Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Mali Markić Traktorist
Pridružen/-a: 20.06. 2013, 10:25 Prispevkov: 121 Kraj: Ljutomer
|
Objavljeno: 04 Jul 2013 19:01 Naslov sporočila: |
|
|
hja...
In spet ne rešimo problema. To smo menjali že 2x zapored in ni nič boljše. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tomsic Kmetovalec
Pridružen/-a: 19.01. 2014, 10:51 Prispevkov: 41
|
Objavljeno: 16 Feb 2014 08:18 Naslov sporočila: |
|
|
Mali Markić je napisal/a: | Pozdravljeni.
Ja smo ugotavljali že vse mogoče variante, tudi da je strojnik kriv, vendar;
strojnik je samo eden, vozi samo lahke priklopnike z zavorami če že, traktor pa na leto naredi med 50 do 70 delavnih ur. Semering je ok, saj je bil menjan in kljub temu bremze ne funkcionirajo, aja pa traktor se uporablja v okoilici ljutomera na 100% ravnini, bremze skoraj ne uporabljamo.
Glede bobnov pa, v celoti vse je bilo menjano in kljub temu ni nič boljše.
Mogoče res obstaja kaka boljša rešitev?
lp
mm |
Vidim,da si omenil ,da si menjal semering, je to dosti dela pa kaj se mora vse razdreti in koliko stane semering? prosil bi tudi druge,če je kdo to menjal. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mali Markić Traktorist
Pridružen/-a: 20.06. 2013, 10:25 Prispevkov: 121 Kraj: Ljutomer
|
Objavljeno: 20 Feb 2014 19:30 Naslov sporočila: |
|
|
pozdravljen... sam semering je nakaj evrov, mislim da okoli 30 če se ne motim, ostalo okoli dela pa je tako, ko snameš kolo in bobne ter vse razdreš itd, pa da menjaš in seveda nazaj natočiš olje... hja, jaz sem to dal naredit mojstru ki se z tem ukvarja in je bil traktor kar lepo en dan od doma, ker tu če vse ne razmastiš in ne nastaviš vse kot mora bitije tvoje delo šlo v en dan...
lp
sicer pa kake 4 ure mislim da bi to zamenjal.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tomsic Kmetovalec
Pridružen/-a: 19.01. 2014, 10:51 Prispevkov: 41
|
Objavljeno: 22 Feb 2014 17:43 Naslov sporočila: |
|
|
Mali Markić je napisal/a: | pozdravljen... sam semering je nakaj evrov, mislim da okoli 30 če se ne motim, ostalo okoli dela pa je tako, ko snameš kolo in bobne ter vse razdreš itd, pa da menjaš in seveda nazaj natočiš olje... hja, jaz sem to dal naredit mojstru ki se z tem ukvarja in je bil traktor kar lepo en dan od doma, ker tu če vse ne razmastiš in ne nastaviš vse kot mora bitije tvoje delo šlo v en dan...
lp
sicer pa kake 4 ure mislim da bi to zamenjal.. |
pa še to me zanima imam dva torpedota 48 in 55 pa pri obeh pušča pri desnem kolesu (oziroma zanič semering) pa oba imata malo ur prvi kao 1200 in drugi 1370. Je to možno ,da pri tolkih urah že spusti semering? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Simon MS Forumovec leta 2007 in FOTO leta 2013
Pridružen/-a: 04.04. 2007, 08:41 Prispevkov: 3942 Kraj: Bakovci (MS)
|
Objavljeno: 22 Feb 2014 18:28 Naslov sporočila: |
|
|
Pri novih traktorjih spuščajo zadeve tako da ne se čudit |
|
Nazaj na vrh |
|
|
hrastar2 Kmetovalec
Pridružen/-a: 20.09. 2011, 19:11 Prispevkov: 63
|
Objavljeno: 22 Feb 2014 20:29 Naslov sporočila: |
|
|
Sem lastnik td55 bil lastnik td45 dvajset let tako da mi je ta problem poznan. Zavorni boben se postruži obloge zamen z pravo trdoto ,zavorne čeljusti se povari .Spodnji del se nastavi v nulo z vijakom se nastavi zgornji avtomat na sredino zategneš vijak,z avtomatom približaš čeljusti zavore delajo.Ko je potreba avtomat premakneš za en zob,včasih po tridesetih včasih po dvesto urah ,če ni pravilno nastavljeno za nazaj blokirajo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tomsic Kmetovalec
Pridružen/-a: 19.01. 2014, 10:51 Prispevkov: 41
|
Objavljeno: 24 Feb 2014 07:37 Naslov sporočila: |
|
|
hrastar2 je napisal/a: | Sem lastnik td55 bil lastnik td45 dvajset let tako da mi je ta problem poznan. Zavorni boben se postruži obloge zamen z pravo trdoto ,zavorne čeljusti se povari .Spodnji del se nastavi v nulo z vijakom se nastavi zgornji avtomat na sredino zategneš vijak,z avtomatom približaš čeljusti zavore delajo.Ko je potreba avtomat premakneš za en zob,včasih po tridesetih včasih po dvesto urah ,če ni pravilno nastavljeno za nazaj blokirajo. |
Kje se povarijo čeljusti?Mogoče tam, kjer pridejo na avtomat?Imam tudi jaz td55 pa sem feltne štrihal pa tudi boben dol potegnil,videl, da so bremze rihtane tudi obloge nove,se mi pa zdi,da so avtomati mal preveč odprti.Koliko ima avtomat hoda oziroma je možno, da ,če se automat preveč odvije razpade-razšraufa? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
hrastar2 Kmetovalec
Pridružen/-a: 20.09. 2011, 19:11 Prispevkov: 63
|
Objavljeno: 24 Feb 2014 19:54 Naslov sporočila: |
|
|
Problem so spodnje luknje na čeljustih,ki jih zažre in so čeljusti preveč razmaknjene zato je avtomat prekratek.Čeljusti se zavarijo med že obstoječimi vari.Nosilci spodnji tam ko pride trikot z vzmetmi na ohišje treba tudi na novo zvarit z notranje in zunanje strani. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tomsic Kmetovalec
Pridružen/-a: 19.01. 2014, 10:51 Prispevkov: 41
|
Objavljeno: 25 Feb 2014 07:44 Naslov sporočila: |
|
|
Nosilce pa nisem pogledal, če so zažrti.Pakne se povarijo pa tam ko so varjene zato, da ne bi razpadle ob žlajfanju?Pri kolkih urah se pa naj bi to znucalo? Sicer ne vem traktor sem kupil kao z 1370 urami, bremze so blile rihtane bobni niso bili podrejani in nobene rise not, drugač zgleda kot nov. Se da to kako ocent koliko ur naj bi imel oziroma, če so ure resnične? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
hrastar2 Kmetovalec
Pridružen/-a: 20.09. 2011, 19:11 Prispevkov: 63
|
Objavljeno: 25 Feb 2014 20:01 Naslov sporočila: |
|
|
Boben se postruži zaradi preglatke površine,kije zažgana.Ure koliko so realne obrabljene stopalke luft prestavne ročice bučke na hidravličnih rokah datum na na humah letnica. Pa še kaj bi se našlo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|