Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Deutz Fahr Vajenec
Pridružen/-a: 08.12. 2011, 11:52 Prispevkov: 38 Kraj: Slovenija
|
Objavljeno: 02 Mar 2013 18:13 Naslov sporočila: |
|
|
ali ima kompakt 4095 že ravno dno?
ker majnši modeli imajo še "stopnico" v sredini
ali gre da imaš čelni nakladalec na njem če ima gozdarske loke? (gozdarska nadgradnja) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Grega S Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 04.05. 2008, 13:13 Prispevkov: 3586
|
Objavljeno: 02 Mar 2013 18:58 Naslov sporočila: |
|
|
Deutz Fahr je napisal/a: | ali ima kompakt 4095 že ravno dno?
ker majnši modeli imajo še "stopnico" v sredini
ali gre da imaš čelni nakladalec na njem če ima gozdarske loke? (gozdarska nadgradnja) |
Kompakt 4095 nima ravnega dna. Razen, če si mislil tega čisto novega S ali Ecotech?
Nakladalec in loke lahko imaš, morajo pa biti sprednji loki dovolj skupaj, da lahko čelnega priklopiš. Ali pa jih sploh nimaš. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Deutz Fahr Vajenec
Pridružen/-a: 08.12. 2011, 11:52 Prispevkov: 38 Kraj: Slovenija
|
Objavljeno: 02 Mar 2013 22:51 Naslov sporočila: |
|
|
Grega S je napisal/a: | Deutz Fahr je napisal/a: | ali ima kompakt 4095 že ravno dno?
ker majnši modeli imajo še "stopnico" v sredini
ali gre da imaš čelni nakladalec na njem če ima gozdarske loke? (gozdarska nadgradnja) |
Kompakt 4095 nima ravnega dna. Razen, če si mislil tega čisto novega S ali Ecotech?
Nakladalec in loke lahko imaš, morajo pa biti sprednji loki dovolj skupaj, da lahko čelnega priklopiš. Ali pa jih sploh nimaš. |
ne ne sm mislil kr še ta tastari model, novi S pa že ima ravno dno |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nhdf Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 05.12. 2011, 19:59 Prispevkov: 1688 Kraj: Vipauska Dolina
|
Objavljeno: 03 Mar 2013 15:24 Naslov sporočila: |
|
|
Grega S je napisal/a: | Deutz Fahr je napisal/a: | ali ima kompakt 4095 že ravno dno?
ker majnši modeli imajo še "stopnico" v sredini
ali gre da imaš čelni nakladalec na njem če ima gozdarske loke? (gozdarska nadgradnja) |
Kompakt 4095 nima ravnega dna. Razen, če si mislil tega čisto novega S ali Ecotech?
Nakladalec in loke lahko imaš, morajo pa biti sprednji loki dovolj skupaj, da lahko čelnega priklopiš. Ali pa jih sploh nimaš. |
Pojdi na obisk k ABRAMU na Nanos,pa boš use videl,ma MF in čelni R.M. in gozd. nadgradnjo,nerazumm pa kaj tolko moti ta stopnica na sredi,ma meni je prav všeč,kar sem imel tak traktor za vozt! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Deutz Fahr Vajenec
Pridružen/-a: 08.12. 2011, 11:52 Prispevkov: 38 Kraj: Slovenija
|
Objavljeno: 07 Mar 2013 14:21 Naslov sporočila: |
|
|
[/quote]
Pojdi na obisk k ABRAMU na Nanos,pa boš use videl,ma MF in čelni R.M. in gozd. nadgradnjo,nerazumm pa kaj tolko moti ta stopnica na sredi,ma meni je prav všeč,kar sem imel tak traktor za vozt![/quote]
verjetno za v gozdarstvo ni najboljša rešitev sploh če moreš neprestano skakati s traktorja in nazaj,
na srečo pa je že boljši vstop v kabino s širšimi vrati in boljšimi stopnicami kot pa pri starejših traktorjih ko je vse ožje in še "stopnica" na sredini ki jo moreš preskakovat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
potokar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 10.10. 2006, 12:09 Prispevkov: 730 Kraj: Tržič
|
Objavljeno: 07 Mar 2013 14:37 Naslov sporočila: |
|
|
Kdor še no sprobal sestopa v kompakta in v lindnerje oz. druge z 2 štapnama, naj bo rajši tiho.
Boljše je eno nogo dati čez most na tleh v kabibi, kot pa sestopati po 2 stopnicah, ki sta preveč skupaj in pri izstopu kar zdrsiš in si lahko lepo udariš. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mstrek Moderator
Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21 Prispevkov: 5111 Kraj: BELA KRAJINA
|
Objavljeno: 07 Mar 2013 14:51 Naslov sporočila: |
|
|
Preizkusil oboje, vendar so mi kabine na sdf osebno veliko bolj všeč. Tudi bolj pregledni so iz sedeža. Medtem, ko si pa na cnh "spuščen" med blatnike. Pa stopalke ima cnh, zaradi grebena na sredini, zelo narazen. Vsekakor se verjetno navadiš na oboje, ko ga enkrat imaš dalj časa. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
joze.kidric Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 03.12. 2007, 22:07 Prispevkov: 1478 Kraj: Šmarje/Jelšah
|
Objavljeno: 07 Mar 2013 19:42 Naslov sporočila: |
|
|
potokar je napisal/a: | Kdor še no sprobal sestopa v kompakta in v lindnerje oz. druge z 2 štapnama, naj bo rajši tiho.
Boljše je eno nogo dati čez most na tleh v kabibi, kot pa sestopati po 2 stopnicah, ki sta preveč skupaj in pri izstopu kar zdrsiš in si lahko lepo udariš. |
Oprosti, ampak tu predobro drži rek: vsak svojo malho hvali. Smo tudi imeli namen pred leti kupit NH TND oz. Steyr kompakt......nekaj delovnih ur sem NH-ja sprobal tudi pri sosedu. Potem pa smo k sreči na sejmu opazli Landinija Alpine s podobnimi specifikacijami.....imel je pa ravno dno kabine. Luksuz, noge prestavljaš kamor hočeš. Pri teh izvedbah z grebenom na sredini je nekaj urno delo meni osebno utrujajoče. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
MF FERGUSON Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 26.06. 2011, 11:09 Prispevkov: 427 Kraj: UTIK-GORENSKA
|
Objavljeno: 07 Mar 2013 19:58 Naslov sporočila: |
|
|
Pri Fergusonu serije 300 in 4200 je bla možnost ravnega dna v kabini sam ti pa prinese tok višji traktor pa dodatno stopnico tko da večina 300 serie je bla z grebenom, je pa fajn če je ravn podn že zarad kakšne motorke ali kaj podomnega.
steyr |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 08 Mar 2013 13:11 Naslov sporočila: |
|
|
Ravno zaradi nenehnih kritik zaradi neravnega dna kabine pri T4000 so se pri NH odločili za precej drugačno zasnovo (T4).
Neravno dno je tudi edino, kar je tej kabini možno očitati. Pa tudi to ima svoj namen. Ne samo, da je pogosto vstopanje in izstopanje veliko enostavnejše kot pri višje postavljenih kabinah, tudi sam traktor je zaradi tega zelo nizek. Za manjše kmetije je to izjemnega pomena, saj nizki stropovi, majhna dvorišča ipd. niso več omejitev za delo. Glede na prodajne rezultate je na slovenskem trgu očitno ravno to (poleg izjemnh motorjev) odločilna prednost.
To je edini standardni traktor v tem razredu, ki ima pri višini 2,3m štirivaljni motor, moči do 100KM, odprtino za dolivanje goriva spredaj pred kabino, klimo, vertikalno izpušno cev ob prednjem stebru kabine in 30-colske zadnje gume. Če je torej celoten koncept kabine naravnan na čim manjšo višino in čim nižje težišče, je jasno da voznikov položaj ne more biti tako visoko kot v višjih kabinah.
Landini Alpine je v tem razredu zelo konkurenčen traktor, vendar je višji in po zmogljivostih primerljiv samo s T4020 in T4030. Poleg tega so nekatere podrobnosti v kabini T4000 precej bolje premišljeni kot pri konkurentih, npr.:
- serijski lift-o-matic(kjer funkcija za hitri dvig in spust deluje enako kot pri EHR, kar zelo poenostavi upravljanje na ozarah v primerjavi z navadno mehansko hidravliko),
- mehke stranske obloge (pri ostalih plastika),
- razporeditev upravljalnih sklopov na desni konzoli (vsi sklopi upravljanja so razporejeni tako, da desna konzola deluje kot naslon za roko, tudi po zaslugi mehkih oblog. Med delom je tako roka ves čas naslonjena na desno konzolo in je ni treba premikati, ker je vse tako rekoč na dosegu prstov). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|