Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




Lamborghini
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 42, 43, 44 ... 46, 47, 48  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> SDF
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

alco
Traktorist


Pridružen/-a: 28.03. 2013, 12:19
Prispevkov: 114
Kraj: Šentflorjanska gora

PrispevekObjavljeno: 26 Mar 2016 21:13    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Bravo.Končno nekdo z razumno razlago.
Sem že podvomil da je tudi tale forum trla baba kazala.
Če je še kdo ki kaj ve o tem,kar korajžno.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

iwanho
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 06.12. 2011, 19:28
Prispevkov: 375

PrispevekObjavljeno: 27 Mar 2016 09:03    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Pravo prašanje naj bi bilo zakaj pride do padca pritiska na tem mestu, ki potem povzroči kavitacijo?
Konstrukcijska rešitev ni najboljša. Sad

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

alkoholik
Forumovec leta 2012


Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43
Prispevkov: 2195

PrispevekObjavljeno: 27 Mar 2016 11:38    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


vzdrževanje vzdreževanje... tudi bremz olje je treba menjat! a ne? in koliko od vas ga menja? razen ko spusti cilinder?

antifriz zna naredit hudo packarijo... ni samo sdf problematičen se je pa pri njih to še najbolj pokazalo. pač "varčevanje" z materiali

če bi kdo videl puše kakšnih starih traktorjev bi videl kaj dela "antifriz" ali pa voda... so obglodane okoli in okoli... samo ker je toliko več materiala ne počijo...(ali pa).

mimgrede tudi dize je potrebno redno kontrolirat in vzdrževat (menjat)... pa koliko od vas jih?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

vejnik07
Traktorist


Pridružen/-a: 23.01. 2007, 21:22
Prispevkov: 163

PrispevekObjavljeno: 28 Mar 2016 19:23    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Vzroki razpok puš cilindrov so:
- kavitacija (o tem je bilo govora);
- temperaturno utrujanje materiala (tem podleže skoraj vsak material - posledica so razpoke);
- največji problem pa je korozija (oksidacija, kemijska in elektrokemijska korozija).
Vse tri vrste korozij so vedno prisotne. Da se jih delno omiliti, odpraviti se ne dajo.
Po domače je oksidacija rjavenje. Žlahtne kovine so bolj ali manj imune na omenjeni problem - toda teh je relativno malo v materialih sestavnih delov dizelskega motorja.
Kemična korozija je vedno prisotna, pojavi se tam, kjer so različni materiali po sestavi in lahko pride do kemičnih procesov.
Ena izmed najhujših oblik pa je elektrokemična erozija. Ena izmed teh je erozija (ali odnašanje materiala iz anode ali katode). Ta pojav se pojavi zaradi naravnega električnega potenciala kovin. To pomeni, da ima vsak kemični element svoj naravni potencial. Dva različna materiala skupaj pa tvorita ene vrste galvanski člen, kar je osnova elektrolize.
Tanjše debeline puš so pri enaki obremenitvi v cilindru bolj obremenjene in s tem je rast razpok neprimerno hitrejša. Vprašanje pa je, kdaj nastanejo mikro (inicialne) razpoke v materialu puš ali med postopkom oblikovanja ali med toplotno obdelavo ali zaradi temperaturnega utrujanja materiala. Velika verjetnost je, da razpoke nastanejo na osnovi vseh prej naštetih možnosti.
Naj bo dovolj za danes Wink

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

skyboy
Veteran traktor foruma


Pridružen/-a: 06.06. 2011, 21:24
Prispevkov: 245

PrispevekObjavljeno: 21 Apr 2016 13:34    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Živjo,

da ne odpiram nove teme...kaj agrometal ne prodaja več Lamborginijev?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

LadoK
Veteran traktor foruma


Pridružen/-a: 06.11. 2013, 13:16
Prispevkov: 287

PrispevekObjavljeno: 21 Apr 2016 18:43    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Kaj pravite na akcijo od agrometala...
http://www.agrometal.si/lamborghini-strike-904.html
Je vreden tega denarja?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

Boris CE
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 26.11. 2015, 18:51
Prispevkov: 322

PrispevekObjavljeno: 21 Apr 2016 20:29    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Fajn cena,sam klime nima,kar je katastrofa

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

skyboy
Veteran traktor foruma


Pridružen/-a: 06.06. 2011, 21:24
Prispevkov: 245

PrispevekObjavljeno: 22 Apr 2016 07:11    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Res fanj cena. Klima, pa še EHR, pa še prva hidravlika mogoče. Sam si tako na 40.000+

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Domacin
Kmetovalec
Kmetovalec


Pridružen/-a: 17.12. 2010, 15:41
Prispevkov: 78

PrispevekObjavljeno: 24 Apr 2016 11:48    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Zradvo!
sem novopečeni lastnik Lamborghinija.
Zanima me katero hidravlično olje uporabljate ter katero motorno olje uporabljatae.Ali mora biti nujo original ojle akros
Gre za traktor Lamborghini 674-70 sprint

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

d4r3
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 06.11. 2010, 19:35
Prispevkov: 921

PrispevekObjavljeno: 24 Apr 2016 12:34    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Kje si ga nabavil ?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> SDF Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 42, 43, 44 ... 46, 47, 48  Naslednja
Stran 43 od 48

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.