Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
avion Kmetovalec
Pridružen/-a: 19.10. 2012, 21:48 Prispevkov: 49
|
Objavljeno: 24 Sep 2016 19:00 Naslov sporočila: Antonio Carraro vzdrževalna dela |
|
|
Pozdravljeni,
Oče ima starega Antonio Carrao sadovnjaški...pred leti ga je "podedoval". Traktor je kar star (bi reku cca 30 let) ima cca 30 konjev.
Oče ga uporablja poredko (cca 10-krat letno). Ga nima registriranega, tako da je malo problem ga peljati na servis.
Malo sva razmišljala, da bi bilo dobro, kaj vložiti v njega oziroma ga malo porihtati.
Na pamet mi je padlo:
-Menjava olja, olnjega filtra
-Menjava filtra nafte
-Še kaj?
Kako se zgornje stvari nardi? Nisem mehanični alfabet, vendar pa traktorjev nisem nikoli šraufal, sem pa te stvari delal že na avtih in motorjih. Verjamem, da ni popolnoma drugače.
Hvala za vaše namige.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
strojnik Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 10.02. 2009, 16:30 Prispevkov: 1472 Kraj: lj
|
Objavljeno: 24 Sep 2016 21:31 Naslov sporočila: |
|
|
Stvari so iste kot na dizel avtu, samo malo večje in praviloma bolj dostopne. Pa ni ti treba dajat traktorja na dvigalo ali kanal. Vsi filtri in olja (motorno in hidravljično olje, gorivo, zrak), hladilni sistem (razmastitev in čiščenje hladilnika, če je vodno hlajen operi notranjost sistema in obvezno antifriz), jermen, zavore (če so oljne, obvezna menjava olja, odzračitev in nastavitev, fino pogledat stanje pakn), preglej vso el. napeljavo, da ni kje slabo izolirana ali so konektorji slabi, predvsem rabiš imet brezhibno delujoča svetila. Izdatno mazanje vseh mazalnih mest, kjer ni posebej nipla pa je giblivo s čopičem namažeš. Fino je cel traktor pred začetkom temeljito očistit (wap), na koncu pa poškropit z nafto, toliko da ne rjavi. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
avion Kmetovalec
Pridružen/-a: 19.10. 2012, 21:48 Prispevkov: 49
|
Objavljeno: 25 Sep 2016 07:00 Naslov sporočila: |
|
|
strojnik je napisal/a: | Stvari so iste kot na dizel avtu, samo malo večje in praviloma bolj dostopne. Pa ni ti treba dajat traktorja na dvigalo ali kanal. Vsi filtri in olja (motorno in hidravljično olje, gorivo, zrak), hladilni sistem (razmastitev in čiščenje hladilnika, če je vodno hlajen operi notranjost sistema in obvezno antifriz), jermen, zavore (če so oljne, obvezna menjava olja, odzračitev in nastavitev, fino pogledat stanje pakn), preglej vso el. napeljavo, da ni kje slabo izolirana ali so konektorji slabi, predvsem rabiš imet brezhibno delujoča svetila. Izdatno mazanje vseh mazalnih mest, kjer ni posebej nipla pa je giblivo s čopičem namažeš. Fino je cel traktor pred začetkom temeljito očistit (wap), na koncu pa poškropit z nafto, toliko da ne rjavi. |
Strojnik,
Super, hvala, vendar vse skupaj zelo hitro.
Če grem po vrsti: menjava olja+filtra:
1. Poiščem karter, podložim z neko posodo. Odšraufam, pustim, da odteče olje. Zamenjam filter. Pred tem v trgovini kupim filter in olje. Katero olje in kater filter?
2. Odšraufam filter ter dam novega gor.
3. Od zgoraj nalijem novo olje. Kdaj vem, koliko ga je dosti?
Kje je naftni filter?
Na jermen sploh nisem pomislil. Kako pogosto ga je potrebno menjat? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
godfather Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 09.02. 2013, 21:00 Prispevkov: 466
|
Objavljeno: 25 Sep 2016 08:10 Naslov sporočila: |
|
|
Prva zadeva je, da ugotoviš kateri model je. Nato greš v trgovino s kmetijskimi deli in poveš za kateri traktor kaj rabiš, pa ti vse pripravijo.
Za tega predvidevam da je podoben tomo vinkoviču in ni govora o kakšnih oljnih bremzah, jermenih ipd. Tudi vodno hlajen verjetno ni.
Vse kar bo na trakturju za narediti je pomenjati olja in filtre, očistiti moker zračni filter, očistiti hladilna rebra cilindra,namazati vsa mazalna mesta ter mogoče malo nastaviti bremze.
Lahko še pogledaš v kakšnem stanju je jermen ventilatorja in zamenjaš, ker ni nek strošek. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
avion Kmetovalec
Pridružen/-a: 19.10. 2012, 21:48 Prispevkov: 49
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
nhdf Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 05.12. 2011, 19:59 Prispevkov: 1688 Kraj: Vipauska Dolina
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
radko.grabner Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.12. 2007, 13:49 Prispevkov: 662 Kraj: Uršlja gora
|
Objavljeno: 26 Sep 2016 17:22 Naslov sporočila: |
|
|
Če je tak,potem je A.C. SUPERTIGRE 635,ima pa 32-35KM,Lombardini motor.Imamo mi enakega. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
avion Kmetovalec
Pridružen/-a: 19.10. 2012, 21:48 Prispevkov: 49
|
Objavljeno: 26 Sep 2016 20:36 Naslov sporočila: |
|
|
Ojla,
Hvala obema. Sem prišel stvari do dna. Očitno je res Antonio Carrao Supertigre 635. Sem celo na disku našel eno sliko, ki to potrjuje.
Torej, grem v trgovino, kupim oljni filter, naftni filter, olje (koliko olja naj vzamem) za omenjeni traktor.
Kaj pa z bremzami? Ali lahko kaj sam naredim?
lp[/img] |
|
Nazaj na vrh |
|
|
radko.grabner Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.12. 2007, 13:49 Prispevkov: 662 Kraj: Uršlja gora
|
Objavljeno: 27 Sep 2016 19:24 Naslov sporočila: |
|
|
Glede filtrov dvomim,da ti bo trgovec znal ponudit prave,razen če je expert za to znamko.Ko sem jaz prvič iskal zadevo,ni bilo druge,kot filtre odmontirat,šubler v roke in zmerit,pa z merami v trgovino,da sma s trgovcem našla prave,oz.približke.Problem je v tem,da za tako stare motorje ni več org.kataloških št.Iz glave ti zdaj ne vem povedat oznak filtrov,ki jih zdaj jaz nabavljam,lahko pa ti jih do naslednjega tedna posredujem,ko bom doma.Sta pa oba filtra vložka.
Olja mislim da gre 2-3 litre,vzemi 4-lit. kanto in ti ostane še za dolivanje,saj ga motor verjetno že malo troši.
Kar se zavor tiče,je lahko več razlogov.Prvo jih poskusi nastavit na tistih štangicah s 13 ključem,da enakomerno zagrabijo.Najlaže to opraviš v rahlem klancu.Izklopiš oba pogona(tisti dve mali ročici pri oseh),odviješ prednji dve zavori in najprej nastaviš zadnji dve tako,da ob pritisku na pedal obe enakomerno zagrabita.Ko to nastaviš,se lotiš prednjih dveh do te mere da se traktor normalno ustavi.To pomeni,da ko spustiš volan,le tega ne sme zasukat oz.traktorja ne potegne.
Če se stanje ne izboljša,so lahko počeni vijaki,ki držijo čeljusti(pakne),ali pa so počene čeljusti.
V najslabšem primeru pa so lahko zavore izrabljene,tu pa ni druge,kot da jih daš obnovit.
Če boš rabil kakšno pomoč,kar z besedo na dan oz.forum |
|
Nazaj na vrh |
|
|
avion Kmetovalec
Pridružen/-a: 19.10. 2012, 21:48 Prispevkov: 49
|
Objavljeno: 27 Sep 2016 21:55 Naslov sporočila: |
|
|
Radko,
Najlepša hvala. Ko uspeš, bi te res lepo prosil, če lahko pogledaš oznake filtrov.
Ker takih stvari še nisem kupoval; mi lahko svetujete kakšno trgovino s tem materialom nekje med Ljubljano in Koprom? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|