Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




torpedo deutz
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 95, 96, 97 ... 116, 117, 118  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Druge znamke
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

dvindis
Vajenec


Pridružen/-a: 16.02. 2011, 19:41
Prispevkov: 24

PrispevekObjavljeno: 20 Avg 2014 16:44    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Pozdravljeni!

Ali bi pasal na deutz torpedo 60, letnik 1987 prvi pogon od štoreka, z mostom? katerega bi sicer poganjal hidro motor ne pa kardan

?????? Smile

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

dvindis
Vajenec


Pridružen/-a: 16.02. 2011, 19:41
Prispevkov: 24

PrispevekObjavljeno: 20 Avg 2014 16:46    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


mislil sem TD 6006

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

alkoholik
Forumovec leta 2012


Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43
Prispevkov: 2195

PrispevekObjavljeno: 21 Avg 2014 07:57    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


če boš ujel pravo hitrost (da bo zadeva sinhronizirana z menjalnikom) bo zadeva špilala... je pa to kompleksna zadeva... drugače pa če imaš hidropogon boš moral imeti kar konkretno večji rezervoar hidravličnega olja...

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

NewHolland91
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 01.12. 2011, 15:57
Prispevkov: 993
Kraj: Brkini

PrispevekObjavljeno: 21 Avg 2014 08:08    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


A nimajo ti deutzi 4×4 enak prednji pogonski most kot Štore?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

bojc
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 12.06. 2008, 13:08
Prispevkov: 453

PrispevekObjavljeno: 02 Okt 2014 11:12    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Ima kdo kakšno idejo kako pri torpedu 90 zmanjšati prašenje zračnih filtrov oba mimogrede staneta cca 50 EUR - za 75-ko pa pol manj.

Problem nastane pri baliranju sena iz odrov kjer je vse skupaj v zaprtem prostoru, prahu pa ogromno. Ali bi bila rešitev montaža predfiltra - podobno kot je pri Zetorju (ciklon) ali pa kakšna druga rešitev.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

alkoholik
Forumovec leta 2012


Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43
Prispevkov: 2195

PrispevekObjavljeno: 02 Okt 2014 12:20    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


tisti predfilter bo malo pomagal a ne preveč.

morda za čas baliranja potegnete dovoolj debelo cev ven iz zaprtega prostora...

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Janez123
Vajenec


Pridružen/-a: 17.10. 2013, 08:46
Prispevkov: 11

PrispevekObjavljeno: 11 Nov 2014 09:51    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Pozdravljeni imam eno vprašanje za lastnike torpedojev.
Imam Torpedo 4806 in me zanima sledeče.
Rad bi si zmontiral dodaten hidravlični ventil za krmiljenje dvosmernega cilindra.
Za povratni vod mi je jasno kam ga priključiti.
Za stalni tlak če bi kdo znal od kje bi ga vzel če je kje kakšen čep na katerem je vedno tlak?
Ali bi na cev ki gre iz črpalke dal T-komad in bi ga od tam speljal?
Ima kdo kakšno idejo?
Vem da se dobi originalna dvosmerna komada ampak stane 250€ za rabljena pa hočejo 150€ . Ventil pa dobim nov za 55€.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

alco
Traktorist


Pridružen/-a: 28.03. 2013, 12:19
Prispevkov: 114
Kraj: Šentflorjanska gora

PrispevekObjavljeno: 11 Nov 2014 12:08    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Mi smo najprej naredili takole kot na sliki,pa baje ni čisto pravilno.Torej črpalka je priklopljena na desni strani novega ventila ,na kiper ventil pa je treba povezati "N" izhod preko posebnega fitinga -"CARRY OVER" in ne "T"izhod.T baje pomeni Tank-oljni rezervoar in je tista cev pod trikotnim filtrom in tam zvežeš s T kosom.Oznaka "N" pa pomeni Next-Naslednji ventil ,ki je tu kar originalni kiper ventil.Jutri bom poiskusil poslikati še pravo vezavo.Problem se sčasoma pojavi v obliki puščanja olja na novem ventilu.



Moje mnenje pa je,da je veliko bolj eleganten in skrit ter enostaven za montažo originalni dvosmerni ventil.Za neoriginalnega boš moral narediti nek nosilec,potem rabiš ustrezen CARRY OVER vijak ki stane okoli 30 do 40 €,potem pa še kup tlačnih cevi in fitingov po meri,veliko letanja in časa. Tako da ne boš veliko prišparal.


Nazadnje urejal/a alco 12 Nov 2014 09:43; skupaj popravljeno 1 krat

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

alco
Traktorist


Pridružen/-a: 28.03. 2013, 12:19
Prispevkov: 114
Kraj: Šentflorjanska gora

PrispevekObjavljeno: 12 Nov 2014 09:40    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


No tukaj je še slika dodelave.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

cukson
Vajenec


Pridružen/-a: 02.02. 2010, 18:21
Prispevkov: 24
Kraj: Šentjernej

PrispevekObjavljeno: 12 Nov 2014 23:04    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


alco je napisal/a:
No tukaj je še slika dodelave.



Taka vezava kot je na sliki, ti bo uničila hidravlično črpalko. ker nimaš pred tem nikjer varnostnega ventila.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Druge znamke Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 95, 96, 97 ... 116, 117, 118  Naslednja
Stran 96 od 118

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.