Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




Zavore pri TD 45 Torpedo Deutz
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

hrastar2
Kmetovalec
Kmetovalec


Pridružen/-a: 20.09. 2011, 19:11
Prispevkov: 63

PrispevekObjavljeno: 06 Apr 2014 08:37    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Spodaj pri zavornih čeljustih je plošcica leva in desna stan je zelo pomembno da je obrnjena pravilno da je pravilni hod čeljusti.Označeni sta katera je na kateri strani.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

hrastar2
Kmetovalec
Kmetovalec


Pridružen/-a: 20.09. 2011, 19:11
Prispevkov: 63

PrispevekObjavljeno: 06 Apr 2014 08:39    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Spodaj pri zavornih čeljustih je plošcica leva in desna stan je zelo pomembno da je obrnjena pravilno da je pravilni hod čeljusti.Označeni sta katera je na kateri strani.Včeraj menjali obloge zavore primejo dobro.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

reider
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48
Prispevkov: 1505
Kraj: okolica Lenarta

PrispevekObjavljeno: 10 Feb 2017 17:54    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Pri mojem kolegu na 60ks su tudi delali kaj se človeku zamisli u glavi, pa kaj veliko ni pomagalo.
So pa povečali dolžino ročice, ki je nameščena na zaviralno osovinico, ki gre skoz ankerplato, in ki razmika pakne. Pravil je, da je vsaj za nianso bolje.

Ali je kdo namazal to osovinico, na mestu, kejr gre skoz ankerplato in na mestu, kjer razpira čeljusti? ČE ona lažje drsi, tudi rabiš manj sile za zaviranje.

Med autom in traktorjem pa je razlika tudi v hitrosti rotiranja koles, in traktor nečistoče težje izvrže napram autu. Na obloge se naredi iz odbrušenega materijala kot ena prevleka, ki je gladka čez čas, in zato samo drsi in nič zavira.

Morda je problem tudi v slabem materijalu obloge paknov? Bi bilo morda bolje v Ferodo Polčane iti, da na stare naredijo neko kakovostnejšo oblogo?

In kaj b ise zgodilo, če bi gdo testno cel boben na zavorni površini navrtal z malimi luknjicami cca 4 do 5 mm. Vsaka bi bila zamaknjena za en premer luknjice, tkao, da bi vse pol pokrivale celotno širino naleganja paknov. A bi se takrat ta tip zavor kaj boje čistil??

Uzemite moja mišljenja bolj kot snov za razmišljanje, in ne, da bi kdo kaj od tega naredil, in pol na mene bentil...

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4
Stran 4 od 4

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.