Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
m-chip.eu Vajenec
Pridružen/-a: 12.12. 2013, 23:49 Prispevkov: 39
|
Objavljeno: 16 Jun 2014 21:37 Naslov sporočila: |
|
|
Grega S je napisal/a: | A nima model K420 homologiranih 112KM? Torej 125KM+12? |
Grega pri traktorjih je vedno problem ker so različni standardi za navajanje moči. 112 KM je tudi pravilno vendar je to podatek brez "hlajenja" (Maximalleistung nach 2000/25 EC (ohne Lüfter))
Mi navajamo pa "Nennleistung nach 2000/25 EC".
http://de.wikibooks.org/wiki/Traktorenlexikon:_Deutz-Fahr_Agrotron_K_420
To pogosto povzroča zmedo, včasih je vnešeno eno drugič drugo...ipd.
Upoštevate lahko +25% na moči in +15% na navoru za ta model, pač glede na standard ki ga upoštevate za osnovo. Torej da, po tem standardu merjenja ima traktor sedaj 137 konj oz. matematično točneje 140KM. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tomazek9 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2010, 11:45 Prispevkov: 741
|
Objavljeno: 05 Jul 2014 15:26 Naslov sporočila: |
|
|
Ravno malo brskam po internetu, pa sem informativno prečekiral pto zadevo za naš traktor: http://www.chipexpress.com/products/1202/
Razumem, da mu poveča navor in moč, ne razumem pa na kakšen način pa lahko poveča hitrost za 5%, saj če v tabeli na povezavi kliknete na Better Economy lahko vidite "razlago". Saj kolikor jaz vem, je hitrost traktorja odvisna od menjalnika, no in tudi obratov motorja, ampak z večanjem obratov motorja le dodamo še k porabi. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
m-chip.eu Vajenec
Pridružen/-a: 12.12. 2013, 23:49 Prispevkov: 39
|
Objavljeno: 08 Jul 2014 22:26 Naslov sporočila: |
|
|
tomazek9 je napisal/a: | Ravno malo brskam po internetu, pa sem informativno prečekiral pto zadevo za naš traktor: http://www.chipexpress.com/products/1202/
Razumem, da mu poveča navor in moč, ne razumem pa na kakšen način pa lahko poveča hitrost za 5%, saj če v tabeli na povezavi kliknete na Better Economy lahko vidite "razlago". Saj kolikor jaz vem, je hitrost traktorja odvisna od menjalnika, no in tudi obratov motorja, ampak z večanjem obratov motorja le dodamo še k porabi. |
Odvisno od tega kaj vmesnik pač naredi. Lahko tudi dvigne minimalno hitrost v kolikor je npr. vbrizg goriva večji pri višjih obratih. Škatla/vmesnik namreč laže elektronski krmilni enoti o pravih obratih kar lahko povzorči da gre nekoliko čez mejo normale. Slabi boxi so zato včasih povzročili tudi da je šel motor v "iberture" torej preko obratov v normalni coni kar je povzročilo zajetne poškodbe.
Boxov generalno ne priporočam, razen če res ne gre drugače in če so boxi dobri. Tile tu so nekje v srednjem ali višjem srednjem razredu, vsekakor pa ne najbolši.
Kar počnemo npr. mi je obratno in bistveno bolj profesionalno. Spremenimo parametre na računalniku traktorja ob tem pa ohranimio vse varnostne parametre aktivirane.
Ta dva pristopa se ne moreta primerjati med seboj. Seveda ob predpogoju, da kdorkoli to počne je tudi profesionalec, sicer lahko isto povzroči škodo in nejevoljo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
m-chip.eu Vajenec
Pridružen/-a: 12.12. 2013, 23:49 Prispevkov: 39
|
Objavljeno: 15 Nov 2014 11:08 Naslov sporočila: |
|
|
Pripravili smo Facebook page zgolj z objavami naših OPTIMIZACIJ na TRAKTORJIH z slikami in rezultati...Vabjeni!
www.facebook.com/traktor.optimustech |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Daniel Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 05.02. 2006, 10:41 Prispevkov: 1392 Kraj: Prlekija
|
Objavljeno: 20 Nov 2014 19:33 Naslov sporočila: |
|
|
Zanimivo, kaj vse se danes da doseči zgolj z spreminjanjem parametrov v elektroniki. Naš perkins je sicer nima, torej nič tuninga zanj |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kmet V.I.P
Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32 Prispevkov: 1157
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
m-chip.eu Vajenec
Pridružen/-a: 12.12. 2013, 23:49 Prispevkov: 39
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
kmet V.I.P
Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32 Prispevkov: 1157
|
Objavljeno: 05 Dec 2014 23:57 Naslov sporočila: |
|
|
@m-chip.eu
danes sem zasledil info da nekdo ponuja "tuning" s steinbauerjem ter da imajo kardanski merilec moci in sem se takoj spomnil na vas. Ponujate to moznost tudi?
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
m-chip.eu Vajenec
Pridružen/-a: 12.12. 2013, 23:49 Prispevkov: 39
|
Objavljeno: 06 Dec 2014 19:39 Naslov sporočila: |
|
|
kmet je napisal/a: | @m-chip.eu
danes sem zasledil info da nekdo ponuja "tuning" s steinbauerjem ter da imajo kardanski merilec moci in sem se takoj spomnil na vas. Ponujate to moznost tudi?
lp |
Nimamo ga v lasti vendar lahko po dogovoru priskrbimo tudi to če bi želeli. Dodaten strošek okvirno 50 EUR, saj ga moramo tudi mi izposoditi za dovoz na vašo lokacijo. ŠE VEDNO bo vse skupaj ZAENKRAT ŠE ceneje kot pa strošek Steinbauerja.
Mogoče ga v prihodnje tudi nabavimo, vendar zaenkrat so nam pomembnejše druge reči.
Npr. ravno sedaj smo pred nakupom opreme za izklop AGR/Adblue pri John Deere, New Hollandih in še nekaterih drugih, ter za dvig hitrosti iz 40 na 50km/h pri John Deerih serije xx20 in xx30 (in določene tipe menjalnikov).
Iz terena lahko tudi 100% zatrdim, da vsak lastnik razliko pri svojem traktorju takoj zazna, predvsem v prožnosti motorja, tako da tisti ki so postopek opravili pri nas niso pogrešali meritve.
Prav tako smo novejšega John Deera 6125R opravili pri enem izmed trgovcev in strokovno osebje ki sicer trži Steinbauer je bilo impresionirano in takoj opazilo razliko - seveda v pozitivnem smislu za naš poseg.
Vedeti morate tudi da boxi nikoli ne morejo posegati na vse parametre kot mi direktno programsko - če bi želeli bi potem škatla stala 2 do 3 tisoč EUR tako kot primerljive v avto svetu ki gredo tudi na xx senzorjev in ne samo enega ali dva.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
m-chip.eu Vajenec
Pridružen/-a: 12.12. 2013, 23:49 Prispevkov: 39
|
Objavljeno: 10 Feb 2015 13:09 Naslov sporočila: |
|
|
Evo pa smo naredili KORAK NAPREJ.
Nove storitve, ki vam jih lahko ponudimo.
Hitrost iz 40 na 50kmh za določene John Deere modele
xx20 in xx30 modele, nekako pravilo velja da če prestavljate A-F ročno potem vam lahko zadevo programsko uredimo. Seveda v kolikor je traktor tudi sicer pripravljen za to (prema ipd).
DPF off za določene novejše modele
AGR/EFR off - za določene NEW HOLLAND IN JOHN DEERE modele
zapremo recirkulacijo izpušnih plinov s čimer podaljšamo življensko dobo motorja in motorno olje ohranimo dlje čisto. Zelo dobro v kolikor točite gorivo slabše kvalitete.
New Holland
T5.115 only with Gearbox: Dual Command manual
T5.105 only with Gearbox: Dual Command manual
John Deere
6230P, 6330P, 6430P, 6530P, 6630P, 6830P, 6930P
7130P, 7230P, 7330P, 7430P, 7530P, 7630, 7730, 7760P, 7830, 7930
8530P
9230, 9330, 9430, 9530
ADblue off programsko
New Holland
T6.120, T6.140, T6.150, T6.155, T6.160, T6.165, T6.175
T7.170, T7.185, T7.200, T7.210, T7.220, T7.235, T7.250, T7.260, T7.270
T8.300, T8.330, T8.360, T8.390, T8.420
T9.390, T9.450, T9.505, T9.560, T9.615, T9.670
CX5080, CX5090, CX6080, CX6090
CR8070, CR8080, CR9070, CR9080, CR9090
FR450, FR500, FR600, FR700, FR850
CASE
Maxxum 110, 115, 120, 125, 130, 140
Maxxum MC 110, 115, 120, 125, 130, 140
Puma 130, 145, 160, 170, 185, 200, 215
Puma CVX 130, 145, 160, 170, 185, 200, 215, 230
Shovel 521F, 621F, 721F, 821F, 921F, 1021F, 1121F
STEYR
Profi 4110, 4120, 4130, 6125, 6140
Profi CVT 4110, 4120, 4130,
CVT 6130, 6145, 6160, 6170, 6185, 6205, 6230 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|