Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




T4 PowerStar
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, ... 20, 21, 22  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> CNH
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

CNH
Uradni uvoznik CNH


Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11
Prispevkov: 400

PrispevekObjavljeno: 12 Apr 2011 00:04    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Grega S je napisal/a:
_toni je napisal/a:
Pa je imel ta traktor mehanski ali EH invertor? Sem prav razumel, da ni možnosti EHR? Moja nemščina ni ravno blesteča Rolling Eyes


Kolikor je razvidno iz videoposnetka ima mehanski invertor (med prestavljanjem je držal sklopko).

EHR ist nicht lieferbar Arrow ni na voljo Very Happy


Inverter je, kot je zapisal zgoraj New Holland TD, hidravlični (in je doplačilo), v osnovi pa je mehanski.

Pod EHR pa je mišljeno elektronsko upravljanje zadnje hidravlične dvigalke, ki pri ti. Light (lahkih) modelih ni na voljo.

LP

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

_toni
Forumovec leta 2010


Pridružen/-a: 03.05. 2009, 08:55
Prispevkov: 3660
Kraj: Gorenje Ponikve pri Trebnjem

PrispevekObjavljeno: 12 Apr 2011 09:22    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Aha... zanimivo. Nisem še slišal za hidravlični način. Je to inovacija ali že starejša zadeva?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov

linč
Izjava leta 2012


Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26
Prispevkov: 1191
Kraj: brkini

PrispevekObjavljeno: 12 Apr 2011 10:09    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


_toni je napisal/a:
Aha... zanimivo. Nisem še slišal za hidravlični način. Je to inovacija ali že starejša zadeva?


Zelo stara zadeva, takoj po WWII. Na nakladačih, rovokopačih, itd...powerschutlle (moč, čolniček), sistem se še kar uporablja in je zelo robusten (manj pokvarljiv). Dejansko z ročico preusmeriš tok olja, ki potisne čolniček - bat v eno ali drugo stran, ta pa spremeni smer vožnje, zelo enostavno povedano, ker v praksi ni tako preprosto (tudi več sistemov različnih proizvajalcev, npr. JCB ima spitzer-USA), ti bo kakšen strojnik bolj lepo povedal.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Kumby
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 07.10. 2008, 12:12
Prispevkov: 438
Kraj: Ponikva

PrispevekObjavljeno: 09 Maj 2011 06:06    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Zanima me,ali so že znane cene za traktorje T4 POWERSTAR?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

jakakorenjak
Administrator & Forumovec leta 2008
Administrator & Forumovec leta 2008


Pridružen/-a: 09.01. 2006, 18:56
Prispevkov: 1256
Kraj: Dramlje/Celju

PrispevekObjavljeno: 09 Maj 2011 09:11    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Kumby je napisal/a:
Zanima me,ali so že znane cene za traktorje T4 POWERSTAR?

Pozdrav.
Ga še nimaš doma? Wink Na trg naj bi prišli sredi poletja, za cene pa tudi sam ne vem, kje naj bi se vrtele. Malo še počakaj, pa bo. Boš potem vsaj prvi pr nas, ko se boš lahko z njim pohvalo... Cool

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo

nutrimedo
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 12.06. 2011, 10:22
Prispevkov: 1377
Kraj: TRŽIČ

PrispevekObjavljeno: 10 Nov 2011 20:13    Naslov sporočila: T4. 75

Odgovori s citatom


ste že razložili te nove Laughing T 4 modele? Nas že mal firbec daje, pa pouštr je previsok ratal.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

CNH
Uradni uvoznik CNH


Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11
Prispevkov: 400

PrispevekObjavljeno: 10 Nov 2011 21:15    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Zadeva je še vedno enaka kot ko ste spraševali na strani http://traktor.mojforum.si/traktor-about280-0-asc-1260.html, torej decembra naj bi bili prvi traktorji v Sloveniji.

LP

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

SimonKR
Moderator


Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53
Prispevkov: 1943

PrispevekObjavljeno: 16 Dec 2011 12:05    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


CNH je napisal/a:
Zadeva je še vedno enaka kot ko ste spraševali na strani http://traktor.mojforum.si/traktor-about280-0-asc-1260.html, torej decembra naj bi bili prvi traktorji v Sloveniji.

LP


marolt je napisal/a:
CNH je napisal/a:
Kot sem napisal zgoraj: link

LP


In se kakšen že vozi po Slovenskih poljih. Ali so v teku komaj naročila?


_toni je napisal/a:
Nočem bit kritizer, samo se mi zdi malo velik traktor za to moč... tud oblika mi je nekako posiljena, nekonsistentna... se mi T4000, ki je pa res špica oblikovno in po razmerju moč/masa(velikost) bistveno bolj dopade Razz

samo moje mnenje...


marolt je napisal/a:
_toni je napisal/a:
Nočem bit kritizer, samo se mi zdi malo velik traktor za to moč... tud oblika mi je nekako posiljena, nekonsistentna... se mi T4000, ki je pa res špica oblikovno in po razmerju moč/masa(velikost) bistveno bolj dopade Razz

samo moje mnenje...


In mnenje veliko ostalih uporabnikov. Tudi moje. Je pa za to T5 ki prihaja mnogo bolj dopadljiv. In tudi Slo kmetje po večini kupujejo majhne in okretne stroje...


joze.kidric je napisal/a:
Nikjer nisem zasledil podatka o teži traktorja.........mogoče kdo ve?
Težji je sigurno od predhodnika.


Plansar je napisal/a:
joze.kidric je napisal/a:
Nikjer nisem zasledil podatka o teži traktorja.........mogoče kdo ve?
Težji je sigurno od predhodnika.



2800kg, http://agriculture.newholland.com/Germany/de/Products/Tractors/T4PowerStar/Pages/products_techinfo.aspx

t4000 pa od 3070kg dalje http://agriculture.newholland.com/Germany/de/Products/Tractors/T4000Deluxe/Pages/products_techinfo.aspx


Kumby je napisal/a:
Sveže iz ITRO-ja



nejc je napisal/a:
tok ko je biu stari t4000 všečno naret, tok se mi tale zdi faljen. Rolling Eyes škoda, nevem če bo tk prodajno uspešen kot je biu stari.


Grega S je napisal/a:
To zgleda bolj kot naslednik serije TD5000, ki je pravtako zgledala podobno štorasto Very Happy


traktor987 je napisal/a:
Sej nočem nekaj kritizirat, a kaj ko je skoraj cel plastičen.. Škoda da gre vse v to smer, saj ti traktorji nebodo nikoli zdržali toliko kot tisti pred 20, 30 leti.. Koliko sem gledal na Itro-tovi strani zgleda drugače prav fajn iznoter ter izven, tudi okreten je sigurno, ker je nekoliko krajši od ostalih, a se mi zdi malo premalo robustno narejen za kakšna težka opravila. Sicer je pa za priključke v svojem rangu, glede na svojo moč zadostni velik ter težak.

Lp, traktor987


New holland TD je napisal/a:
V vsakem primeru je traktor za svojo moč prevelik. ''Problem'' je predvsem v visoki kabini, ki je v osnovi praktično enaka kot pri T5. Tako imata T4.55 in T5.115 enaki kabini, zato je neizogibno, da bo za T4.55 ta kabina nekoliko predimenzionirana.
T4PowerStar je sicer nekaj lažji od T4000Deluxe, nikakor pa ni njegov naslednik. Nenazadnje je nedopustno, da mu manjka več kot 25 let star Fiatov sistem hidravlike Lift-o-matic, kar je imel celo Fiat 70-56. Nekaj podobnega se dogaja pri novi seriji TD5(ki pa ima Lift-o-matic), ki ima bočne reduktorje na zadnji osi še vedno ob kolesih, namesto, da bi bili pomaknjeni proti sredini osi, kar je imela Fiatova serija 80 že leta 1975. To je samo nekaj razlogov, zakaj je treba na zasnovo in opremljenost teh traktorjev gledati predvsem s stališča čim nižje cene, ne pa naprednosti in dodelanega dizajna, česar pri new hollandu sicer ne manjka.
T4PowerStar predstavlja samo najosnovnejši nivo opreme, ki mu bosta sledila še srednji in višji nivo, kjer bodo tudi motorji do moči 107KM enaki kot pri T5 (3,4L štirivaljni, s common rail-om). Notranjost je brez dvoma prostorna, vendar v tej kategoriji ponavadi pretehta kompaktnost zunanjih mer. Trenutno pa kaže, da bo razlika v velikosti med T4 in T5 bistveno manjša kot do sedaj. Zato se strinjam s predhodniki, za majhne kmetije je T4000 bolj ali manj ''zakon''.
Sicer pa kot izgleda T4000 ostaja še večino leta 2012. Tudi na agritechnici predstavljeni kompakt ecotech še ne pomeni nič dokončnega. Tudi podatki o višini serije T4PowerStar so še zelo neenotni ponekod piše 2409mm pri pnevmatikah 440/65R24, ponekod pa 2409mm pri 480/70 R30.

Za primerjavo, kako priročne mere ima T4000:


New Holland je napisal/a:
traktor987 je napisal/a:
Sej nočem nekaj kritizirat, a kaj ko je skoraj cel plastičen.. Škoda da gre vse v to smer, saj ti traktorji nebodo nikoli zdržali toliko kot tisti pred 20, 30 leti.. Koliko sem gledal na Itro-tovi strani zgleda drugače prav fajn iznoter ter izven, tudi okreten je sigurno, ker je nekoliko krajši od ostalih, a se mi zdi malo premalo robustno narejen za kakšna težka opravila. Sicer je pa za priključke v svojem rangu, glede na svojo moč zadostni velik ter težak.

Lp, traktor987


Kar se glede plastike tiče, se nikar nič ne bojte, če je pravilno narejena se lahko veliko bol dobro obnaša kot kovina, Wink

P.S.:študeram v tej smeri tako da vem, ne pišem zato da bi mlatil prazno slamo Wink


itro štore je napisal/a:
upam da se da večje kolese dobit pa lift o matic. ka ma močnejše serije t 4 powerstar. Kdaj pridejo? kakšna oprema?


strojnik je napisal/a:
itro štore je napisal/a:
upam da se da večje kolese dobit pa lift o matic. ka ma močnejše serije t 4 powerstar. Kdaj pridejo? kakšna oprema?

Predusem lift-o-matic je zadevšna ki temu traktorju najbolj manjka. Na našm kompaktu so ročice hidravlike tako malokrat uporablene da se še vedno bolj na težko premikajo, lift-o-matic sistemu se pa že pozna uporaba (1000del. ur)


Kumby je napisal/a:
Kolesa lahk pridejo gor vzadaj 420/70 R30, kar traktor poviša za 4cm in pa kolesa 380/85 R30, kar traktor poviša za 8cm in je višina nekako 248cm. Sami se nekako odločamo za nakup t4 vendar tudi meni niso všeč te male gume, ker hecno zgleda.Pride še pa nekakšna plastika na blatnike, ki zakrije prazen prostor med gumo in blatnikom. Samo plastik še nimajo in ne moreš imeti predstave kako bo zgledalo.Zato sem v dilemi ali nižji traktor in hecne gume ali višji traktor in všečne gume.


CNH je napisal/a:
Močnejši modeli oziroma ti. Medium in HI-LO naj bi prišli povsem konec leta (upajmo...ker smo že te čakali pol leta dlje, kot je bilo predvideno).

Višina s kolesi 380/70R28 je 241cm, obrobe pa tudi mi srčno čakamo, prav tako tudi avstrijci in švicarji, kjer je uporaba 28" koles zelo pogosta.
V proizvodnjo naj bi šle konec januarja ali v začetku februarja in se bodo naknadno namestile na traktorje...seveda brez doplačila Embarassed

Oblika traktorja, predvsem zadnjih blatnikov in pokrova motorja je bila oblikovana z namenom univerzalnosti in kopatibilnosti z večjimi kolesi bodočih močnejših T4 modelov ter prihajajočih Tier 4 common rail motorjev, ki so drugačnih dimenzij.

Na žalost pa NH pozablja, da predvsem centralna Evropa glede na konfiguracijo terena potrebuje traktorje podobnih dimenzij kot so sedanji serije T4000 Deluxe in da se svet ne vrti okoli ZDA, ki je ciljni trg T4 Light in zato je je tudi vodja programa američan.

LP

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

SimonKR
Moderator


Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53
Prispevkov: 1943

PrispevekObjavljeno: 16 Dec 2011 12:06    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


GTC je napisal/a:
Kot uporabnik T 4000 deluxe se povsem strinjam s predhodniki, da je tukaj NH naredil korak nazaj, vsaj na našem trgu pa verjetno še kje. Najbolj prodajan traktor leta xxxx bo zelo verjetno samo še stvar preteklosti, razen če se bodo kupci preusmerili na traktorje močnejšega ranga (T5....).

LP
GTC


New holland TD je napisal/a:
Kolikor so pri T4 ''skrenili'' s poti, toliko bolj jim je uspelo s T5, ki zaenkrat izgleda vreden nadaljevanja kontinuitete Fiatove serije 90.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

nutrimedo
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 12.06. 2011, 10:22
Prispevkov: 1377
Kraj: TRŽIČ

PrispevekObjavljeno: 16 Dec 2011 12:46    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


tresla se je gora, rodila se je miš Confused Toliko govora o tem traktorju, ko ga pa v živo pogledaš je pa eno samo razočaranje. CNH, le zakaj naročate take traktorje s tako opremo. Le zato, da je 300€ cenejši zraven pa izgleda ko star zetor na kolesih za medvrstno obdelavo. Vsaj 30 colska kolesa bi mu namenili, pa čeprav le širino 380. V videu, ki ga je posnel Landwirt je traktor zelo všečen. Vendar pa tisto kar so pri NH obljubljali za kabino ni tako všečno. Res da je prostora še za en sedež vendar mi je pri mojem t4000 bolj všeč, več prostora pa čeprav imam naknadno montirano kabino.
Menjalnik- pri prvem testu sem ugotavljal s katero prestavo bi kosil, zgrabljal, pobiral z nakladalko... druga grupa je prepočasna, tretja grupa prva prestava pa prehitra. Za obdelavo v strminah, ne na ravnini, ko moraš spravljati seno po hribu gor - dol.
Tko da čim prej naročite z velikimi kolesi, mogoče bo več prodaje saj smo manjši kmetje mlajši, taveliki kmetje bodo pa itak Fendta pa Johna kupili. Razz

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> CNH Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, ... 20, 21, 22  Naslednja
Stran 2 od 22

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.