage rezervne dele. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mainman Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21 Prispevkov: 2019
|
Objavljeno: 13 Apr 2017 12:39 Naslov sporočila: |
|
|
Ja, saj koliko berem so tudi na traktorjih problemi z EGR, samo kaj ko nas posiljujejo s tem. Z euro 3 motorjem razen hattat in solisa, pa kakšnega kitajca, sploh več ne moreš dobiti. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
skyboy Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 06.06. 2011, 21:24 Prispevkov: 245
|
Objavljeno: 13 Apr 2017 12:50 Naslov sporočila: |
|
|
+ ti dodatki traktorjem pobirajo dodatno moč... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mainman Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21 Prispevkov: 2019
|
Objavljeno: 13 Apr 2017 13:01 Naslov sporočila: |
|
|
Ja, pa tudi mašine so bolj navite, kar pomeni, da če si prej rabil traktor z 75KM, rabiš zdaj cca 10 konjev več, da mašine ne presiliš in ji zmanjšaš življensko dobo.
Sicer pa ima tudi Landini enako eko navlako. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 14 Apr 2017 08:06 Naslov sporočila: |
|
|
eko navlaka je pač postala nuja... pač, eko teroristi so nam zavladali... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
anzovc Traktorist
Pridružen/-a: 20.03. 2011, 11:53 Prispevkov: 130
|
Objavljeno: 14 Apr 2017 08:28 Naslov sporočila: |
|
|
Doc, egr in dpf še nekak gre, zdaj že imajo nekateri traktorji pod 100 konji tudi SCR. Manj seveda ne pije, je pa strošek za adblue povrhu, vzdrževanje tudi ne bo poceni, pa že v osnovi je traktor zaradi tega dražji - Tier 4 morajo biti motorji zdaj. Sicer ne vem točno od katere moči naprej, okrog 90 konjev.
Ko je meni zabilo katalizator na avtu, smo ga enostavno ven vrgli, nič manj ne kadi, na tehničnih ni nobenega problema, motor še celo manj duši...
Razmišljam, da ko bo traktorju potekla garancija in ko bo prišel čas za regeneracijo oz. zamenjavo dpf filtra, da bi ga enostavno ven vrgel, kar se pa tiče elektronike pa baje lahko to uredijo gospodje, ki opravljajo tuning na traktorjih, kombajnih, tovornjakih in ostalih strojih.
Zanima me ali je kdo to že napravil? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Freza Traktorist
Pridružen/-a: 01.07. 2009, 12:27 Prispevkov: 110
|
Objavljeno: 14 Apr 2017 08:52 Naslov sporočila: |
|
|
...
Nazadnje urejal/a Freza 23 Jun 2021 21:33; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
anzovc Traktorist
Pridružen/-a: 20.03. 2011, 11:53 Prispevkov: 130
|
Objavljeno: 14 Apr 2017 09:12 Naslov sporočila: |
|
|
Veš kako je dragi moj rešitelj sveta? Pregovor pravi vsak svojga boga moli.
Seveda se strinjam tudi z rekom Misli globalno, deluj lokalno. Ampak verjemi, na takšen način se svet ne bo rešil ampak ga bo pokopalo to, da vsi želimo samo več, več, več...
Res je iz takega motorja več NOx, vendar je razlika ali ti deluješ v naravnem okolju z malo koncenracijo onesnaževalcev ali pa so ti onesnaževalci (beri vozila) v kakšnem morju pločevine, ki jo je čedalje več vsepovsodi. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sphinx Traktorist
Pridružen/-a: 29.03. 2009, 19:29 Prispevkov: 172
|
Objavljeno: 14 Apr 2017 17:08 Naslov sporočila: |
|
|
Ne dolgo nazaj je bil dokumentarec o tovornem ladijskem prometu. Zanimiv podatek ki sem si ga zapomnil je bil da ena tovorna ladja spusti žvepla v zrak kolikor 50.000.000 avtomobilov letno. Na svetu je okrog 60.000 tovornih ladij. Na dan pokurijo do 200 ton raznoraznega goriva. Ladja ima nekje 40 let življenske dobe, se pravi da bomo mi že na tier70 in addyellow in ne vem kaj še. Zanimivo bo ko bojo tile motorji z manj cilindri, manj prostornine in po petimi turbinami pri 5000 d.u crknli. Mislim da lahko pozabimo na traktorske legende z 20.000 urami in več. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|