Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 21 Dec 2013 19:42 Naslov sporočila: |
|
|
ok traktorček namesto kakšnega delfinota, torpedota... glede cene težko sodim.
sam bi poizskal 975... močnejši. res pa da tudi mičkn večji;) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Klančar Fotografija leta 2010
Pridružen/-a: 03.05. 2009, 14:54 Prispevkov: 2157 Kraj: Ižanski hribi
|
Objavljeno: 21 Dec 2013 19:57 Naslov sporočila: |
|
|
Sm se ravno danes smukal okoli...
Zadeva je dimenzijsko manjša od Štoreta...če verjamete ali ne...
Je pa tole precej lena zadevica...sicer prilčna...
Sm enakega mnenja kakor @alkoholik...kar je tehle kompaktnih reči bi rekel da 70km dalje... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
lamborghini R3 Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 30.07. 2012, 15:45 Prispevkov: 225
|
Objavljeno: 21 Dec 2013 20:56 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za odgovore.
To bi bila zamenjava za Štore 504. To bi bil drugi traktor (za na travnik, gnal bi cepilca itd.), prvi je Crono 70. Bom videl, se moramo še dogovoriti doma, mogoče ga bomo šli pogledat. To da je "len" me niti ne skrbi, ker se po cesti nebi vozil več kot par sto metrov, imamo vse parcele blizu. Se mi pa dopade da je precej nizek in širok in bi bil ravno pravi za obračanje in zgrabljanje tudi po bregu. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 22 Dec 2013 12:27 Naslov sporočila: |
|
|
Steyer je napisal/a: | Mogoče še eno malo bolj smešno vprašanje,pa bom vseeno vprašal. Kakšna pa je razlika med fendom in tem vašim nh? pa če že primerjamo ta dva mislim da si lahko kupimo dva new hollanda za enega fenda. A je potem fendt toliko boljši da je toliko dražji? Ali se res tu samo znamka plača? Ker eni so zadovoljni z fendom eni pa tudi ne kaj preveč...
Pa hvala že v naprej za odgovor. Pa upam da nisme koga užalil. lp. |
Verjetno že sam veš, da enoznačnih odgovorov tu ni. Načeloma ima vsaka znamka svoje posebnosti in prednosti, tako fendt kot CNH znamke. Tehnološko so razlike v ''naprednosti'' (še posebej v razredu nad 120KM) verjetno manjše kot kdajkoli prej. Sploh CNH je v zadnjih letih naredil precejšen korak naprej pri serijah T6/Profi in T7/CVT.
Primer sta npr serija 500 vario in T6 AC/Profi CVT. Pri T6 AC se dobi praktično vsa oprema, ki se jo dobi pri 500 vario. Oba imata brezstopenjski menjalnik z dvema območjema hitrosti in končno hitrost 50km/h pri znižanih vrtljajih motorja (pribl. 1700 obr./min).
Dve bistveni razliki:
- prednost pri 500 vario je ločen zalogovnik za olje menjalnika in hidravlike. T6 ima skupen zalogovnik, zato pa vsi NH traktorji od T3 do T7 uporabljajo enako hidravlično olje.
- prednost pri T6 AC je dvojna sklopka brezstopenjskega menjalnika. Ta omogoča avtomatsko izbiro tistega hitrostnega območja, ki je za konkretno opravilo najbolj optimalno, to menjavo pa opravi tudi med vožnjo in brez posredovanja voznika. Pri fendtu mora to izbiro voznik opraviti sam in samo takrat ko traktor stoji. Če voznik pri delu na njivi pozabi prestaviti v počasnejše območje vario menjalnika, to pomeni višjo porabo (večji hidrostatski delež prenosa) in večja obremenitev menjalnika (prej pride do okvar).
Primerjalni testi brezstopenjskih menjalnikov so tudi pokazali, da ima AC trenutno najboljši izkoristek prenosa moči med brezstopenjskimi menjalniki.
Ena izmed stvari, pri kateri so pri Fendtu še vedno pred ostalimi, je skrajno spreten marketing in promocija. Tu pa se imajo ostali še kaj naučiti. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
recnik Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.07. 2013, 17:18 Prispevkov: 564
|
Objavljeno: 22 Dec 2013 14:17 Naslov sporočila: |
|
|
fendt ima tako ceno, ker jo je imel že prej, ko je bil še top traktor. kvaliteta se je znižala, cena pa seveda ne. tako da ja po večini plačaš znamko, enako je v avtomobilski industriji pri BMW, Mercedes, Audi, Aston Martin, maybach... misliš kakšni avti so v resnici jih pa delajo vsepovsod po svetu, ceno pa nabije znamka. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Steyer Traktorist
Pridružen/-a: 29.12. 2008, 20:57 Prispevkov: 187
|
Objavljeno: 04 Jan 2014 20:50 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za tako obširen opis. Zanimivo da noben steyer nima ločenega hidraličnega olja...ker cvt 6195 ter mt imata to zelo dobro rešeno. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
strojnik Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 10.02. 2009, 16:30 Prispevkov: 1472 Kraj: lj
|
Objavljeno: 05 Jan 2014 11:50 Naslov sporočila: |
|
|
Steyer je napisal/a: | Hvala za tako obširen opis. Zanimivo da noben steyer nima ločenega hidraličnega olja...ker cvt 6195 ter mt imata to zelo dobro rešeno. |
MT in CVT sta Steyr-ja... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Steyer Traktorist
Pridružen/-a: 29.12. 2008, 20:57 Prispevkov: 187
|
Objavljeno: 20 Jan 2014 21:39 Naslov sporočila: |
|
|
MT in CVT sta Steyr-ja... Question
Ja. pozabil sem napisat Steyr mt ter Steyr cvt. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
harmonkar Kmetovalec
Pridružen/-a: 07.01. 2012, 19:12 Prispevkov: 70 Kraj: okolica Cerknice
|
Objavljeno: 11 Feb 2014 17:04 Naslov sporočila: |
|
|
Kje se pa gibljejo kaj cene za Multi 105? V primerjavi z NH T5, je dražji/cenejši? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Lenny Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 05.01. 2009, 22:44 Prispevkov: 790
|
Objavljeno: 12 Feb 2014 22:01 Naslov sporočila: |
|
|
Steyer je napisal/a: | Hvala za tako obširen opis. Zanimivo da noben steyer nima ločenega hidraličnega olja...ker cvt 6195 ter mt imata to zelo dobro rešeno. |
Kje si pa to pobral? Že praktično od nekdaj je bil na skoraj vseh modelih po izbiri za doplačilo ločen hidravlični krogotok. Jih pa verjetno veliko res nima, ker so hoteli ljudje prišparat. Ne vem pa kako je s kompaktom.
Nazadnje urejal/a Lenny 20 Feb 2014 21:46; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|