Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Sphinx Traktorist
Pridružen/-a: 29.03. 2009, 19:29 Prispevkov: 172
|
Objavljeno: 23 Jun 2015 11:40 Naslov sporočila: |
|
|
Nekateri si tega ne morejo privoščit. Jaz naprimer imam priklopljeno gozdarsko dvigalo na ventile in če bi ti (s)puščali |
|
Nazaj na vrh |
|
|
MasseyFerguson Traktorist
Pridružen/-a: 27.02. 2009, 19:43 Prispevkov: 177
|
Objavljeno: 23 Jun 2015 12:42 Naslov sporočila: |
|
|
NewHolland91 je napisal/a: | Pri T4050 se doga isto. Puščanje - lekaža ventilov se opazi kjer je povratni tlak velik. Tudi serviser je rekel da je to pri vseh v tej seriji, ker so ventili pač takšni. Pri kiperci se puščanje ne opazi ker keson sam ne ustvarja dovolj velikega tlaka, bi bilo pa verjetno opazit, če bi poln keson dvignil do polovice in počakal nekaj minut, potem zna bit, da bi šel počasi dol.
Nam se to dogaja pri balirki, ker nima zaklepov ampak dvosmerne cilindre in se pri polnjenju komore opazi padanje tlaka, bolj nadležno pa je to da je enosmerni cilinder pobiralne tako postavljen da v transportnem položaju pobiralne ustvarja precej velik povratni tlak in zato pobiralna hitro pade.
Glede tretje roke je pa seveda tako, da je tako narejena da puščanje ventilov nanjo ne vpliva zaradi nepovratnega ventila - "kocke", ki je tudi zaradi varnosti v primeru spuščanje hidravlične cevi same roke. |
Še napišeš model balirke? Verjetno je govora o variabilni balirki?
Mogoče kdo ve kako je pri variabilnih balirkah izvedeno vzdrževanje delovnega tlaka? Npr. nastaviš na 160 bar; je vzdrževanje tega tlaka odvisno od dvosmernega hidravličnega izhoda na traktorju ali za to skrbi regulacija na balirki? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kastelic999222 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:22 Prispevkov: 2059 Kraj: Spodnja gorenjska
|
Objavljeno: 23 Jun 2015 12:45 Naslov sporočila: |
|
|
Nima kaj, da spušča. Jst vem, da bi znoru, to majo za zrihtat kolkr vejo in znajo. Ventil mora bit natančen in brez popuščanja. Če lahko star Zetor drži, zakaj nov NH nebi mogel? Kaj pa bo ko bo recimo kakšna poškodba zaradi tega? Kdo bo odgovarjal? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
NewHolland91 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 01.12. 2011, 15:57 Prispevkov: 993 Kraj: Brkini
|
Objavljeno: 23 Jun 2015 21:57 Naslov sporočila: |
|
|
GTC je napisal/a: | Serviser mi je enkrat razlagal o enih dodatnih ventilih itd...
|
Najbrž o "pipah" s katerimi bi blokiral pretok, vendar je potem to nadležno da moraš vsakič odpirat in zapirat te pipe, pa naj si bodo mehanske ali pa na tipko, ne pride v poštev.
strojnik je napisal/a: | Hidravlična prečka naj bi imela "kocko" katera trza na dvig tlaka in ne na padec, kar se dogaja pri teh ventilih. |
Tega ne razumem najbolj. Kocka je zato da dokler ne daš "komande" za premik se tretja roka ne iztegne ali skrči, lahko cevi odlklopiš, utrgaš, prerežeš pa se ne premakne, razen seveda če ne gre k vragu kovinska cev med cilindrom in kocko.
matej strajhar je napisal/a: | Pri mojem je tako da drži zgrabljalnik gor kiperco tudi rimske matice pa nimam hidravlične. |
Zgrabljanik drži kiperco???
Sphinx je napisal/a: | Nekateri si tega ne morejo privoščit. Jaz naprimer imam priklopljeno gozdarsko dvigalo na ventile in če bi ti (s)puščali |
Gozdarsko dvigalo krmiliš z ventili traktorja? Dvomim. Najbrž za pogon dvigala uporabljaš traktorsko hidravlično črpalko, dvigalo pa krmiliš z ventili posebej na dvigalu. Tako, da v tem primeru je skozi ventile traktorja konstanten pretok, na kar pa puščanje-lekaža ventilov ne vpliva.
MasseyFerguson je napisal/a: | Še napišeš model balirke? Verjetno je govora o variabilni balirki?
|
Balirka ni varibilna. Ima le dvosmerne cilindre za odpiranje-zapiranje komore. Tako da je brez mehanskih zaklepov. Stisnjenost bale pa se meri preko tlaka v teh dveh cilindrih od komore.
kastelic999222 je napisal/a: | Nima kaj, da spušča. Jst vem, da bi znoru, to majo za zrihtat kolkr vejo in znajo. Ventil mora bit natančen in brez popuščanja. Če lahko star Zetor drži, zakaj nov NH nebi mogel? Kaj pa bo ko bo recimo kakšna poškodba zaradi tega? Kdo bo odgovarjal? |
Se strinjam. Tudi od viskoznosti olja je odvisno, za razliko med starim Zetorjem in novim NHjem, čeprav kako je s tem pri Zetorju ne vem, ker še nisem imel prilike preizkusiti.
strojnik je napisal/a: | samo vsi lastniki tega ne pogruntajo. Preprosto šparajo, čeprav sebi na škodo.
|
Tako, eni sploh ne opazijo, pa tudi če ne šparajo, pač niso dovzetni za te stvari, eni pa tudi skrivajo in ne povedo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kastelic999222 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:22 Prispevkov: 2059 Kraj: Spodnja gorenjska
|
Objavljeno: 24 Jun 2015 06:53 Naslov sporočila: |
|
|
Matej je verjetno mislil, da mu zgrabljalnik in prikolico drži brez popuščanja. Možno, da je kakšen % odvisen od olja, ostalo pa od spojke oziroma ventila, kolk dobr drži. Nam je že včasih z navadnim oljem dobro držalo, sedaj imam pa v vseh Fendtovo olje notr, pa ni nič drugače |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 24 Jun 2015 07:55 Naslov sporočila: |
|
|
Ena stvar je puščanje kapljic olja pri priklapljanju ali odklapljanju hidr.priključkov. Tu drži, da ti ventili spustijo kakšno kapljico mimo sistema za zbiranje odvečnega olja, kar je res nadležno in kolikor vem, pri večini traktorjev te velikosti, razširjena pomanjkljivost. Zato moram pri priklapljanju vedno imeti zraven krpo, da to pobrišem. Ampak ventile na traktorju in hidr. priključke je v vsakem primeru priporočljivo očistit, da ta umazanija ne pride v hidr.sistem traktorja.
Druga stvar pa je popuščanje ventilov pri samem delu. Tu pa pri naših dveh traktorjih ni težav. Če ne drugje, bi jih opazil pri delovanju viličarja, kjer je vsak izmed treh cilindrov (zgornja poteznica, dvig-spust in pomik levo-desno) priključen na svoj par ventilov traktorja.
Če lahko v zraku brez popuščanja drži 1 tono (na cilindru za dvig viličarja, na hidravličnem dvigalu traktorja pa skupno 1,4t) in pri kipanju 8t tandem prikolice, potem bi moral zdržat tudi pobiralno napravo na balirki ali nakladalki. Mi jih sicer ne uporabljamo, se pa spomnim, da je včasih imela pobiralna naprava na sipovem pionirju 19-9 zaporo, da je bilo možno ventil za cestno vožnjo zapreti. Pri torpedu 6206 je bilo to zelo uporabno, ker je ventil popuščal.
Moja nedavna izkušnja z ventili pri T4000 (pri T4PS in T4 je isto) je, da je leva in desna vrsta ventilov preblizu skupaj, kar zna biti pri hidr.zg.poteznici problematično. In je tudi bilo, ker je hidr.napeljava na hidr.zgornji poteznici ob dvignjeni hidravliki udarila v odprte pokrovčke ventilov traktorja in jih seveda polomila. Po dveh polomljenih pokrovčkih kljub previdnosti pri dvigovanju hidravlike sem hidr.zg.poteznico enostavno obrnil tako, da je napeljava poteznice spodaj in ni več nobene možnosti za lom pokrovčkov ventilov. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
BOŠTJAN Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.02. 2012, 19:54 Prispevkov: 1071 Kraj: Ptuj
|
Objavljeno: 24 Jun 2015 08:42 Naslov sporočila: |
|
|
Traktor sem kupil po (pre)pošteni ceni, ne vem zakaj bi prikrival (molčal). Ko v jesen šrotamo koruzo je na prikolici 12T zrnja še na oko nisem opazil da bi kaj puščalo, pa je prikolica dvignjena 3-4 ure. Z metrom še nisem preverjal, bom pa to preveril sedaj ko je čas žetve.
Da bi ventili puščali tako da niti pobiralne na balirki ne zdrži med transportom, pa da ti trgovec oz. serviser reče da je to normalno ... To ni normalno niti za kakšnega XY kitajca.
lp, Boštjan |
|
Nazaj na vrh |
|
|
matej strajhar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 21.02. 2013, 19:14 Prispevkov: 356 Kraj: Tabor
|
Objavljeno: 24 Jun 2015 11:57 Naslov sporočila: |
|
|
Ja boštjan to pa res ne sme pri bogi pobiralni ko nima tono je pa res mal žalostna. Men t5 drži za 4030 pa prav tako če bi pa takle me zajevala bi pa prec zamenju tak kot sm prej pri JD kjer mi je vse pritiske nabijal pa usega boga...dau 1000 euru pa so zrihtal prišli in zmerli naštelali in je delalo. Bli so pa uničeni tako da po enem letu blo enak šmorn nažalost.
Ja pri sip star 600
pri tehnostrojki 4t
pri dvoosni 8t
pri vseh treh drži, pa tud ko so polne prikolice.
Pa ne kej prehud se obadat iz unim serviserju tm v štarah k je "becikl mehanik" maš drugih dost sposobnih pa če misliš da bo zamenju pa da bo tadrug vredu ni ziher jaz bi raje neki druga dau gor pa plaču pa da dela 15 let k pa da ti zamenjajo pa boš še mogoče slabi dobu. Tut pri fendu se to dogaja pri enem mojem kolegu. Če si ga pošten zaslušu pa kupu ti ga morjo tut zrihtat. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
d4r3 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.11. 2010, 19:35 Prispevkov: 921
|
Objavljeno: 25 Jun 2015 16:12 Naslov sporočila: |
|
|
Ja zanimivo je da ti nikjer ko traktor kopuješ ne omenijo recimo da lahko volan ropota ali pa zavore pa da ti ventili spuščajo pa še bi se najdlo stvari.....Ko pa pokličeš da nekaj ni ok pa sploh nebi prišli pogledat in te kar prepričujejo da je to normalno |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vejnik07 Traktorist
Pridružen/-a: 23.01. 2007, 21:22 Prispevkov: 163
|
Objavljeno: 25 Jun 2015 20:41 Naslov sporočila: |
|
|
Slovenski trg je majhen, poleg tega nas uvrščajo za manj zahtevne trge, zato se dogaja to, kar se. Tovarne "podturijo" našim zastopnikom "prebrane" modele in to mi kupimo. Potem pa se začne zgodba, ki ste jo že dobro opisali zgoraj.
Če primerjamo slovenskega in nemškega kupca traktorja z omenjenimi pomanjkljivostmi, lahko sklenemo:
- oba sta nezadovoljna in reklamirata izdelek;
- bistvena razlika pa je, da v Nemčiji odpravijo pomanjkljivost, v Sloveniji pa (mnogokrat) ne, čez saj to je normalno ... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|