Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
dvindis Vajenec
Pridružen/-a: 16.02. 2011, 19:41 Prispevkov: 24
|
Objavljeno: 20 Avg 2014 16:44 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni!
Ali bi pasal na deutz torpedo 60, letnik 1987 prvi pogon od štoreka, z mostom? katerega bi sicer poganjal hidro motor ne pa kardan
?????? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dvindis Vajenec
Pridružen/-a: 16.02. 2011, 19:41 Prispevkov: 24
|
Objavljeno: 20 Avg 2014 16:46 Naslov sporočila: |
|
|
mislil sem TD 6006 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 21 Avg 2014 07:57 Naslov sporočila: |
|
|
če boš ujel pravo hitrost (da bo zadeva sinhronizirana z menjalnikom) bo zadeva špilala... je pa to kompleksna zadeva... drugače pa če imaš hidropogon boš moral imeti kar konkretno večji rezervoar hidravličnega olja... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
NewHolland91 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 01.12. 2011, 15:57 Prispevkov: 993 Kraj: Brkini
|
Objavljeno: 21 Avg 2014 08:08 Naslov sporočila: |
|
|
A nimajo ti deutzi 4×4 enak prednji pogonski most kot Štore? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bojc Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.06. 2008, 13:08 Prispevkov: 453
|
Objavljeno: 02 Okt 2014 11:12 Naslov sporočila: |
|
|
Ima kdo kakšno idejo kako pri torpedu 90 zmanjšati prašenje zračnih filtrov oba mimogrede staneta cca 50 EUR - za 75-ko pa pol manj.
Problem nastane pri baliranju sena iz odrov kjer je vse skupaj v zaprtem prostoru, prahu pa ogromno. Ali bi bila rešitev montaža predfiltra - podobno kot je pri Zetorju (ciklon) ali pa kakšna druga rešitev. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 02 Okt 2014 12:20 Naslov sporočila: |
|
|
tisti predfilter bo malo pomagal a ne preveč.
morda za čas baliranja potegnete dovoolj debelo cev ven iz zaprtega prostora... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Janez123 Vajenec
Pridružen/-a: 17.10. 2013, 08:46 Prispevkov: 11
|
Objavljeno: 11 Nov 2014 09:51 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni imam eno vprašanje za lastnike torpedojev.
Imam Torpedo 4806 in me zanima sledeče.
Rad bi si zmontiral dodaten hidravlični ventil za krmiljenje dvosmernega cilindra.
Za povratni vod mi je jasno kam ga priključiti.
Za stalni tlak če bi kdo znal od kje bi ga vzel če je kje kakšen čep na katerem je vedno tlak?
Ali bi na cev ki gre iz črpalke dal T-komad in bi ga od tam speljal?
Ima kdo kakšno idejo?
Vem da se dobi originalna dvosmerna komada ampak stane 250€ za rabljena pa hočejo 150€ . Ventil pa dobim nov za 55€. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alco Traktorist
Pridružen/-a: 28.03. 2013, 12:19 Prispevkov: 114 Kraj: Šentflorjanska gora
|
Objavljeno: 11 Nov 2014 12:08 Naslov sporočila: |
|
|
Mi smo najprej naredili takole kot na sliki,pa baje ni čisto pravilno.Torej črpalka je priklopljena na desni strani novega ventila ,na kiper ventil pa je treba povezati "N" izhod preko posebnega fitinga -"CARRY OVER" in ne "T"izhod.T baje pomeni Tank-oljni rezervoar in je tista cev pod trikotnim filtrom in tam zvežeš s T kosom.Oznaka "N" pa pomeni Next-Naslednji ventil ,ki je tu kar originalni kiper ventil.Jutri bom poiskusil poslikati še pravo vezavo.Problem se sčasoma pojavi v obliki puščanja olja na novem ventilu.
Moje mnenje pa je,da je veliko bolj eleganten in skrit ter enostaven za montažo originalni dvosmerni ventil.Za neoriginalnega boš moral narediti nek nosilec,potem rabiš ustrezen CARRY OVER vijak ki stane okoli 30 do 40 €,potem pa še kup tlačnih cevi in fitingov po meri,veliko letanja in časa. Tako da ne boš veliko prišparal.
Nazadnje urejal/a alco 12 Nov 2014 09:43; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alco Traktorist
Pridružen/-a: 28.03. 2013, 12:19 Prispevkov: 114 Kraj: Šentflorjanska gora
|
Objavljeno: 12 Nov 2014 09:40 Naslov sporočila: |
|
|
No tukaj je še slika dodelave.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
cukson Vajenec
Pridružen/-a: 02.02. 2010, 18:21 Prispevkov: 24 Kraj: Šentjernej
|
Objavljeno: 12 Nov 2014 23:04 Naslov sporočila: |
|
|
alco je napisal/a: | No tukaj je še slika dodelave.
|
Taka vezava kot je na sliki, ti bo uničila hidravlično črpalko. ker nimaš pred tem nikjer varnostnega ventila. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|