Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
grumit2014 Vajenec
Pridružen/-a: 19.05. 2014, 14:56 Prispevkov: 17
|
Objavljeno: 27 Maj 2014 18:16 Naslov sporočila: |
|
|
seba993 je napisal/a: | Ja jst ti priporočam Antonio Cararota.
Lahk si pa mal pogledaš Valpedane, BCS, Ferarije, Paskvalije. |
Antonio cararo je nekaj dražji od AGTja, ferarija ima samo eden kmet v okolici, tak, da me ne privlači kaj pretirano, ker tudi on nima nekih pohval zanj, za ostale znamke mi pa niso poznane. Bom kar pri AGTju ostal. Pa ko se bo kaj primernega in ugodnega našlo grem na ogled. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
seba993 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 24.04. 2012, 16:44 Prispevkov: 949 Kraj: Bizeljsko
|
Objavljeno: 28 Maj 2014 07:55 Naslov sporočila: |
|
|
Ja malo so drežji vendar bolj kvalitetni. Jas imam pa z AGT-ji slabe iskušnje. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
berza Vajenec
Pridružen/-a: 15.06. 2014, 06:49 Prispevkov: 10 Kraj: Finland
|
Objavljeno: 15 Jun 2014 06:57 Naslov sporočila: |
|
|
Sem lastnik AGT 850 2006, prevoženih 600 ur.
Problem je v cestnem prometu.
Traktor ne opravi neposredno z nadzorne tempoilee večinoma prav.
Orbitrol spremenilo, nobenega učinka.
Je to tipično? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nejcm Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 18.08. 2010, 15:18 Prispevkov: 1696 Kraj: Ljubljansko barje
|
Objavljeno: 15 Jun 2014 07:03 Naslov sporočila: |
|
|
Well, we also speak english... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
berza Vajenec
Pridružen/-a: 15.06. 2014, 06:49 Prispevkov: 10 Kraj: Finland
|
Objavljeno: 15 Jun 2014 08:04 Naslov sporočila: |
|
|
I own the AGT 850 2006 driven 600 hours.
The problem is the road driving. Tractor does not run directly, but tempoilee mostly right.
Orbitrol changed, no help.
Is this normal? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
seba993 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 24.04. 2012, 16:44 Prispevkov: 949 Kraj: Bizeljsko
|
Objavljeno: 15 Jun 2014 08:09 Naslov sporočila: |
|
|
This isnt normal. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kirezagar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 28.05. 2008, 16:06 Prispevkov: 1310 Kraj: Dolenjska
|
Objavljeno: 15 Jun 2014 08:20 Naslov sporočila: |
|
|
Haha seba, odgovor meseca. =) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
seba993 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 24.04. 2012, 16:44 Prispevkov: 949 Kraj: Bizeljsko
|
Objavljeno: 15 Jun 2014 13:41 Naslov sporočila: |
|
|
Ja če pa ni normalno da traktor odnaša v desno. Možno da je kj narobe z cilnindrom ali pa končniki. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
berza Vajenec
Pridružen/-a: 15.06. 2014, 06:49 Prispevkov: 10 Kraj: Finland
|
Objavljeno: 15 Jun 2014 13:57 Naslov sporočila: |
|
|
If your hands are not caught behind the wheel, tractor goes directly.
When you take the crackle on, starts to pull to the right.
The oil flow is strong to the right for some reason. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
topol Vajenec
Pridružen/-a: 31.03. 2015, 16:11 Prispevkov: 2
|
Objavljeno: 31 Mar 2015 16:34 Naslov sporočila: |
|
|
Verjetno gre za podobno težavo kot jo imam jaz na svojem Agt850. Stvar gre tako - v Agrotehniki pa se delajo budale in ne vedo za kaj gre.
Pelješ se po cesti že kakih 15 minut, da je traktor lepo ogret. Cesta je ravna in pričakuješ, da ne boš obračal volana, pa ga je treba kar precej. Volan se namreč očitno obrača v neskončnost. Traktor imaš poravnan naprej. Nalepiš nalepkico na spodnji del volana. Pričakuješ, da bo nalepkica po kilometru ravnine še vedno spodaj, če bodo kolesa poravnana. Pa ni. Nalepkica je lahko tudi na vrhu, namesto spodaj. Ves čas je treba volan po malem popravljati v desno smer, da se še vedno pelješ naravnost.
Traktor je star 5 let. To se je začelo pojavljati kmalu. Volan je bil po enem kilometru ravnine obrnjen za cel krog. Moteče je, če moraš ves čas popravljati smer. Peljal sem ga na servis. Tam so me imeli za prismuknjenega, a so le nekaj popravljali. Zamenjali so kar precej in popravili. Od takrat je veliko bolje, ni pa dobro. Volan ni tak kot v avtu, ko lahko obračaš od ene do druge skrajne točke in če bi nalepil nalepkico, je po 100 km vožnje ob poravnanih kolesih nalepkica še vedno na istem mestu. Tudi agt ima v mirovanju volan podoben. Torej od ene do druge skrajne točke. Po dvorišču ali v gozdu se ga vozi in obrača brez težav. Težava je samo vožnja po cesti na dolge razdalje. Še vedno se pojavlja, včasih bolj očitno, včasih manj. recimo na kakih 200 metrov vožnje je potrebno popraviti volan za kakih 5 cm, da greš še vedno naravnost. Ko pa prideš na cilj, pa se pri delu in obračanju - pri počasni vožnji torej - nič ne čuti. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|