Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
topol Vajenec
Pridružen/-a: 31.03. 2015, 16:11 Prispevkov: 2
|
Objavljeno: 31 Mar 2015 17:11 Naslov sporočila: |
|
|
Še malo bi napisal o prednostih in slabostih. Agt 850 nereverzibilen
Najprej prednosti, da ne bomo samo kritizirali. Odličen motor. Zadosti moči. Ni preveč požrešen. Brez težav vžiga tudi sredi zime. Soliden menjalnik, med vožnjo se prestavlja brez težav. Kabina je solidna, nič ne piha, gretje lepo dela. (navajen sem starejših traktorjev imt, deutz, Štore in mi je to fino). Okreten za obračanje, za vožnjo prikolice (pri zavijanju greš lahko do kota okoli 70 stopinj, pa še nisi z gumami na štangi). Gume imam širine 280. Lepo se obnesejo. Po bregu gre odlično Zelo lušten traktor za bolj nežno delo.
Slabosti. Volan je opisan v prejšnjem sporočilu. Stikalo za vžig motorja. Na levi stani na tleh za nogo. Pregori hitro. Mislim, da imem že četrtega pri 850 urah. Ko ne vžge najprej pomaga da malo premakneš kabel na kontaktu na tem stikalu. Če dokončno obupa, ga pa snameš, kabla skupaj in obrneš kluč. Potem pa zamenjati stikalo. Zamenjana je tudi že bila ključavnica za vžig. Crknilo. Prednje luči so vpete v plastični pokrov in jih ni mogoče malo spustiti, ker sedaj svetijo preveč v zrak. Ima tudi delovne na kabini, s katerimi si lahko pomagaš. Na delovnih lučeh je počeno steklo na vseh štirih. Ni od trka, niti se ni razsulo. Očitno razpokalo samo od sebe oz. od uporabe. Zadnja hidravlika. Počile so trikrat - okrogle cevi z dvojnim navojem, sa katerim lahko nastavljaš višino zadnje spodnje ročice. Poči na koncu in jo razžene. Dal sem narediti 2 cevi z navojem in privarjenim ročajem za obračanje. Od takrat je mir. Prodajali so pa cel komplet,še s pripadajočima zgornjim in spodnjim delom, ne samo srednjo cev. Spodnja povezava tega dela na spodnjo ročico je zanič. Namesto tega dali vijak. Spodnji ročici sta pripeti na traktor. Ta kos je tudi že počil. Spodnje ročice so tudi zanič. Vrteči obroček, kamor pripneš stroj se ni več premaknil, ker je popustil nek var. Rezultat - potrebna menjava cele ročice. Prejšnje so bile zakrivljene na sredini, nove so ravne. V trgovini so me prepričevali, da sem obe enakomerno skrivil kar sam. Da nikoli niso vgrajevali ukrivljenih na traktor. Zavore so šibke, parkirna je skoraj brez veze. Nič ne prime, tudi nastavljanje ne pomaga. Če imaš kabino je potrebno paziti in ne odpirati sprednjega okna, niti zadnjega, da ti ga kaj ne zlomi. Sprednji del se premika na neravninah in bi lahko pritisnil na okno. Zadaj ne smeš imeti pripetega stroja z odprto zadnjo šipo, ker jo lahko odlomiš ob dvigu. Paziti je potrebno tudi na palico, ki je namenjena krajšanju in daljšanju zgornjega tritočkovnega priklopa. Če palica štrli gor, lahko razbiješ šipo - draga izkušnja. torej palica dol ali vodoravno in dvigovat nošene stroje. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
berza Vajenec
Pridružen/-a: 15.06. 2014, 06:49 Prispevkov: 10 Kraj: Finland
|
Objavljeno: 31 Mar 2015 17:49 Naslov sporočila: |
|
|
Exactly the same situation.
I thought to try to reduce the flow of oil yet.
Do you have one or two hydraulic cylinders turning?
The new tractors have two. might be a better
topol je napisal/a: | Verjetno gre za podobno težavo kot jo imam jaz na svojem Agt850. Stvar gre tako - v Agrotehniki pa se delajo budale in ne vedo za kaj gre.
Pelješ se po cesti že kakih 15 minut, da je traktor lepo ogret. Cesta je ravna in pričakuješ, da ne boš obračal volana, pa ga je treba kar precej. Volan se namreč očitno obrača v neskončnost. Traktor imaš poravnan naprej. Nalepiš nalepkico na spodnji del volana. Pričakuješ, da bo nalepkica po kilometru ravnine še vedno spodaj, če bodo kolesa poravnana. Pa ni. Nalepkica je lahko tudi na vrhu, namesto spodaj. Ves čas je treba volan po malem popravljati v desno smer, da se še vedno pelješ naravnost.
Traktor je star 5 let. To se je začelo pojavljati kmalu. Volan je bil po enem kilometru ravnine obrnjen za cel krog. Moteče je, če moraš ves čas popravljati smer. Peljal sem ga na servis. Tam so me imeli za prismuknjenega, a so le nekaj popravljali. Zamenjali so kar precej in popravili. Od takrat je veliko bolje, ni pa dobro. Volan ni tak kot v avtu, ko lahko obračaš od ene do druge skrajne točke in če bi nalepil nalepkico, je po 100 km vožnje ob poravnanih kolesih nalepkica še vedno na istem mestu. Tudi agt ima v mirovanju volan podoben. Torej od ene do druge skrajne točke. Po dvorišču ali v gozdu se ga vozi in obrača brez težav. Težava je samo vožnja po cesti na dolge razdalje. Še vedno se pojavlja, včasih bolj očitno, včasih manj. recimo na kakih 200 metrov vožnje je potrebno popraviti volan za kakih 5 cm, da greš še vedno naravnost. Ko pa prideš na cilj, pa se pri delu in obračanju - pri počasni vožnji torej - nič ne čuti. |
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
reider Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1505 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: 02 Apr 2015 19:41 Naslov sporočila: |
|
|
Topol morda je razlog za probleme v legi volana po vožnji po cesti v orbitrolu.Da je z njim nekaj narobe?.LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
berza Vajenec
Pridružen/-a: 15.06. 2014, 06:49 Prispevkov: 10 Kraj: Finland
|
Objavljeno: 03 Apr 2015 08:00 Naslov sporočila: |
|
|
reider je napisal/a: | Topol morda je razlog za probleme v legi volana po vožnji po cesti v orbitrolu.Da je z njim nekaj narobe?.LP |
Orbitrol changed, no effect |
|
Nazaj na vrh |
|
|
berza Vajenec
Pridružen/-a: 15.06. 2014, 06:49 Prispevkov: 10 Kraj: Finland
|
Objavljeno: 06 Maj 2015 15:42 Naslov sporočila: |
|
|
berza je napisal/a: | reider je napisal/a: | Topol morda je razlog za probleme v legi volana po vožnji po cesti v orbitrolu.Da je z njim nekaj narobe?.LP |
Orbitrol changed, no effect |
Decreased the amount of oil flowing into the cylinder Orbitrol 75%.
At least at first glance would seem to help the problem |
|
Nazaj na vrh |
|
|
AGT-835TS Vajenec
Pridružen/-a: 18.04. 2015, 18:36 Prispevkov: 12
|
Objavljeno: 14 Jul 2015 15:45 Naslov sporočila: AGT 835TS |
|
|
evo če vas zanima!
Kupil sem traktor AGT 835TS in moram povedat, da je več kot odlična zamenjava za TV730. Ob prvi košnji sem naredil 150h. Imam še obračalnik sip230 in tračni obračalnik 2m in z njima brez problema delam na +25° klanca.
Brez težav tudi pelje sip16-6 nakladalko. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
reider Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1505 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: 14 Jul 2015 20:01 Naslov sporočila: |
|
|
AGT 835ts a si kupil novega?A še poseduješ tudi TV ali si ga prodal? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
AGT-835TS Vajenec
Pridružen/-a: 18.04. 2015, 18:36 Prispevkov: 12
|
Objavljeno: 14 Jul 2015 22:10 Naslov sporočila: AGT 835TS |
|
|
Novega seveda. Nisem ga prodal, ker ga imam za druga manjša opravila! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
iwanho Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.12. 2011, 19:28 Prispevkov: 375
|
Objavljeno: 15 Jul 2015 13:26 Naslov sporočila: |
|
|
Naj ti je dolgo všeč delati z njim, seveda brez okvar.
Upam da se pri delu počutiš precej boljše kot s TV. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
reider Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1505 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: 15 Jul 2015 14:17 Naslov sporočila: |
|
|
Naj ti služi dolgo,pa upamo na kako sliko med delom.
Edinole nikar ne pretiravaj z prevelikimi plugi z njim v težkih zemljah.Drugače pa sem siguren,da boš zadovoljen in hvalabogu,da si vzel TS-a.Ni primerjave z navadnim modelom. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|