Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
BaTeK Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.01. 2008, 14:19 Prispevkov: 1137
|
Objavljeno: 24 Jul 2015 14:31 Naslov sporočila: |
|
|
sem ga imel zmontiranega že na drugem traktorju na povratku, in vidim da bom sedaj enako naredil. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Daniel Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 05.02. 2006, 10:41 Prispevkov: 1392 Kraj: Prlekija
|
Objavljeno: 24 Jul 2015 14:34 Naslov sporočila: |
|
|
Na povratku? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
BaTeK Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.01. 2008, 14:19 Prispevkov: 1137
|
Objavljeno: 24 Jul 2015 19:09 Naslov sporočila: |
|
|
jap na povratku in mi je delalo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Daniel Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 05.02. 2006, 10:41 Prispevkov: 1392 Kraj: Prlekija
|
Objavljeno: 24 Jul 2015 22:12 Naslov sporočila: |
|
|
Si lahko bolj natančen? Povratek proti črpalki? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
BaTeK Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.01. 2008, 14:19 Prispevkov: 1137
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
ferrari Vajenec
Pridružen/-a: 02.02. 2006, 13:42 Prispevkov: 18
|
Objavljeno: 11 Avg 2015 16:16 Naslov sporočila: |
|
|
kupil sem prikolico z dvovodnim sistemom zračnih zavor. Vem da je zadeva odlična oz. da je funkcija sistema dobra vendar; moj Torpedo takega sistema ne pozna in kakor koli zavore priključim zadeva ne funkcionira. ali sploh ne zavira ali pa zavira na polno. Predpostavljam da če bi hotel da zadeva deluje tako kot mora bi moral dograditi dvovodni sistem še na traktorju ampak mislim da tega nima smisla delati zato vprašanje ali se da prikolico priklopiti da bo delovalo enovodno oz. tako kot so delovale prikolice starejših letnikov?
lepo prosim za nasvet in hvala |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kastelic999222 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:22 Prispevkov: 2059 Kraj: Spodnja gorenjska
|
Objavljeno: 11 Avg 2015 19:42 Naslov sporočila: |
|
|
Spodaj pri prikolici bi moral cilindra menjat, da bi delovalo. Drugače žal ne bo šlo. Al se pa brez vozt ... se da |
|
Nazaj na vrh |
|
|
miha958 Traktorist
Pridružen/-a: 12.03. 2014, 20:58 Prispevkov: 135 Kraj: Videm pri Ptuju
|
Objavljeno: 11 Avg 2015 19:58 Naslov sporočila: |
|
|
da se na traktor zelo enostavno predelati na dvovodni sistem tako da od rezervarja za zrak nazaj potegneš še eno cev v kateri je stalni tlak in zamenjaš spojke (ena rdeča ena rumena) pa imaš 2 priklopa tako kot na prikolici in bi moralo delat lahko pa na prikolici zamenjaš zračni zavorni ventil, ki pa je kar draga zadeva saj stane okrog 100 eur.
lp. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Daniel Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 05.02. 2006, 10:41 Prispevkov: 1392 Kraj: Prlekija
|
Objavljeno: 11 Avg 2015 20:51 Naslov sporočila: |
|
|
Če se ne motim dvovodni sistem po eni cevi konstantno polni rezervoar na prikolici, po drugi cevi pa ga ravno tako polni vendar v tisti cevi ob pritisku na zavoro zmanjka pritiska zato prikolica zavira s tlakom iz svojega rezervoarja Obenem pa taisti rezervoar tudi med zaviranjem še zmeraj dopolnjuje traktor po drugi cevi. Zaradi tega, ker se rezervoar na prikolici konstantno polni je dvovodni sistem precej boljša izbira za hribe kot enovodni saj se precej zmanjša možnost, da ti ob dolgem zaviranju enostavno zmanjka zraka v rezervoarju na prikolici.
Rešitev opisana zgoraj bi torej morala brez težav delovati, strošek pa sta spojki za dvovodni sistem in nekaj malega cevi. To porihtaš v enem popoldnevu.
Dodatek: Ne vzemi zgoraj zapisanega za sveto Naš ata, ki je vozil kamion namreč pravi, da ta sistem po Rdeči spojki stalno polni prikolico, po Rumeni spojki pa zavira tako, da spusti po njej zrak, med samo vožnjo pa ni pod pritiskom, kar bi pomenilo tudi, da sem zgoraj povsem mimo pihnil. Upam, da me popravi kdo, ki sistem bolje pozna in uporablja tudi v praksi. Obenem to pomeni tudi, da boš tole težko (dražje) prilagodil na Torpeda. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
miha958 Traktorist
Pridružen/-a: 12.03. 2014, 20:58 Prispevkov: 135 Kraj: Videm pri Ptuju
|
Objavljeno: 12 Avg 2015 14:55 Naslov sporočila: |
|
|
ko ne zaviraš bi mogli biti obe cevi pod tlakom ko pritisneš zavoro ventil na traktorju iz ene cevi spusti zrak in s tem vklopi zavorni ventil na prikolici ki spusti zrak iz rezervoarja prikolice do zavornih cilindrov po drugi cevi pa se zrak še vedno polni v rezervar prikolice da ti pri dalšem zaviranju ne zmanka tlaka. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|