Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




FiatAgri F110winner turbo predelava
Pojdi na stran 1, 2, 3, 4  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

F110DT
Vajenec


Pridružen/-a: 26.08. 2013, 11:16
Prispevkov: 18
Kraj: Lenart

PrispevekObjavljeno: 26 Avg 2013 11:27    Naslov sporočila: FiatAgri F110winner turbo predelava

Odgovori s citatom


Pozdravljeni forumaši, sem nov na forumu Rolling Eyes

Upam da sem izbral pravo temo, ker bi rad izvedel čimveč o traktorjih FiatAgri in sicer serija winner.

Sam si nekaj let že lastim F110, osnovni evropski model, brez dolgočasnih polovič in ostalege električnega sranja.
S traktorjem sem zelo zavoljen, le problem je vožnja v hribe, teža praznega traktorja je 4700kg-220l goriva je slabih 5 ton. Vprašanje zakaj raje ne prodam F110 in kupim F130? odogovr je, traktor sem v nulo zrihtal, redko kdo ga ima v takem stanju.

Ker je to navadn zauger motor, brez turbine, sem se po dolgotrajnem premisleku le odločil da motor "poslilim" s turbino, tukaj se začnejo ravno zapleti.

Motor je 5861ccm3 81kW, premer bata je 104mm in hod je 115mm.
Vsi motorji od F100 do F140 so enaki, pomeni isti bati, isti hodi!

Razlika je le v tem da sta F130 in F140 turbinska motorja, ter dodan imata hladilnik motornega olja, kar bom dodelal tudi jaz.

Zdaj pa moje vprašanje, na motor bom dal turbino od dizelskega 6 valjnega BMW motorja prostornine 2500ccm3, tukaj se postavlja vprašanje, bo to izvedljivo, ali ne?? bo količina stisnejnega zraka dovolj velika, da bom v seslanem kolektorju imel 0,2bara?

Prepričan sem da na forumu obstaja množica ljudi kateri traktorje popravljajo in ima to v malem prstu.

Vsem se vnaprej lepo zahvaljujem za odgovore, vsako mnenje je doborodošlo.
Wink

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

alkoholik
Forumovec leta 2012


Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43
Prispevkov: 2195

PrispevekObjavljeno: 27 Avg 2013 07:15    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


vidiš dolgočasne polovičke pa so zelo zabavne ravno v klancu;Smile

dvomim da bo tale turbina dovolj zmogljiva za tvoj motor. sam bi poiskal podatke o original vgrajeni turbini in poiskal primerno nadomestno.

mimgrede... ponavadi so pri turbinskih motorjih glave malo drugačne itd... preveri;)

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

alco
Traktorist


Pridružen/-a: 28.03. 2013, 12:19
Prispevkov: 114
Kraj: Šentflorjanska gora

PrispevekObjavljeno: 27 Avg 2013 08:38    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Nisem ravno strojni inženir,pa vseeno vem da imajo turbinski motorji veliko večje kompresijsko razmerje,kar motorju vzame moč oz. navor pri nizkih obratih,turbina pa takrat itak nima pritiska.Sicer se s tem poveča tudi izkoristek ,ampak samo takrat ko ima turbina dovolj tlaka. To je tako imenovana "turbo luknja" ki pa je zadnje kar bi si želel na svojem traktorju,sploh pa ne po klancu navzgor.Kompresijo smo včasih na mopedih povečali z brušenjem glave,vprašanje pa je ,če ti tu ventili to pustijo?Pa še vžigal ti bo težje.
Avtomobili večjih prostornin z V motorji imajo ponavadi po dve turbini-Biturbo.Tale BMV-jeva 2,5 literska je sigurno premalo za 5,8 litrov.
Moč pri starejših traktorjih se ponavadi da enostavno povečati tako,da malo odpreš "bosch-pumpo",samo bo potem tudi poraba večja.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

recnik
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 08.07. 2013, 17:18
Prispevkov: 564

PrispevekObjavljeno: 27 Avg 2013 08:46    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


takle turbo je znanec imel na svojem torpedotu 45 za traktor pulling pa je povedal da je še celo za torpedota premajhna kaj šele za več kot enkrat močnejšega fiata!
p.s. seveda je bil torpedo kaput po 3 mesecih ker mu je menjalnik zaradi njegove prevelike moči dobesedno raztrgalo

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Pezin
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 13.04. 2007, 12:46
Prispevkov: 393
Kraj: Ribnica/Zamostec

PrispevekObjavljeno: 27 Avg 2013 11:53    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


vem sicer za avto, ko ima Ford Mondeo isto mašino 90, 115 in 130 konj, vsi s turbino, samo imata 115 in 130 konjski bate in ojnice iz drugega materiala kot 90, najbrž ravno zaradi večje kompresije.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

F110DT
Vajenec


Pridružen/-a: 26.08. 2013, 11:16
Prispevkov: 18
Kraj: Lenart

PrispevekObjavljeno: 27 Avg 2013 17:59    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Hvala fantje, da na hitro odgovorim vsem.

iskal sem ident originalne F130 turbine, mere in vse ostalo so enake moji turbini katero bi vgradil.

kar se tiče glave ni razlike, sem povprašal na IVECO servisu, to je le iveco motor.

Bati bi naj bili enaki pri vseh, le da je prvi batni obročen konosni, to naj ne bi predstavljajo problemov pri moji predelavi, glave se ne bo zviševalo kar pomeni da kompresijsko razmerje ostane enako, je pa res da so pri turbo motorjih pomeni pro F140 in F130 močnejši sorniki na batih, pa tudi to en strokovnjak na IVECO servisu pravi da nebo problemov, ker bo tlak v sesalnem kolektorju največ 0,3bara. Original 130 in 140 imata 0,8-1 bar.

Kar se tiče količine zraka, mi vsi poznavalci turbine pravijo da ni problemov, tudi če je tlačna cev iz turbine 55mm in pride do sesalnega kolektroja kjer je zdaj cev 75mm, pomeni razlika 20mm. Turbina naj bi tlačila 0,2bara sigurno, tako da sem vsak dan bolj zaključko, da bom vse skupaj dejansko sporbal, pa da vidimo kje smo.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

F110DT
Vajenec


Pridružen/-a: 26.08. 2013, 11:16
Prispevkov: 18
Kraj: Lenart

PrispevekObjavljeno: 27 Avg 2013 18:08    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Mogoče še kot zanimivost napišem to, kolega ima landinija 8880, letnik menda nekje okoli 88-90. Perkins motor z nekje 10000urami, morda kaj več ali manj, so nerealne. Ker je bil traktor res že nepremičnina za hribe, ni želel delati generalne obnove, je pa obnovil bosch črpalko in je nanj zmontiral turbino, isto kot je turbina za moj projekt, BMW R6 2500ccm.
Zrihtal je hladilnik olja, zmontiral turbino, vse cevi in stvar špila že 2 leti brez zapletov in problemov. Res pa je, da je turbina oz. bajpas ventil nastavljen tako, da je konstant tlak v sesalnem kolektorju 0,2bara od 1300 do konca obratov.
Pomeni, da je turbina v spodnjme delu obratov "mrtva" prav zaradi premalo izpušnih plinov, prenizek tlak izpuha. Je pa motor 4200ccm 4 cilindre.
Torej, moj motor je 5861ccm, kar pomeni, da je pritisk izpušnih plinov sigurno večji kot pri landiniju v nizkih obratih, računam da bo turbina začela tlačit že pri 1100obratih ali celo že prej.

Kaj menite vi??? podal sem primerjavo dejansko tako kot je
Rolling Eyes Smile

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

zetor 5011
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 24.09. 2006, 09:14
Prispevkov: 1594
Kraj: Tržič

PrispevekObjavljeno: 29 Avg 2013 20:56    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Kaj pa če bi se raje malo pozanimal za kakšno turbino od iveco/zastava turbo zete, tamalega eurocargota ali kej podobnega Wink Bi bilo sigurno bolj smotrno, kot pa gor žokat neko avtomobilsko turbino.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

kmet
V.I.P
V.I.P


Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32
Prispevkov: 1157

PrispevekObjavljeno: 30 Avg 2013 04:39    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


ne glede na to katera turbina gre/ bo šla gor, ne pozabi odpreti pumpe, da dobi več goriva, saj bo v nasprotnem primeru temperatura izgorevanja višja

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

F110DT
Vajenec


Pridružen/-a: 26.08. 2013, 11:16
Prispevkov: 18
Kraj: Lenart

PrispevekObjavljeno: 30 Avg 2013 11:36    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


sem iskal tudi te turbine, pa je problem dobiti tako da bi držala še vsaj en čas. Zato sem se odločil da dam gor prav omenjeno turbino, ker vem da je "zdrava" in da bo še lep čas žvižgala.

Kar se tiče pumpe, je že odprta, sem pred časom mislil da bom s tem pridobil kaj na moči, pa se je izkazalo za nesmiselno dejanje. povečal se je samo dim, moč pa sorazmerno malo.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran 1, 2, 3, 4  Naslednja
Stran 1 od 4

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.