Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
canycom Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2009, 11:49 Prispevkov: 411
|
Objavljeno: 20 Mar 2013 15:00 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz bi tudi raje imel ravno dno (imam steyr 4095), čeprav to vsekakor ni razlog, da ne bi kupil kompakta |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Steyer Traktorist
Pridružen/-a: 29.12. 2008, 20:57 Prispevkov: 187
|
Objavljeno: 27 Nov 2013 21:26 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni. Mene pa zanima kako se kaj obnesejo CVT-ji. Zaj so toti novi zelo podobni NH,pa me zanima a sta to enaka trakotrja ali imata kakšne razlike? Ker namreč tu okoli še nisem videl nobenega novega CVT-ja. Mogoče ve kdo za koga kako,ki ga ima? Pa kako se kaj obnese... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Agroma Servis - prodaja traktorjev in strojev
Pridružen/-a: 11.02. 2007, 08:53 Prispevkov: 201 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: 30 Nov 2013 13:47 Naslov sporočila: |
|
|
Ena lepa kombinacija z dvorišča.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Steyer Traktorist
Pridružen/-a: 29.12. 2008, 20:57 Prispevkov: 187
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
jakakorenjak Administrator & Forumovec leta 2008
Pridružen/-a: 09.01. 2006, 18:56 Prispevkov: 1256 Kraj: Dramlje/Celju
|
Objavljeno: 06 Dec 2013 14:37 Naslov sporočila: |
|
|
Steyer je napisal/a: | Pozdravljeni. Mene pa zanima kako se kaj obnesejo CVT-ji. Zaj so toti novi zelo podobni NH,pa me zanima a sta to enaka trakotrja ali imata kakšne razlike? Ker namreč tu okoli še nisem videl nobenega novega CVT-ja. Mogoče ve kdo za koga kako,ki ga ima? Pa kako se kaj obnese... |
Pozdrav.
Od avgusta dalje spoznavam New Holland T7.235 tudi v delu, ne samo po karakteristikah, ki so prikazane v raznih tabelah in prospektih.
Ta model je enakopraven modelu Steyr 6185 CVT, torej drugi po vrsti v ta večjem modelu CVT-jev ali T7.
Razlikujeta se po zunanji obliki, podvozje pa je enako, enaka je tudi medosna razdalja… Razlika pa je v kabini, kjer je drugačna postavitev osnovne armaturne plošče, ki je pri CVT-ju v B stebričku. Prav tako je drugače oblikovan naslon za roko… Nekaj ostale dodatne opreme pa npr ponuja samo NH, kot so Fast steer – sistem hitrega krmiljenja prednjih koles, Super steer – 65° kot zavijanja prednjih koles…
Takole izgleda Fast steer: deluje ob pritisku notranjega volana, nato pa nakažete smer do 8° v levo ali desno in kolesa gredo do skrajne točke levo ali desno. Bolj kot zavijete proti 8°, hitreje se krmilijo kolesa. Se pa zadevca samodejno izklopi pri hitrosti nad 10km/h.
Menjalnik AutoCommand oz CVT se po večini testov od konkurence najbolje obnaša oz dosega največji mehanski izkoristek in posledično najnižjo porabo.
Zakaj lahko doseže največji mehanski izkoristek? To je zato, ker ima štiri prestavna razmerja, med katerimi samodejno prestavlja med vožnjo. Ta razmerja pa dosegajo 100% meh izkoristek ravno v pravih območjih, to je pri delu počasnejše obdelave tal (7-8 km/h), hitrejša obdelava tal (15-17 km/h), travniška dela (20-22 km/h), transport (50 km/h) pri samo 1550 obr/min. Najpomembneje pa je, da med temi območji traktor samodejno prestavlja z dvojno sklopko, tako nimaš skrbi še s tem…
Prav pridejo tudi trije »tempomati« oz skupine hitrosti, ki si jih pred nastavimo in jih lahko med vožnjo tudi elegantno spreminjamo z rolco, ki je na joysticku. Med temi tempomati pa prehajamo enostavno s tipko, ki je spet na joystick ročici.
Leva stran Touch screen-a prikazuje menjalnik. Lepo se vidijo tri hitrosti, ki so prednastavljene.
Histrost in prehod med skupinami pa se prestavlja z skrajnimi levimi tremi stikali (rolica ter + in - ), C pa pomeni vklop tempomata na 100% hitrosti, ki smo jo nastavili v skupini.
Pa še Steyr-jev multicontroler
Funkcija stop/start pride prav npr pri baliranju… se traktor pelje z določeno hitrostjo, bala je polna in zato se pritisne zavora, tako traktor počaka, dokler se bala ne izvrže, ko se komora zapre, samo spustimo stopalko zavore in traktor sam spelje na prej shranjeno hitrost. Ta funkcija pride prav tudi v križiščih ali podobnih primerih…
Če želite poizkusiti ta menjalnik, me pokličite na 031 438 145 in ga lahko poizkusimo na moji domačiji ali pa se oglasite v PE Štore. Poizkusite lahko New Hollanda, čeprav se kasneje odločite za rdečo ali modro barvo.
Če Vas še kaj zanima, kar z vprašanji na plan…
Lp,
Jaka Korenjak |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Steyer Traktorist
Pridružen/-a: 29.12. 2008, 20:57 Prispevkov: 187
|
Objavljeno: 07 Dec 2013 20:41 Naslov sporočila: |
|
|
Najlepše hvala za tako obširen opis. Če sem prav razbral imata menjalnika enaka? Se traktorja izDelujeta v enaki tovarni? V ceni je velika razlika'? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
anze_9105mt Kmetovalec
Pridružen/-a: 21.03. 2010, 19:38 Prispevkov: 85 Kraj: sp. savinjska dolina
|
Objavljeno: 08 Dec 2013 19:50 Naslov sporočila: |
|
|
ima tudi steyr profi cvt identičen menjalnik, ali je kakšna razlika? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jakakorenjak Administrator & Forumovec leta 2008
Pridružen/-a: 09.01. 2006, 18:56 Prispevkov: 1256 Kraj: Dramlje/Celju
|
Objavljeno: 09 Dec 2013 09:53 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdrav.
Res je, kot sem že omenil zgoraj, imata oba povsem enak menjalnik, ki je lastne proizvodnje CNH skupine. Menjalnik se proizvaja v lastni tovarni v Antwerp, Belgija. Traktorja pa se sestavljata na različnih lokacijah, Steyr v St. Valentinu Avstrija, medtem ko New Holland (serija T6 in T7) nastaja v Basildon-u v Veliki Britaniji.
V ceni je nekaj razlike...
Se pa razlikuje ta menjalnik za LWB (Long Wheel Base) sedmico v primerjavi z manjšo sedmico SWB (Standard Wheel Base) oz tudi v primerjavi z T6 AutoCommand oz Steyr Profi CVT, saj je traktor manj konjskih moči, prav tako predviden za manjše obremenitve.
Ta menjalnik pa ima dva prestavna območja, ki ju prav tako samodejno prestavlja po potrebi oz pogojih dela. Prvič doseže 100% izkoristek ravno v območju obdelave tal (8-10 km/h), drugič pa v območju transporta (cca 50 km/h). Menjavo med območjema pa premosti dvojna sklopka.
Transportno hitrost 50 km/h pa dosežejo T6.140-160 pri 1850 obr/min, T7.170-185 pri 1700 obr/min in T7.200-210 pri 1850obr/min. Medtem ko večja sedmica z večjim menjalnikom (že zgoraj opisanim) pa doseže 50 že pri 1550 obr/min.
Rade volje še odgovorim na kakšno vprašanje, če bom le znal odgovoriti.
Lp,
Jaka |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Steyer Traktorist
Pridružen/-a: 29.12. 2008, 20:57 Prispevkov: 187
|
Objavljeno: 09 Dec 2013 21:17 Naslov sporočila: |
|
|
Mogoče še eno malo bolj smešno vprašanje,pa bom vseeno vprašal. Kakšna pa je razlika med fendom in tem vašim nh? pa če že primerjamo ta dva mislim da si lahko kupimo dva new hollanda za enega fenda. A je potem fendt toliko boljši da je toliko dražji? Ali se res tu samo znamka plača? Ker eni so zadovoljni z fendom eni pa tudi ne kaj preveč...
Pa hvala že v naprej za odgovor. Pa upam da nisme koga užalil. lp. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
lamborghini R3 Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 30.07. 2012, 15:45 Prispevkov: 225
|
Objavljeno: 21 Dec 2013 10:11 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni
kakšna se vam kaj zdi cena tega traktorja na linku? Je realna?
Pa če kdo ve kako se kaj obnese, glede na to da ima 55 KM in 2700 kg. Meni se zdi za svojo moč kar težek, zato prosim za kakšna mnenja. Hvala
http://www.avto.net/_TOVORNA/ad.asp?ID=7962345 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|