Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
matko92 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 01.05. 2011, 13:36 Prispevkov: 946 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: 13 Okt 2013 21:25 Naslov sporočila: |
|
|
@ZETOR 6245: Iz vašega pisanja sem nekako razbral, da še mogoče niste vozili avta, ki ima vgrajen 1.2TSI motor. No, jaz sem ravno v sredo 9.10.2013 dobil na test SEAT Toledo z motorjem 1.2TSI. Avto je v istem rangu kot Škoda Rapid, tako da lahko rečem, da je avto zelo udoben, motor je zelo poskočen in že pri hitrosti okoli 65km/h je potrebno prestaviti v 5. prestavo. Avto, ki sem ga imel na testu je imel menjalnik s 5 prestavami, vendar bi na avtocesti potreboval še 6. prestavo, drugače pa mu navora ne zmanjka, pa če tudi že pri 65km/h porabiš vse prestave, ki jih imaš na voljo Motor je zares tih in se ga ob prostem teku ne sliši v kabino, prav tako je izredno tih ob prostem teku, če stojimo zunaj ob avtomobilu. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ZETOR 6245 Forumovec leta 2013

Pridružen/-a: 03.06. 2012, 18:09 Prispevkov: 1306 Kraj: Radlje ob Dravi
|
Objavljeno: 13 Okt 2013 21:28 Naslov sporočila: |
|
|
Nisem, ker se jih na veliko izogibam. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kmet V.I.P


Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32 Prispevkov: 1157
|
Objavljeno: 13 Okt 2013 21:50 Naslov sporočila: |
|
|
Star rek pravi "No replacement for displacement". Drugače pa edini dober bencinar (v tem rangu) iz vrst VAG-a je 1.8T. Vsi razni 1.0 1.2 .. tfsi, tsi so se že izkazali za ne najbolj vzdržljive motorje.
@ZETOR 6245 Volvo S60 2.4D |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Luksi Traktor Forum - zvestoba do groba

Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18 Prispevkov: 2529 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
|
Objavljeno: 14 Okt 2013 09:34 Naslov sporočila: |
|
|
@kmet: a zdej si gremo še pa luleke merit, ker ma boljši avto? kot da je važno lol |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
linč Izjava leta 2012
Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26 Prispevkov: 1191 Kraj: brkini
|
Objavljeno: 14 Okt 2013 11:17 Naslov sporočila: |
|
|
Še ena teoretična od mene, kupiš Ford F-150 truck, diesel, ga predelaš na plin in imaš varčen, varen, vsestransko uporaben stroj, ki je predvsem vzdržljiv, 1 milijon kilometrov brez problema, pa še cenovno ugoden proti kakšnemu Trabantu P601 (VW Golf), edino ne vem kako je z udobjem na daljše relacije.  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mstrek Moderator

Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21 Prispevkov: 5111 Kraj: BELA KRAJINA
|
Objavljeno: 14 Okt 2013 11:31 Naslov sporočila: |
|
|
To se običajno predelujejo bencinari, pa še to morajo biti močnejši, da se splača. Ti "bicikli", ki imajo porabo okrog 6 ali 7 litrov, se ne splača predeljevat. Oz, skoraj nič ne profitiraš. Samo monterji plina pač markentiško malo nabijajo tiste procente, koliko se privarčuje in je manjša poraba....  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
strojnik Traktor Forum - zvestoba do groba

Pridružen/-a: 10.02. 2009, 16:30 Prispevkov: 1472 Kraj: lj
|
Objavljeno: 14 Okt 2013 11:48 Naslov sporočila: |
|
|
linč je napisal/a: | Še ena teoretična od mene, kupiš Ford F-150 truck, diesel, ga predelaš na plin in imaš varčen, varen, vsestransko uporaben stroj, ki je predvsem vzdržljiv, 1 milijon kilometrov brez problema, pa še cenovno ugoden proti kakšnemu Trabantu P601 (VW Golf), edino ne vem kako je z udobjem na daljše relacije.  |
Mislim da pa dizla nikoli neboš na plin predelal. Zaradi narave vbrzga. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
linč Izjava leta 2012
Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26 Prispevkov: 1191 Kraj: brkini
|
Objavljeno: 14 Okt 2013 12:25 Naslov sporočila: |
|
|
mstrek je napisal/a: | To se običajno predelujejo bencinari, pa še to morajo biti močnejši, da se splača. Ti "bicikli", ki imajo porabo okrog 6 ali 7 litrov, se ne splača predeljevat. Oz, skoraj nič ne profitiraš. Samo monterji plina pač markentiško malo nabijajo tiste procente, koliko se privarčuje in je manjša poraba....  |
MB E 320 CDI automatik, poraba izven mesta in avtocesta, če ga voziš po omejitvah 5,4 - 6,1, v mestu po LJ min. 9, če ga pa ne voziš po omejitvah pa tja do 7,4l/100 km, ampak moraš imeti kar krepko v števcu po avtocesti.
Toyota jaris 1.4 diesel je narejena ravno kontra, na kratke razdalje, vključena tudi mestna vožnja (lj) izpod 4,6, na avtocesti do 6,6 pa ne pretirano hitro, tam do 150 km/h.
Daljše razdalje gre manjša poraba v prid večjih motorjev, mestna vožnja pa definitivno manjšim avtomobilom. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
linč Izjava leta 2012
Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26 Prispevkov: 1191 Kraj: brkini
|
Objavljeno: 14 Okt 2013 12:28 Naslov sporočila: |
|
|
strojnik je napisal/a: | linč je napisal/a: | Še ena teoretična od mene, kupiš Ford F-150 truck, diesel, ga predelaš na plin in imaš varčen, varen, vsestransko uporaben stroj, ki je predvsem vzdržljiv, 1 milijon kilometrov brez problema, pa še cenovno ugoden proti kakšnemu Trabantu P601 (VW Golf), edino ne vem kako je z udobjem na daljše relacije.  |
Mislim da pa dizla nikoli neboš na plin predelal. Zaradi narave vbrzga. |
Mislim, da se motiš. Dobiš celo tovarniško predelane diesel tovornjake na plin (Kraz), pri nas pa imaš ponudnike, ki ponujajo predelavo diesel motorjev na plin.
Konec koncev so tudi motorji na bioplinarnah predelani diesel motorji na plin. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ZETOR 6245 Forumovec leta 2013

Pridružen/-a: 03.06. 2012, 18:09 Prispevkov: 1306 Kraj: Radlje ob Dravi
|
Objavljeno: 14 Okt 2013 17:09 Naslov sporočila: |
|
|
Pa še ena preizkušena: v osemdesetih, ko je bilo pomanjkanje bencina, smo kupovali dizlaše, imel sem Opel Kadett karavan, letnik 77'. Imel je za tisti čas zelo veliko prostora. Sorodnik pa je kupil Golfa dvojkico. To so bili še časi, ko se je delalo v dobro ljudi, ne voditeljev. No, v bližnjo gostilno sva postavila 200 litrski sod v katerega so zlivali olje od cvrtja. Seveda so bili zelo veseli in tankala sva na tisto olje. Motorja sta bila itak že zjahana in takrat je bila vrednost avta cenjena po tem, koliko gre, ali ima 5. prestavo in koliko kadi. Je*eš porabo in emisije. Lili pa smo noter najpogosteje kurilno olje, navadno olje, tudi grafitno mazalno mast smo redčili z nafto, celo na mešanico za motorko je šlo. Pozimi si pa zvečer v tank nalil pol litra nitro razredčila, katerega si sunil v službi. Čisto nafto je zelo redko dobil v sebe. Na tehnične pa smo itak vsi nosili s samo pol kg kave ali pa kaj šušmarili pri njem doma. V današnje motorje niti pod nobenim pogojem ne smeti liti ničesar drugega kot nafto ali bencin. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|