Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
jozle Kmetovalec

Pridružen/-a: 19.03. 2008, 09:36 Prispevkov: 76 Kraj: okolica kranja
|
Objavljeno: 30 Mar 2014 08:18 Naslov sporočila: xa 86 |
|
|
Xa 86 kaksen traktor imas in kje si ga kupil???
So razlicni sistemi hidr. Zavor. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
XA86slo Traktor Forum - zvestoba do groba

Pridružen/-a: 01.04. 2013, 15:08 Prispevkov: 355 Kraj: slovenske gorice
|
Objavljeno: 30 Mar 2014 09:28 Naslov sporočila: |
|
|
hurlimann XA 86, kupili smo ga novega pri KM agroremont (Marjan Klobasa) v Sveti trojici. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Klančar Fotografija leta 2010

Pridružen/-a: 03.05. 2009, 14:54 Prispevkov: 2157 Kraj: Ižanski hribi
|
Objavljeno: 11 Apr 2014 20:35 Naslov sporočila: |
|
|
Zgolj informativno vprašanje -->
Kakor vem so 4cyl. motorji tako 70 kakor 80km enaki (sam motor)...
Pa me zanima če je manjšega predstavnika 70km že kdo "odpiral"? Kakšen je to strošek? Kako se zadeva pozna na porabi?
Naš se mi zdi kar se transporta tiče (ves čas se borim z nadmorskimi višinami) precej lenoben...
??? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Plesk Foto leta 2011

Pridružen/-a: 04.04. 2010, 19:53 Prispevkov: 540 Kraj: Moravče
|
Objavljeno: 12 Apr 2014 20:41 Naslov sporočila: |
|
|
Smo odprli Hurlimanna, strošek je minimalen, je serviser naredil spotoma pri servisu. Odzivnost je seveda večja in je traktor bolj poskočen, vendar pa ne pričakuj čudežov. Razlika v porabi je zanemarljiva. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
dromly Traktor Forum - zvestoba do groba

Pridružen/-a: 01.07. 2011, 18:50 Prispevkov: 1861 Kraj: LJ okolica
|
Objavljeno: 13 Apr 2014 07:42 Naslov sporočila: |
|
|
Klančar je napisal/a: | Zgolj informativno vprašanje -->
Kakor vem so 4cyl. motorji tako 70 kakor 80km enaki (sam motor)...
Pa me zanima če je manjšega predstavnika 70km že kdo "odpiral"? Kakšen je to strošek? Kako se zadeva pozna na porabi?
Naš se mi zdi kar se transporta tiče (ves čas se borim z nadmorskimi višinami) precej lenoben...
??? | Hm v zivlenju nisem peljal bolj zivega traktorja kot so teji... mislim da odpiranje ne bo nardil nobenga cudeza razn na porabi... mislim da je izvirni greh v 1 ali 2 pred DU.. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
FFarmer V.I.P


Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 13 Apr 2014 14:29 Naslov sporočila: |
|
|
Klančar je napisal/a: | Zgolj informativno vprašanje -->
Kakor vem so 4cyl. motorji tako 70 kakor 80km enaki (sam motor)...
Pa me zanima če je manjšega predstavnika 70km že kdo "odpiral"? Kakšen je to strošek? Kako se zadeva pozna na porabi?
Naš se mi zdi kar se transporta tiče (ves čas se borim z nadmorskimi višinami) precej lenoben...
??? |
Turbina je tista, ki naredi razliko... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Klančar Fotografija leta 2010

Pridružen/-a: 03.05. 2009, 14:54 Prispevkov: 2157 Kraj: Ižanski hribi
|
Objavljeno: 13 Apr 2014 14:34 Naslov sporočila: |
|
|
Ja...turbina ja...!
Pa saj ne rečem...po ravnem je zadeva precej živa...toda ko se pokaže klanec,ga sorazmerno hitro zmanjka...
Malo ga rešujejo tretinke...
No...napram TD-ju seveda ni primerjave...  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MasseyFerguson Traktorist
Pridružen/-a: 27.02. 2009, 19:43 Prispevkov: 177
|
Objavljeno: 13 Apr 2014 14:48 Naslov sporočila: |
|
|
Je mogoče kdo, ki je že kaj takega počel? Torej imel šibkejši model določene serije brez turba, ipd in dal vgraditi dodatne originalne komponente močnejšega modela? Ker gre za isto serijo in vgradnjo "originalnih nadomestnih delov" kompatibilnost ne bi smela biti problem. Kakšni so stroški takšnih posegov? Je takšen poseg ekonomsko upravičen ali je bolje traktor prodat in kupit isto serijo in močnejši model? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
vejnik07 Traktorist
Pridružen/-a: 23.01. 2007, 21:22 Prispevkov: 163
|
Objavljeno: 13 Apr 2014 17:35 Naslov sporočila: |
|
|
Domače friziranje motorjev je tako tako .... "Odpiranje" črpalke na starih modelih da običajno do 10-15% dodatne moči in temu primerno se poveča poraba goriva. Čipiranje pride v poštev pri motorjih, kjer ima motor svoj ECU. Povečanje moči lahko sodeže do 25-35%, kjer pa poraba goriva ni tako občutno večja - to je odvisno od več faktorjev.
Zamenjava nadomestnih delov motorja z drugimi (močnejši motor iz serije) praviloma ni ekonomsko sprejemljiva, saj je potrebno menati od šob, črpalke, odmične gredi, ...... menjati je potrebno veliko delov (na oko so enaki, v detajlih so pa lahko razlike v milimetrih in manj), da je zadeva uskajena.
Bolje je prodati zadevo in kupiti močnejšega za denar, ki bi ga dali v nadgradnjo motorja - to je moje mnenje. Nagradnja je za tehnične zanesenjake, kateri radi svojo znanje oplemenjujejo z nenehnim testiranjem "friziranega" motorja. Pri tej zadevi je traba vedeti (da obstajajo meje), da se vedno ne izide, kot bi človek želel (lahko nastopijo trajne mehanske poškodbe ali celo lom), tedaj je takšno početje tudi zelo drago ... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
New Holland Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.12. 2007, 20:41 Prispevkov: 1116 Kraj: Slovenj Gradec
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|