Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
atrofe Vajenec
Pridružen/-a: 12.07. 2015, 20:09 Prispevkov: 3
|
Objavljeno: 12 Jul 2015 20:12 Naslov sporočila: ACME - generalna obnova motorja težava |
|
|
Pozdrav vsem na forumu.
Sem navdušenec vse "kosilne tehnike", šraufanje raznih vrtnih kosilnic, koslinic na nitko, BCS kosilnic mi je v veselje, je že skoraj moj hobi, saj se vedno znova rešim kakšen problem.
Da mi ne bi bilo dolgčas sem se odločil, da prijatelju naredim generalno obnovo motorja ACME na njegovi BCS-ki, ki že kakšno leto stoji v skednju.
Govora je o navadnem klasičnem ACME motorju, kot ga ima večina BCS kosilnic (na sliki).
Da se bo motor razdiral je privedel vzrok, da se motorna gred ni vrtela. Kaj kmalu sem našel vzrok, iglični ležaj na ojnici se je razletel, in ga je dobesedno zmlelo. Mojstra ki bo preprešal ojnico, zamenjal iglični ležaj in centriral gred že imamo.
Na kratko:
Problem je, kako sestavit zadevo nazaj. Kaj takšnega delam prvič, in se je zadeva malo zakomplicirala... Demontiral sem sestav z vžigom in platinami. Ki pa začuda nima označene pozicije, s katero pride skupaj z zobnikom na odmični gredi.
Glavna gred poganja zobnik z odmično gredjo. Na zobniku, ki je na glavni gredi, je označena pozicija s piko, ki pride skupaj z zobnikom odmične gredi na katerem je tudi pika.
Zobnik z odmično gredjo pa poganja sestav z vžigom. Vžig je gnan preko zobnika in na njem ni nobene oznake, nobene pike, s katero bi določil pozicijo, da pride skupaj z odmično gredjo. Gledal sem tudi, če bi bil kakšen zob posnet na teh dveh zobnikih, da bi se na tak način določila pozicija. Pa nisem našel ničesar. Sedaj pa imam res velik problem.
Sedaj je tukaj nešteto možnosti, kako prideta zobnika vžiga in odmične gredi skupaj. Pozicija po mojem mnenju mora biti na zob natančna, ker če ni, je verjetno živ bog ne bo več vžgal.
Torej iščem mojstra, ki je že šraufal podobno zadevo, in ga hkrati vljudno naprošam, če bi mi lahko razložil, kako določiti pozicijo tih dveh zobnikov, s katero prideta skupaj vžig in odmična gred.
Že v naprej najlepše hvala za odgovor.
Lep pozdrav. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
atrofe Vajenec
Pridružen/-a: 12.07. 2015, 20:09 Prispevkov: 3
|
Objavljeno: 12 Jul 2015 20:30 Naslov sporočila: |
|
|
Vsak odgovor, namig, načrt od tega motorja, vse je dobrodošlo.
Hvala vnaprej. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bobo1 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 26.08. 2010, 21:52 Prispevkov: 1003 Kraj: Ptuj
|
Objavljeno: 12 Jul 2015 21:42 Naslov sporočila: |
|
|
jaz imam nekaj o ACME motorjih. Pošlji mi e-mail na ZS.
Lep pozdrav! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tractor V.I.P
Pridružen/-a: 17.04. 2006, 17:17 Prispevkov: 535
|
Objavljeno: 14 Jul 2015 16:52 Naslov sporočila: |
|
|
Da ne odpiram na novo, na dizelskem ACME motorju mi olje ven meče na pokrovčku odprtine za dolivanje olja, v samem pokrovčku so luknjice očitno za oddušek, potem je pa čez te luknjice z vijakom pritrjen še en kovinski krogec, ki pokriva te luknjice, ali mora biti ta pokrovček>krogec na trdo privit na sam pokrovček ali mora dihat. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
atrofe Vajenec
Pridružen/-a: 12.07. 2015, 20:09 Prispevkov: 3
|
Objavljeno: 17 Jul 2015 05:32 Naslov sporočila: |
|
|
Lahko pripnete kakšno sliko, da vidimo kako zadeva zgleda? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
simonetti Traktorist
Pridružen/-a: 29.12. 2014, 19:00 Prispevkov: 125 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: 18 Jul 2015 13:10 Naslov sporočila: |
|
|
Glede vžiga mislim da ne rabiš oznak, pač probavaš zobce, dokler ti ne začne odpirat platin mal pod vrhom kompresijskega takta, pol pa še fino naštelaš razmik med kontakti platin pa s šublerjem ali mikrometrom koliko mm pred vrhom ti začne odpirat platine. Jst bi tko naredil |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tominko1995 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 18.02. 2012, 15:53 Prispevkov: 310 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 19 Jan 2016 20:19 Naslov sporočila: |
|
|
Da tudi jaz ne odpiram nove teme bom napisal kar tukaj. Imam problem na BCS kosilnici z istim takšnim motorjem kateri je na zgornjih slikah na začetku teme. Kosilnica ni bila v pogonu več kot 10 let in smo že naredili servis na motorju prav tako smo prečistili uplinjač itd itd... vendar vseeno ko kosilnico prižgeš, normalno laufa ko pa odpreš loputo ("zaug") - pod zračnim filtrom, pa kosilnica par sekund laufa in dobi obrate kot treba potem pa ugasne. Ve kdo kaj bi bil problem? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gregor krt Vajenec
Pridružen/-a: 23.10. 2013, 18:11 Prispevkov: 9 Kraj: VELENJE
|
Objavljeno: 19 Jan 2016 22:00 Naslov sporočila: |
|
|
mogoče kondenzator po tok letih lahko da je izsušen |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tominko1995 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 18.02. 2012, 15:53 Prispevkov: 310 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 20 Jan 2016 06:47 Naslov sporočila: |
|
|
Kje pa je ta kondenzator, ker nevem saj še nisem nikoli tega pregledoval ni mi pa nekaj na pamet za delati. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
d4r3 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.11. 2010, 19:35 Prispevkov: 921
|
Objavljeno: 29 Maj 2019 20:59 Naslov sporočila: |
|
|
da ne odpiram nove teme ... je kdo iskal motor za bčs (kakšna alternativa acme....? kak kitajec ali kaj podobnega?
Lep Pozdrav
Darko |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|