Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
F110DT Vajenec
Pridružen/-a: 26.08. 2013, 11:16 Prispevkov: 18 Kraj: Lenart
|
Objavljeno: 26 Avg 2013 11:27 Naslov sporočila: FiatAgri F110winner turbo predelava |
|
|
Pozdravljeni forumaši, sem nov na forumu
Upam da sem izbral pravo temo, ker bi rad izvedel čimveč o traktorjih FiatAgri in sicer serija winner.
Sam si nekaj let že lastim F110, osnovni evropski model, brez dolgočasnih polovič in ostalege električnega sranja.
S traktorjem sem zelo zavoljen, le problem je vožnja v hribe, teža praznega traktorja je 4700kg-220l goriva je slabih 5 ton. Vprašanje zakaj raje ne prodam F110 in kupim F130? odogovr je, traktor sem v nulo zrihtal, redko kdo ga ima v takem stanju.
Ker je to navadn zauger motor, brez turbine, sem se po dolgotrajnem premisleku le odločil da motor "poslilim" s turbino, tukaj se začnejo ravno zapleti.
Motor je 5861ccm3 81kW, premer bata je 104mm in hod je 115mm.
Vsi motorji od F100 do F140 so enaki, pomeni isti bati, isti hodi!
Razlika je le v tem da sta F130 in F140 turbinska motorja, ter dodan imata hladilnik motornega olja, kar bom dodelal tudi jaz.
Zdaj pa moje vprašanje, na motor bom dal turbino od dizelskega 6 valjnega BMW motorja prostornine 2500ccm3, tukaj se postavlja vprašanje, bo to izvedljivo, ali ne?? bo količina stisnejnega zraka dovolj velika, da bom v seslanem kolektorju imel 0,2bara?
Prepričan sem da na forumu obstaja množica ljudi kateri traktorje popravljajo in ima to v malem prstu.
Vsem se vnaprej lepo zahvaljujem za odgovore, vsako mnenje je doborodošlo.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 27 Avg 2013 07:15 Naslov sporočila: |
|
|
vidiš dolgočasne polovičke pa so zelo zabavne ravno v klancu;
dvomim da bo tale turbina dovolj zmogljiva za tvoj motor. sam bi poiskal podatke o original vgrajeni turbini in poiskal primerno nadomestno.
mimgrede... ponavadi so pri turbinskih motorjih glave malo drugačne itd... preveri;) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alco Traktorist
Pridružen/-a: 28.03. 2013, 12:19 Prispevkov: 114 Kraj: Šentflorjanska gora
|
Objavljeno: 27 Avg 2013 08:38 Naslov sporočila: |
|
|
Nisem ravno strojni inženir,pa vseeno vem da imajo turbinski motorji veliko večje kompresijsko razmerje,kar motorju vzame moč oz. navor pri nizkih obratih,turbina pa takrat itak nima pritiska.Sicer se s tem poveča tudi izkoristek ,ampak samo takrat ko ima turbina dovolj tlaka. To je tako imenovana "turbo luknja" ki pa je zadnje kar bi si želel na svojem traktorju,sploh pa ne po klancu navzgor.Kompresijo smo včasih na mopedih povečali z brušenjem glave,vprašanje pa je ,če ti tu ventili to pustijo?Pa še vžigal ti bo težje.
Avtomobili večjih prostornin z V motorji imajo ponavadi po dve turbini-Biturbo.Tale BMV-jeva 2,5 literska je sigurno premalo za 5,8 litrov.
Moč pri starejših traktorjih se ponavadi da enostavno povečati tako,da malo odpreš "bosch-pumpo",samo bo potem tudi poraba večja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
recnik Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.07. 2013, 17:18 Prispevkov: 564
|
Objavljeno: 27 Avg 2013 08:46 Naslov sporočila: |
|
|
takle turbo je znanec imel na svojem torpedotu 45 za traktor pulling pa je povedal da je še celo za torpedota premajhna kaj šele za več kot enkrat močnejšega fiata!
p.s. seveda je bil torpedo kaput po 3 mesecih ker mu je menjalnik zaradi njegove prevelike moči dobesedno raztrgalo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Pezin Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 13.04. 2007, 12:46 Prispevkov: 393 Kraj: Ribnica/Zamostec
|
Objavljeno: 27 Avg 2013 11:53 Naslov sporočila: |
|
|
vem sicer za avto, ko ima Ford Mondeo isto mašino 90, 115 in 130 konj, vsi s turbino, samo imata 115 in 130 konjski bate in ojnice iz drugega materiala kot 90, najbrž ravno zaradi večje kompresije. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
F110DT Vajenec
Pridružen/-a: 26.08. 2013, 11:16 Prispevkov: 18 Kraj: Lenart
|
Objavljeno: 27 Avg 2013 17:59 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala fantje, da na hitro odgovorim vsem.
iskal sem ident originalne F130 turbine, mere in vse ostalo so enake moji turbini katero bi vgradil.
kar se tiče glave ni razlike, sem povprašal na IVECO servisu, to je le iveco motor.
Bati bi naj bili enaki pri vseh, le da je prvi batni obročen konosni, to naj ne bi predstavljajo problemov pri moji predelavi, glave se ne bo zviševalo kar pomeni da kompresijsko razmerje ostane enako, je pa res da so pri turbo motorjih pomeni pro F140 in F130 močnejši sorniki na batih, pa tudi to en strokovnjak na IVECO servisu pravi da nebo problemov, ker bo tlak v sesalnem kolektorju največ 0,3bara. Original 130 in 140 imata 0,8-1 bar.
Kar se tiče količine zraka, mi vsi poznavalci turbine pravijo da ni problemov, tudi če je tlačna cev iz turbine 55mm in pride do sesalnega kolektroja kjer je zdaj cev 75mm, pomeni razlika 20mm. Turbina naj bi tlačila 0,2bara sigurno, tako da sem vsak dan bolj zaključko, da bom vse skupaj dejansko sporbal, pa da vidimo kje smo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
F110DT Vajenec
Pridružen/-a: 26.08. 2013, 11:16 Prispevkov: 18 Kraj: Lenart
|
Objavljeno: 27 Avg 2013 18:08 Naslov sporočila: |
|
|
Mogoče še kot zanimivost napišem to, kolega ima landinija 8880, letnik menda nekje okoli 88-90. Perkins motor z nekje 10000urami, morda kaj več ali manj, so nerealne. Ker je bil traktor res že nepremičnina za hribe, ni želel delati generalne obnove, je pa obnovil bosch črpalko in je nanj zmontiral turbino, isto kot je turbina za moj projekt, BMW R6 2500ccm.
Zrihtal je hladilnik olja, zmontiral turbino, vse cevi in stvar špila že 2 leti brez zapletov in problemov. Res pa je, da je turbina oz. bajpas ventil nastavljen tako, da je konstant tlak v sesalnem kolektorju 0,2bara od 1300 do konca obratov.
Pomeni, da je turbina v spodnjme delu obratov "mrtva" prav zaradi premalo izpušnih plinov, prenizek tlak izpuha. Je pa motor 4200ccm 4 cilindre.
Torej, moj motor je 5861ccm, kar pomeni, da je pritisk izpušnih plinov sigurno večji kot pri landiniju v nizkih obratih, računam da bo turbina začela tlačit že pri 1100obratih ali celo že prej.
Kaj menite vi??? podal sem primerjavo dejansko tako kot je
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
zetor 5011 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 24.09. 2006, 09:14 Prispevkov: 1594 Kraj: Tržič
|
Objavljeno: 29 Avg 2013 20:56 Naslov sporočila: |
|
|
Kaj pa če bi se raje malo pozanimal za kakšno turbino od iveco/zastava turbo zete, tamalega eurocargota ali kej podobnega Bi bilo sigurno bolj smotrno, kot pa gor žokat neko avtomobilsko turbino. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kmet V.I.P
Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32 Prispevkov: 1157
|
Objavljeno: 30 Avg 2013 04:39 Naslov sporočila: |
|
|
ne glede na to katera turbina gre/ bo šla gor, ne pozabi odpreti pumpe, da dobi več goriva, saj bo v nasprotnem primeru temperatura izgorevanja višja |
|
Nazaj na vrh |
|
|
F110DT Vajenec
Pridružen/-a: 26.08. 2013, 11:16 Prispevkov: 18 Kraj: Lenart
|
Objavljeno: 30 Avg 2013 11:36 Naslov sporočila: |
|
|
sem iskal tudi te turbine, pa je problem dobiti tako da bi držala še vsaj en čas. Zato sem se odločil da dam gor prav omenjeno turbino, ker vem da je "zdrava" in da bo še lep čas žvižgala.
Kar se tiče pumpe, je že odprta, sem pred časom mislil da bom s tem pridobil kaj na moči, pa se je izkazalo za nesmiselno dejanje. povečal se je samo dim, moč pa sorazmerno malo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|