Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




Agrofarm tuning
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> SDF
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

dromly
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 01.07. 2011, 18:50
Prispevkov: 1861
Kraj: LJ okolica

PrispevekObjavljeno: 17 Sep 2014 21:05    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


osebno bi traktor zapeljal do senice beričevo @alkoholik bo vedu kerga strica mislim možakar je sposoben realen ne pretirava ni ravno najcenejši sam stoji za svojim delom...

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo

tincek
Kmetovalec
Kmetovalec


Pridružen/-a: 07.01. 2011, 11:27
Prispevkov: 69
Kraj: 01

PrispevekObjavljeno: 19 Sep 2014 06:09    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


kmet je napisal/a:
tincek je napisal/a:
btw. v Švici je čipiranje zakonsko prepovedano. Neutral
=> Kaj pa emisije?
=> Kaj pa hlajenje? => Kaj pa motorno olje? => Kaj pa morebitna povečana obraba?
=>Kaj pa preveliki navori v transmisiji?

Kaj če bi se kdo o tem razpisal? Povečanje moči, več navora, to zna vsak napisat, saj točno to trgovci prodajajo.

Nič od zgornjega ni problem? Čudno, da se potem zgodijo primeri, ko je v menjalniku več k€ škode, ker ima motor preveč navora. Dolgoročno škodljive učinke pa je itak težko pripisati čipiranju. Dvomim pa, da nič od tega ne bi obstajalo.


1. o emisijah nebi sploh razpravljal, dokler mi ne razloži nekdo kako je nov avto s porabo 8l/100 km bolj ekološko sprejemljiv kot 10 let star avto z porabo 5,5L/100km (oboje dizel)
2. hlajenje, če bi poznal soodvisnost količine goriva in zraka (kompresijsko razmerje, bi ugotovil, da se nič kaj ne bolj segreva, če je pravilno narejeno
3. motorno olje služi za mazanje in nima veze z močjo motorja
4. obraba, je najbolj odvisna od kvalitete olja in filtra za olje. Zaradi povečanja moči se spremeni minimalno
5. Pri povečanjih narora za nekje 30% ne bo privedlo do tako velikih torzijskih obremenitev da bi uničil menjalnik, saj je vedno pri konstruiranju upoštevan varnostni faktor, prav tako imajo traktorjih različnih razponov moči in navora enake menjalnike. ČE že na kaj vpliva je to sklopka, obraba katere je pa v največji meri odvisna od strojnika in ne od navora motorja.

Kot primerjavo iz avtomobilske industrije ti lahko povem da se približno ve koliko so tolerance za posamezne motorje... pri nekaterih lahko povečaš moč in navor za 60%, pri nekaterih pa je lahko že 10% problem in jih načeloma sploh ne čipamo.


Tipično trgovsko, vse super, vse v najlepši luči.
1. emisije se ne gledajo le v odvisnosti od porabe, ampak se pri določenih pogojih tvorijo različne količine različnih spojin
2. ne vem kako je toplotni tok lahko nič kaj manjši pri npr. pri 120kW kot pri 100kW? Večji je. Ampak hladilni sistemi to še zmorejo ker so dovolj dimenzonirani pri novejših strojih. Pogoj je, da so hladilniki očiščeni.
3. Ne, olje sploh nima povezave z močjo motorja, kje pa. Večja moč motorja, pomeni več toplote, to pa pomeni večje toplotne obremenitve na olje. Saj menda tisti, ki čipirajo motor to menda izkoriščajo tudi pri največji moči. Ali menda niso tlaki zaradi večjega navora v ležajih večji. Enako olje, enako kvelitetni oljni filmi, pri večjih tlakih naj bi bilo vse isto?
5. Večji toplotni tok zaradi prenašanja večje moči se pojavi tudi v menjalniku. Viskoznost olja pade, mazalni filmi se stanjšajo. Vse mora prenašati večjo moč, ne samo sklopka, sunki se povečajo.

Vem za primer ko je povečanje moči traktorskega motorja privedlo do škode na menjalniku, ne majhne škode. Vprašanje, če je škodo ranga nekaj tisoč € + stroške čipiranja moč enostavno prislužiti nazaj s povečano skupno močjo sploh če veš, da je zaradi čipiranega motorja menjalnik popustil.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

oman
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 06.09. 2009, 15:50
Prispevkov: 1110

PrispevekObjavljeno: 19 Sep 2014 08:56    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


agrofarm 100 ali agrofarm 110 , v čem je razlika.
Stotko bi verjetno brez škode lahko dvignil na 110.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

kmet
V.I.P
V.I.P


Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32
Prispevkov: 1157

PrispevekObjavljeno: 19 Sep 2014 10:12    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


najprej povej katere emisije? co2, nox, trdi delci?, pa ti lahko povem.
kar se toplotnega toka tiče, poskusi zmanjšat količino goriva za 10% ob isti količini zraka, pa boš zelo presenečen kako se temperatura poviša! Pri motorju ni point da imaš toplotno moč, ampak mehansko! Zato je tudi bistveno da s povečanjem dotoka zraka je potrebno dvigniti količiino goriva. Samo povečanje dotoka goriva, pa dvigne porabogoriva, minimalno moč, in zmanjša temperarturo izgorevanja.
Če bi vedel koliko se olje segreje zaradi zaviranja pri wet-disk sistemu in hidravlični črpalki, bi hitro ugotovil, da je temperatura zaradi trenja med zobniki zanemarljiva.

Verjemi, da so motorji v traktorjih iste serije konstrukcijsko enaki, in so spremenjeni samo parametri glede vbrizga goriva in količine zraka. Enostavno so stroški razvoja previsoki, da bi za za vsak model svoj motor razvijali. enako je z menjalniki.

Dokler pa neboš razumel natančnega delovanja OTTO dizelskega motorja pa se ne bom spuščal v podrobnejše razlage o delovanju (razni vplivi predvbrizgov, števila gavnih vbrizgov itd...)


Nazadnje urejal/a kmet 19 Sep 2014 12:10; skupaj popravljeno 1 krat

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

tincek
Kmetovalec
Kmetovalec


Pridružen/-a: 07.01. 2011, 11:27
Prispevkov: 69
Kraj: 01

PrispevekObjavljeno: 19 Sep 2014 11:26    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


kmet je napisal/a:
najprej povej katere emisije? co2, nox, trdi delci?, pa ti lahko povem.
kar se toplotnega toka tiče, poskusi zmanjšat količino goriva za 10% ob isti količini goriva, pa boš zelo presenečen kako se temperatura poviša! Pri motorju ni point da imaš toplotno moč, ampak mehansko! Zato je tudi bistveno da s povečanjem dotoka zraka je potrebno dvigniti količiino goriva. Samo povečanje dotoka goriva, pa dvigne porabogoriva, minimalno moč, in zmanjša temperarturo izgorevanja.
Če bi vedel koliko se olje segreje zaradi zaviranja pri wet-disk sistemu in hidravlični črpalki, bi hitro ugotovil, da je temperatura zaradi trenja med zobniki zanemarljiva.

Verjemi, da so motorji v traktorjih iste serije konstrukcijsko enaki, in so spremenjeni samo parametri glede vbrizga goriva in količine zraka. Enostavno so stroški razvoja previsoki, da bi za za vsak model svoj motor razvijali. enako je z menjalniki.

Dokler pa neboš razumel natančnega delovanja OTTO dizelskega motorja pa se ne bom spuščal v podrobnejše razlage o delovanju (razni vplivi predvbrizgov, števila gavnih vbrizgov itd...)


Kar za vse tri naštete parametre povej. Ne oziraj se samo name, saj je debata na tem foruumu javno dostopna.

Količine goriva ob isti količini goriva ne zna zmanjšati nihče. Zagotovo se ob salbem izgorevanju temperatura ni visoka.
Seveda je point mehanska moč motorja. In če želiš povečati mehansko moč motorja moraš dovesti več goriva, več zraka. Torej je dovedena energije goriva višja. Ker je dovedena energija goriva višja moraš več toplote tudi odvesti, več jo gre skozi izpušne pline. Kar nekaj stvari moraš od skupne energije odvesti preden prideš do mehanske energije dovedene na sklopko. Od te mehanske energije dovedene na sklopko pa se ponovno prične odštevanje. Ni tako malo zobniških dvojic in ležajev preko katerih teče v danem trenutku moč na kolo in na tla, bodisi na priključno gred. In če je to vprašanje samo nekaj odstotkov je to pečica ki kar dobro greje. Rahlo neumestna je omemba zaviranja saj je traktor narejen za opravljanje koristnega dela in ne zato, da bo preko zaviranja dodatno pošiljal del energije goriva v okolico. Torej se gre v menjalniku predvsem za permanentni prenos moči. Kdor je pa tako nor, da bo po klancih navzdol zaviral brez meja je pa res nor. Rahlo čudno je namreč, da je monjalnik na njivi med oranjem, kjer ni nobenega zaviranja z zavorami kar prijetno vroč. Le od kod se nakopiči toliko toplotne energije v njem, če je trenje med zobniki tako zanemarljivo. Ni menjalnik imun niti na prevod toplote iz motorja saj je menda grajen iz jekla, ki je za prevod toplote kakor kratek stik pri električni napeljavi.

Nikjer pa nisem trdil, da je vsak traktor v seriji z drugačnim menjalnikom ali motorjem. Ne morem pa sprejeti dejstva, da je mogoče najmočnejši traktor v seriji brez škode čipirati, da bo njegov motor deloval s precej povečano močjo brez kakršne koli škode za, v prenosu moči udeležene, strojne elemente.

Če pa je z čiptuningom mogoče dosegati boljše mehanske izkoritske motorjev na račun manjših toplotnih izgub, bi pa z veseljem prebral kakšen dober komentar zakaj so proizvajalci sami tako zaostali in tega sami ne ponudijo trgu. Kupci bi se ja tepli za motorje, ki bi imeli te lepe karakteristike.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

kmet
V.I.P
V.I.P


Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32
Prispevkov: 1157

PrispevekObjavljeno: 19 Sep 2014 12:28    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


tam sem mislil isto količino zraka in manj goriva.
trdi delci so vedno prisotni, odstraniš jih s filtrom . kar poveča porabo goriva in posledično co2.
Co2, je odvisen od predvsem od kompresijskega razmerja goriva, ki se ga načeloma s tuningom ne spreminja. Nox pa so odvisni od kvalitete goriva, in se zmanjšujejo s katalizatorji.

odvisno kaj pričakuješ od motorja moč ali navor?

z zaviranjem sem ti želel samo pokazati, da to dosti bolj vpliva na mazalne sposobnosti olja, kot pa ostalo, saj so spremembe temperature takrat bistveno višje.
to da se toplota prenaša iz motorja na menjalnik preko ohišja je malo smešno, je pa res da imajo novejši traktorji izmenjevalce toplote med hladilniki motorne tekočine in menjalniškega olja (če je menjalnik ločen od hidravličnega sistema), kar pomeni da v hladnih okoliščinah motor greje olje menjalnika, v vročini pa hladilna tekočina hladi olje v menjalniku. Nikoli pa niso temperature olja tako visoke, da bi bistveno spremenile mazalne sposobnosti menjalnika.
zakaj se menjalniško olje toliko segreje, pa poskusi sam ugotoviti.

kar se tiče najmočnejših modelov v seriji, se jih tudi da čipati, vendar v mejah toleranc, ki jih vsi strojni elementi dopuščajo.
Npr. če so v seriji modeli od 90-140kw, se da čipat unega z 90kw na 150kw, kakor tudi 140kw na 150, ker več materiali ne zdržijo, pa si preračunaj procentulno razliko enega ali drugega.

glede zadnjega odstavk, saj proizvajalci ravno to počnejo! in to zelo podjetno, preveri recimo razliko v ceni med traktorjem iste serije z močjo 70kw in 110kw, z vso ostalo opremo ki je enaka. ta cena je večkratnik posega čip tuninga - tudi tistega za 1000 + €

da je to v švici prepovedano? prepovedano je, če tega ne prijaviš in za to posledično plačuješ višje zavarovanje registracijo...

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

vejnik07
Traktorist


Pridružen/-a: 23.01. 2007, 21:22
Prispevkov: 163

PrispevekObjavljeno: 19 Sep 2014 21:16    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


strojniki modrujejo o čipanju motorja podobno kot audiofili o kablih Razz . v obeh primerih je zgodba brez konca....
pri vsej te zgodbi se sprašujem, zakaj razvijalci in proizvajalci motorjev ne dosegajo performanc čipiranih motorjev? če je vse tako popolno po čipiranju, zakaj tega ne uvidijo razvojniki motorjev - so morda neumni? ali pa je vzrok kje drugje?
uporabnik kmet je lepo napisal, da so običajno motorji razviti za določeno družino traktorjev in da lahko tiste z manj kW bolj "navijete" kot pa tiste z več kW.
samo čipiranje naj bi opravili tisti, ki vejo kaj počnejo. biti poskusen zajček pri takšnih stavreh .... je ponavadi zelo drago.
po čipiranju ključno vlogo odigrajo kvaliteta vzdrževanja (predvsem kvaliteta olja), režimi obremenjevanja (pri kolikšnih % deležih je motor obremenjem med 0 in 100% = to je ključni podatek dobljen na osnovi dolgotrajnih meritev pri soodobnem dimenzioniranju na življenjsko dobo) in nezanazadnje zmernost/podivjanost, pazljivost/brezbrižnost ... uporabnika.
kaj ponaga izvrstno čipiranje, če pa uporabnik pri rabi motorja nenehno obira skrajne meje uporabe in če je zanemarjeno še vzdrževanje ...... potem nastopijo običajno trajne in drage okvare. no to se tudi zgodi, če motor ni čipiran Confused ...

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

29010707
Vajenec


Pridružen/-a: 23.10. 2008, 21:14
Prispevkov: 9

PrispevekObjavljeno: 20 Sep 2014 21:58    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


kmet je napisal/a:


1. o emisijah nebi sploh razpravljal, dokler mi ne razloži nekdo kako je nov avto s porabo 8l/100 km bolj ekološko sprejemljiv kot 10 let star avto z porabo 5,5L/100km (oboje dizel)
2. hlajenje, če bi poznal soodvisnost količine goriva in zraka (kompresijsko razmerje, bi ugotovil, da se nič kaj ne bolj segreva, če je pravilno narejeno
3. motorno olje služi za mazanje in nima veze z močjo motorja
4. obraba, je najbolj odvisna od kvalitete olja in filtra za olje. Zaradi povečanja moči se spremeni minimalno
5. Pri povečanjih narora za nekje 30% ne bo privedlo do tako velikih torzijskih obremenitev da bi uničil menjalnik, saj je vedno pri konstruiranju upoštevan varnostni faktor, prav tako imajo traktorjih različnih razponov moči in navora enake menjalnike. ČE že na kaj vpliva je to sklopka, obraba katere je pa v največji meri odvisna od strojnika in ne od navora motorja.
.


1. ekološko je lahko novejši motor s porabo 8l/100 km sprejemljivejši, ker lahko ima čistejši izpuh (manj NOx, manj saj, ...) Resna enota za porabo goriva je g/kWh. Glede ekološke sprejemljivosti so motorji razporejeni v ustrezne EURO razrede. Golf I 1.6 d je imel nizko porabo goriva, pa kljub temu ni zadostil EURO 1 razredu.
2. najprej si poglej kaj pomeni kompresijsko razmerje
3.glej odgovor tincek-a
4. večja moč...večji tlak...primer malo za hec: vzami brusni papir, s prstom nežno potegni po njem, ponovno vzami brusni papir, sedaj pa močno pritisni s prstom in potegni...opaziš razliko?
5. do 30% še gre? 50 tudi? mogoče 55? A veš, da lahko povečaš moč motorja za okoli 30% ne da bi povečal navor?
Še malo za hec...
razloži mi prosim delovanje OTTO dizelskega motorja...

Pa brez zamere....

zdaj pa resno... poznate koga, ki je povečal moč agrofarmu 85? Koliko? Zadovoljstvo? Težave?

Mimogrede...
sem pa že videl na sejmu lamborghinija R3 110, na tablici motorja pa 96KM...

Lp

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo

kmet
V.I.P
V.I.P


Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32
Prispevkov: 1157

PrispevekObjavljeno: 21 Sep 2014 08:41    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


29010707 je napisal/a:
kmet je napisal/a:


1. o emisijah nebi sploh razpravljal, dokler mi ne razloži nekdo kako je nov avto s porabo 8l/100 km bolj ekološko sprejemljiv kot 10 let star avto z porabo 5,5L/100km (oboje dizel)
2. hlajenje, če bi poznal soodvisnost količine goriva in zraka (kompresijsko razmerje, bi ugotovil, da se nič kaj ne bolj segreva, če je pravilno narejeno
3. motorno olje služi za mazanje in nima veze z močjo motorja
4. obraba, je najbolj odvisna od kvalitete olja in filtra za olje. Zaradi povečanja moči se spremeni minimalno
5. Pri povečanjih narora za nekje 30% ne bo privedlo do tako velikih torzijskih obremenitev da bi uničil menjalnik, saj je vedno pri konstruiranju upoštevan varnostni faktor, prav tako imajo traktorjih različnih razponov moči in navora enake menjalnike. ČE že na kaj vpliva je to sklopka, obraba katere je pa v največji meri odvisna od strojnika in ne od navora motorja.
.


1. ekološko je lahko novejši motor s porabo 8l/100 km sprejemljivejši, ker lahko ima čistejši izpuh (manj NOx, manj saj, ...) Resna enota za porabo goriva je g/kWh. Glede ekološke sprejemljivosti so motorji razporejeni v ustrezne EURO razrede. Golf I 1.6 d je imel nizko porabo goriva, pa kljub temu ni zadostil EURO 1 razredu.
2. najprej si poglej kaj pomeni kompresijsko razmerje
3.glej odgovor tincek-a
4. večja moč...večji tlak...primer malo za hec: vzami brusni papir, s prstom nežno potegni po njem, ponovno vzami brusni papir, sedaj pa močno pritisni s prstom in potegni...opaziš razliko?
5. do 30% še gre? 50 tudi? mogoče 55? A veš, da lahko povečaš moč motorja za okoli 30% ne da bi povečal navor?
Še malo za hec...
razloži mi prosim delovanje OTTO dizelskega motorja...

Pa brez zamere....

zdaj pa resno... poznate koga, ki je povečal moč agrofarmu 85? Koliko? Zadovoljstvo? Težave?

Mimogrede...
sem pa že videl na sejmu lamborghinija R3 110, na tablici motorja pa 96KM...

Lp


ima golf 1. 1.6D katalizator in filter trdih delcev? poskusi namestit in potem spremljaj emisije in boš zelo presenečen.

pravim da je od kompresijskega razmerja odvisen AFR, ne da je to isto.

večja moč pomeni večji tlak? definiraj kje.

kar se trenj tiče in sil pa lahko samo povem da razmišljanje z osnovnošolsko fiziko tukaj odpade. Podobno kot so nesmiselne številke o max moči in navoru motorja, bistveno pomembnejše so krivulje obeh.

da ti moram razložit delovanje otto motorja, je potem sploh smisel da se pogovarjamo o podrobnostih, če še tega ne veš

Twisted Evil

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Sebek
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 22.02. 2009, 16:19
Prispevkov: 774

PrispevekObjavljeno: 21 Sep 2014 19:24    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Koliko jaz vem ottovega motorja v traktorjih ni. So pa diesel - ski. Smile Smile

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> SDF Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
Stran 3 od 4

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.