Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




Agrofarm tuning
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> SDF
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

Simon MS
Forumovec leta 2007 in FOTO leta 2013


Pridružen/-a: 04.04. 2007, 08:41
Prispevkov: 3942
Kraj: Bakovci (MS)

PrispevekObjavljeno: 16 Sep 2014 11:21    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Je potem sploh kakšna razlika če zadevo "optimizira" Deutzov serviser ali recimo www.mcchip-dkr.si ?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov

kmet
V.I.P
V.I.P


Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32
Prispevkov: 1157

PrispevekObjavljeno: 16 Sep 2014 11:43    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


verjetno je, v ceni predvsem Twisted Evil

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

nejcm
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 18.08. 2010, 15:18
Prispevkov: 1696
Kraj: Ljubljansko barje

PrispevekObjavljeno: 16 Sep 2014 18:18    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Našega je na 130km navil čist en privat servisert ki se ukvarja s SDF grupo.
Poraba nižja, moči pa veliko več.
Cena je bila okoli 800€ če se ne motim, je pa vstavil v sistem eno škatlico ki drugače obdeluje podatke...tko nekak.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

oman
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 06.09. 2009, 15:50
Prispevkov: 1110

PrispevekObjavljeno: 16 Sep 2014 21:39    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Mate kakšen kontakt za storitev povečanja moči.
In še to. Na koliko ur menjate olje pri Agrofarmu, in če uporabljate shell olje.
Za menjalnik pa uporabljate ?
Hvala.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

nejcm
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 18.08. 2010, 15:18
Prispevkov: 1696
Kraj: Ljubljansko barje

PrispevekObjavljeno: 17 Sep 2014 00:49    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Servisni interval je na 300 ur, olja pa točimo SDF-ove.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

tincek
Kmetovalec
Kmetovalec


Pridružen/-a: 07.01. 2011, 11:27
Prispevkov: 69
Kraj: 01

PrispevekObjavljeno: 17 Sep 2014 08:00    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


btw. v Švici je čipiranje zakonsko prepovedano. Neutral
=> Kaj pa emisije?
=> Kaj pa hlajenje? => Kaj pa motorno olje? => Kaj pa morebitna povečana obraba?
=>Kaj pa preveliki navori v transmisiji?

Kaj če bi se kdo o tem razpisal? Povečanje moči, več navora, to zna vsak napisat, saj točno to trgovci prodajajo.

Nič od zgornjega ni problem? Čudno, da se potem zgodijo primeri, ko je v menjalniku več k€ škode, ker ima motor preveč navora. Dolgoročno škodljive učinke pa je itak težko pripisati čipiranju. Dvomim pa, da nič od tega ne bi obstajalo.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

kmet
V.I.P
V.I.P


Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32
Prispevkov: 1157

PrispevekObjavljeno: 17 Sep 2014 09:31    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


tincek je napisal/a:
btw. v Švici je čipiranje zakonsko prepovedano. Neutral
=> Kaj pa emisije?
=> Kaj pa hlajenje? => Kaj pa motorno olje? => Kaj pa morebitna povečana obraba?
=>Kaj pa preveliki navori v transmisiji?

Kaj če bi se kdo o tem razpisal? Povečanje moči, več navora, to zna vsak napisat, saj točno to trgovci prodajajo.

Nič od zgornjega ni problem? Čudno, da se potem zgodijo primeri, ko je v menjalniku več k€ škode, ker ima motor preveč navora. Dolgoročno škodljive učinke pa je itak težko pripisati čipiranju. Dvomim pa, da nič od tega ne bi obstajalo.


1. o emisijah nebi sploh razpravljal, dokler mi ne razloži nekdo kako je nov avto s porabo 8l/100 km bolj ekološko sprejemljiv kot 10 let star avto z porabo 5,5L/100km (oboje dizel)
2. hlajenje, če bi poznal soodvisnost količine goriva in zraka (kompresijsko razmerje, bi ugotovil, da se nič kaj ne bolj segreva, če je pravilno narejeno
3. motorno olje služi za mazanje in nima veze z močjo motorja
4. obraba, je najbolj odvisna od kvalitete olja in filtra za olje. Zaradi povečanja moči se spremeni minimalno
5. Pri povečanjih narora za nekje 30% ne bo privedlo do tako velikih torzijskih obremenitev da bi uničil menjalnik, saj je vedno pri konstruiranju upoštevan varnostni faktor, prav tako imajo traktorjih različnih razponov moči in navora enake menjalnike. ČE že na kaj vpliva je to sklopka, obraba katere je pa v največji meri odvisna od strojnika in ne od navora motorja.

Kot primerjavo iz avtomobilske industrije ti lahko povem da se približno ve koliko so tolerance za posamezne motorje... pri nekaterih lahko povečaš moč in navor za 60%, pri nekaterih pa je lahko že 10% problem in jih načeloma sploh ne čipamo.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

hanzi11
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 16.07. 2008, 05:20
Prispevkov: 841
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 17 Sep 2014 10:34    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Razni blackboxi se v avtih niso obnesli. ti blackboxi naj bi samo goljufali določene parametre ki prihajajo v računalnik in se potem na osnovi tistih motor dela.
Odpreti se da vsak motor, elektornika gor ali dol. če ni elektornke g apač mehansko odpreš na bosch pumpi ali kje drugje, če pa je elektornika pa potem njo prirejaš.
Merivo 1.7 dti imam "optimizirano" pri RSR. prevoženih ima 180kkm, 140kkm optimiziranih pa nimam nobenih problemov še okoli motorja, menjalnika, sklopke... Pospešek v 5 prestavi (hitrosti sedaj ne vem na pamet mogoče 60-120?) je pred optimiziranjem bil 20s, po optimiziranju pa je bil 16.
Porabo pa imam eno nižjih če gledaš na poraba.com, spritmonitor... kakšnega dimnjenja iz izpušne cevi pa tudi ni . Tudi zadnji blatnik, tablica nista nič črna.

Kdo pa dela optimizacijo za traktorje pa sedajle ne vem, sem pa že videl reklame. sem pa prepričan da google ve.
Na bolhi vidim da romax prodaja neke "black boxe" predvidevam".

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

visokogorc
Vajenec


Pridružen/-a: 08.06. 2014, 22:55
Prispevkov: 21
Kraj: Idrija

PrispevekObjavljeno: 17 Sep 2014 19:01    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Zanima me če je kdo že odpirau lamborghinija R4 105 trkator ma 6 cilindrou odličen za v dolino za v klanec pa nebi škodvalo kak žrebe več.
traktor je letnik 2007 če se ne motim.
če ima kdo kake izkušnje s tem ali pa kakšne napotke na koga se lahko obrnem

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

DEUTZ-FAHR
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 22.10. 2008, 13:01
Prispevkov: 545

PrispevekObjavljeno: 17 Sep 2014 19:21    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


V naši bližini je bila okvara menjalnika, ker je bil traktor čipiran, pa ni bil prvi primer, mehanik je rekel, da je že šlo kar nekaj sklopk ter ležajev in osi v menjalniku. Pa ne v prvem in drugem letu, pozneje. Ima pa tudi en veščan povečano moč, pa še zaenkrat ni imel problema, pa je od tega že skoraj 5 let.

lp

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo AIM - AOL Instant - naslov

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> SDF Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
Stran 2 od 4

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.