Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




Avti
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 24, 25, 26  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Ostale teme
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

matko92
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 01.05. 2011, 13:36
Prispevkov: 946
Kraj: Gorenjska

PrispevekObjavljeno: 13 Okt 2013 21:25    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


@ZETOR 6245: Iz vašega pisanja sem nekako razbral, da še mogoče niste vozili avta, ki ima vgrajen 1.2TSI motor. No, jaz sem ravno v sredo 9.10.2013 dobil na test SEAT Toledo z motorjem 1.2TSI. Avto je v istem rangu kot Škoda Rapid, tako da lahko rečem, da je avto zelo udoben, motor je zelo poskočen in že pri hitrosti okoli 65km/h je potrebno prestaviti v 5. prestavo. Avto, ki sem ga imel na testu je imel menjalnik s 5 prestavami, vendar bi na avtocesti potreboval še 6. prestavo, drugače pa mu navora ne zmanjka, pa če tudi že pri 65km/h porabiš vse prestave, ki jih imaš na voljo Smile Motor je zares tih in se ga ob prostem teku ne sliši v kabino, prav tako je izredno tih ob prostem teku, če stojimo zunaj ob avtomobilu.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

ZETOR 6245
Forumovec leta 2013


Pridružen/-a: 03.06. 2012, 18:09
Prispevkov: 1306
Kraj: Radlje ob Dravi

PrispevekObjavljeno: 13 Okt 2013 21:28    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Nisem, ker se jih na veliko izogibam.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

kmet
V.I.P
V.I.P


Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32
Prispevkov: 1157

PrispevekObjavljeno: 13 Okt 2013 21:50    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Star rek pravi "No replacement for displacement". Drugače pa edini dober bencinar (v tem rangu) iz vrst VAG-a je 1.8T. Vsi razni 1.0 1.2 .. tfsi, tsi so se že izkazali za ne najbolj vzdržljive motorje.

@ZETOR 6245 Volvo S60 2.4D

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Luksi
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18
Prispevkov: 2529
Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje

PrispevekObjavljeno: 14 Okt 2013 09:34    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


@kmet: a zdej si gremo še pa luleke merit, ker ma boljši avto? kot da je važno lol

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

linč
Izjava leta 2012


Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26
Prispevkov: 1191
Kraj: brkini

PrispevekObjavljeno: 14 Okt 2013 11:17    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Še ena teoretična od mene, kupiš Ford F-150 truck, diesel, ga predelaš na plin in imaš varčen, varen, vsestransko uporaben stroj, ki je predvsem vzdržljiv, 1 milijon kilometrov brez problema, pa še cenovno ugoden proti kakšnemu Trabantu P601 (VW Golf), edino ne vem kako je z udobjem na daljše relacije. Cool

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

mstrek
Moderator


Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21
Prispevkov: 5111
Kraj: BELA KRAJINA

PrispevekObjavljeno: 14 Okt 2013 11:31    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


To se običajno predelujejo bencinari, pa še to morajo biti močnejši, da se splača. Ti "bicikli", ki imajo porabo okrog 6 ali 7 litrov, se ne splača predeljevat. Oz, skoraj nič ne profitiraš. Samo monterji plina pač markentiško malo nabijajo tiste procente, koliko se privarčuje in je manjša poraba.... Razz

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo

strojnik
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 10.02. 2009, 16:30
Prispevkov: 1472
Kraj: lj

PrispevekObjavljeno: 14 Okt 2013 11:48    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


linč je napisal/a:
Še ena teoretična od mene, kupiš Ford F-150 truck, diesel, ga predelaš na plin in imaš varčen, varen, vsestransko uporaben stroj, ki je predvsem vzdržljiv, 1 milijon kilometrov brez problema, pa še cenovno ugoden proti kakšnemu Trabantu P601 (VW Golf), edino ne vem kako je z udobjem na daljše relacije. Cool

Mislim da pa dizla nikoli neboš na plin predelal. Zaradi narave vbrzga.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

linč
Izjava leta 2012


Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26
Prispevkov: 1191
Kraj: brkini

PrispevekObjavljeno: 14 Okt 2013 12:25    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


mstrek je napisal/a:
To se običajno predelujejo bencinari, pa še to morajo biti močnejši, da se splača. Ti "bicikli", ki imajo porabo okrog 6 ali 7 litrov, se ne splača predeljevat. Oz, skoraj nič ne profitiraš. Samo monterji plina pač markentiško malo nabijajo tiste procente, koliko se privarčuje in je manjša poraba.... Razz


MB E 320 CDI automatik, poraba izven mesta in avtocesta, če ga voziš po omejitvah 5,4 - 6,1, v mestu po LJ min. 9, če ga pa ne voziš po omejitvah pa tja do 7,4l/100 km, ampak moraš imeti kar krepko v števcu po avtocesti.
Toyota jaris 1.4 diesel je narejena ravno kontra, na kratke razdalje, vključena tudi mestna vožnja (lj) izpod 4,6, na avtocesti do 6,6 pa ne pretirano hitro, tam do 150 km/h.
Daljše razdalje gre manjša poraba v prid večjih motorjev, mestna vožnja pa definitivno manjšim avtomobilom.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

linč
Izjava leta 2012


Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26
Prispevkov: 1191
Kraj: brkini

PrispevekObjavljeno: 14 Okt 2013 12:28    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


strojnik je napisal/a:
linč je napisal/a:
Še ena teoretična od mene, kupiš Ford F-150 truck, diesel, ga predelaš na plin in imaš varčen, varen, vsestransko uporaben stroj, ki je predvsem vzdržljiv, 1 milijon kilometrov brez problema, pa še cenovno ugoden proti kakšnemu Trabantu P601 (VW Golf), edino ne vem kako je z udobjem na daljše relacije. Cool

Mislim da pa dizla nikoli neboš na plin predelal. Zaradi narave vbrzga.


Mislim, da se motiš. Dobiš celo tovarniško predelane diesel tovornjake na plin (Kraz), pri nas pa imaš ponudnike, ki ponujajo predelavo diesel motorjev na plin.
Konec koncev so tudi motorji na bioplinarnah predelani diesel motorji na plin.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

ZETOR 6245
Forumovec leta 2013


Pridružen/-a: 03.06. 2012, 18:09
Prispevkov: 1306
Kraj: Radlje ob Dravi

PrispevekObjavljeno: 14 Okt 2013 17:09    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Pa še ena preizkušena: v osemdesetih, ko je bilo pomanjkanje bencina, smo kupovali dizlaše, imel sem Opel Kadett karavan, letnik 77'. Imel je za tisti čas zelo veliko prostora. Sorodnik pa je kupil Golfa dvojkico. To so bili še časi, ko se je delalo v dobro ljudi, ne voditeljev. No, v bližnjo gostilno sva postavila 200 litrski sod v katerega so zlivali olje od cvrtja. Seveda so bili zelo veseli in tankala sva na tisto olje. Motorja sta bila itak že zjahana in takrat je bila vrednost avta cenjena po tem, koliko gre, ali ima 5. prestavo in koliko kadi. Je*eš porabo in emisije. Lili pa smo noter najpogosteje kurilno olje, navadno olje, tudi grafitno mazalno mast smo redčili z nafto, celo na mešanico za motorko je šlo. Pozimi si pa zvečer v tank nalil pol litra nitro razredčila, katerega si sunil v službi. Čisto nafto je zelo redko dobil v sebe. Na tehnične pa smo itak vsi nosili s samo pol kg kave ali pa kaj šušmarili pri njem doma. V današnje motorje niti pod nobenim pogojem ne smeti liti ničesar drugega kot nafto ali bencin.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Ostale teme Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 24, 25, 26  Naslednja
Stran 14 od 26

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.