Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
deutzK90 Kmetovalec
Pridružen/-a: 04.08. 2009, 12:59 Prispevkov: 79 Kraj: štajerska
|
Objavljeno: 03 Feb 2013 12:08 Naslov sporočila: |
|
|
FFarmer je napisal/a: | DFGOZDAR je napisal/a: | Prva razlika je kvaliteta... |
Kvaliteta česa? Motor, menjalnik in ostali glavni sklopi so enaki... |
Pri vseh je uporabljen Deutz-ev motor, največja razlika je pri menjalnikih, kjer uporabljajo traktorji nižjega cenovnega razreda italjanski sametov menjalnik, traktorji višjega cenovnega razreda pa uporabljajo menjalnike firme ZF. To velja za celotno skupino SDF. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 03 Feb 2013 12:28 Naslov sporočila: |
|
|
Malo pogledal katalog:
Lamborghini R2, Same Dorado, DF Agroplus imajo motor SDF oznake 1000.4 WTI 2 E3 (oz. 1000.3 za 3 valjne modele) in menjalnik SDF
Lamborghini R3 in R4, Same Explorer in Silver ter DF Agrofarm imajo Deutz motorje oznake TCD 2012 L04 2V in SDF menjalnik
Lamborghini R6, Same Iron, DF Agrotron K imajo Deutz motor oznake TCD 2012 L04 4V (oz. L06 2V za 6 valjne modele) ter ZF menjalnik |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Savinjčan Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 30.10. 2008, 14:56 Prispevkov: 538 Kraj: savinjska dolina
|
Objavljeno: 03 Feb 2013 12:45 Naslov sporočila: |
|
|
FFarmer je napisal/a: | Malo pogledal katalog:
Lamborghini R2, Same Dorado, DF Agroplus imajo motor SDF oznake 1000.4 WTI 2 E3 (oz. 1000.3 za 3 valjne modele) in menjalnik SDF
Lamborghini R3 in R4, Same Explorer in Silver ter DF Agrofarm imajo Deutz motorje oznake TCD 2012 L04 2V in SDF menjalnik
Lamborghini R6, Same Iron, DF Agrotron K imajo Deutz motor oznake TCD 2012 L04 4V (oz. L06 2V za 6 valjne modele) ter ZF menjalnik |
Tuki si še pozabu na hurlimama. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 03 Feb 2013 12:59 Naslov sporočila: |
|
|
Ga ni blo v katalogu, pa se mi ni dal po netu brskat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jack Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 15.04. 2008, 17:21 Prispevkov: 1009
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
WeekEnd kmet Moderator & Izjava leta 2008
Pridružen/-a: 21.03. 2007, 16:49 Prispevkov: 2100 Kraj: Igland
|
Objavljeno: 04 Feb 2013 21:38 Naslov sporočila: |
|
|
Ni kaj. Je dober izdelek in si zasluži zmago po 15 letih.
• 1998 - Fendt Vario
• 1999 - Fendt Favorit 700 Vario
• 2000 - Case IH Magnum Mx
• 2001 - Case IH Cvx
• 2002 - John Deere 8020 series
• 2003 - New Holland Tm 190
• 2004 - Fendt 930 Vario Tms
• 2005 - Massey Ferguson 8480 Dyna-Vt
• 2006 - McCormick Xtx 215
• 2007 - John Deere 8530
• 2008 - New Holland T 7060
• 2009 - Massey Ferguson 8690
• 2010 - New Holland T 7070 Autocommand
• 2011 - Fendt 828 Vario
• 2012 - John Deere 7280 R
• 2013 - Deutz-Fahr Agrotron 7250 Ttv |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jack Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 15.04. 2008, 17:21 Prispevkov: 1009
|
Objavljeno: 04 Feb 2013 23:09 Naslov sporočila: |
|
|
Ja konkurenca je bila kar pestra in sem pravzaprav kar presenečen.... Deutz gor ali dol, ni svetovna znamka (oziroma je samo še zdaleč ne taka kot je CNH, JD, AGCO) in da požanje nagrado za naj traktor leta, pomeni, da vendarle niso "slabi" traktorji.... No kar meni osebno največ pomeni, je to, da je bil sicer oblikovalec italjanski (ki je naredil krasno delo in oblikuje tudi avtomobile lamborghini), komponente traktorja pa nemške, z novim deutz motorjem, ki naj bi žel dobre uspehe, sodeč po nemških forumih, ki sem jih prebiral.....
Bi me pa dejansko zanimala vzporedna neodvisna raziskava o brezstopenjskih menjalnikih, saj dejansko vsak svoje hvali, nikjer ni pa konkretno predstavljeno, kateri menjalnik naj bi bil "najboljši"....
Kar se mene tiče, se zavzemam za TTV in pa JD-jov vario sistem, ki temeljita na navadnem menjalniku in nikakor nisem pristaš pogonov, kot je vario ali CNH, (ki naj bi tudi imel podoben menjalnik, ali se pač motim?).
Osebno sem se malo vrtel okoli TTV menjalnika in ugotovil, da se ne razlikuje dosti po osnovnih principih od znanega avtomobilskega DSG menjalnika, ki je v kombinaciji z audijem požel kar nekaj lovorik in velja za enega iz med najbolj zanesljivih AUTO menjalnikov na trgu....
Kaj menite vi? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
WeekEnd kmet Moderator & Izjava leta 2008
Pridružen/-a: 21.03. 2007, 16:49 Prispevkov: 2100 Kraj: Igland
|
Objavljeno: 04 Feb 2013 23:17 Naslov sporočila: |
|
|
Čas bo verjetno pokazal, kaj bo prevladalo na menjalniškem področju. Ali čisti vario ali dsg ali pa morda še kaj novega vmes.Tudi odvisno od uporabnika in njegovega okusa, želja, vrste pretežnega dela.. Vse skupaj pa nekako izvira iz ZF, pa naj to proizvajalci priznajo ali ne. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
skyboy Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 06.06. 2011, 21:24 Prispevkov: 245
|
Objavljeno: 05 Feb 2013 18:43 Naslov sporočila: |
|
|
Čestitke SDF skupini! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jack Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 15.04. 2008, 17:21 Prispevkov: 1009
|
Objavljeno: 05 Feb 2013 21:09 Naslov sporočila: |
|
|
Evo nas mi o volku, v rubriki CNH, so bili ti menjalniki na preizkušnji...
Citiram:
- Menjalniki:
pri traktorjih je bila izmerjena max. vlečna moč, pri čemer Boost ni bil vklopljen. Max. vlečna moč je v povprečju znašala 183KM, pri čemer največ moči na kolesa prenese AutoCommand (brezstopenjski hidromehanski z dvojno sklopko) pri T7 (196KM), sledita mu DirectDrive (mehanski prenos z dvojno sklopko) pri 6210R (191KM) in Vario (brezstopenjski hidromehanski) pri 724 (187KM).
Precejšnje razlike med menjalniki so se pokazale v specifični porabi in s tem v učinkovitosti. Najnižja specifična poraba pri max. vlečni moči je bila izmerjena pri T7 (253 g/kWh), medtem ko je povprečje izmerjenih vrednosti 268g/kWh, oz. 6% višje. Zanimivo je, da sta MF in Valtra dosegla zelo podobna rezultata (280 in 281g/kWh). V osnovi imata sicer enake motorje (Agco Sisu power), ampak povsem različna menjalnika (Fendtov Vario pri MF-u in Valtrin Direct pri T203).
Dobro se je odrezal tudi JD-jev DirectDrive, ki je z 262g/kWh za 2% varčnejši od povprečja. Če upoštevamo še porabo AdBlue, je spec.poraba pri T7 261g/kWh. To je praktično enako kot pri JD 6210R DirectDrive(262g/kWh), ki pa mu motorne moči za razliko od T7 AC kljub vsemu ne uspeva prenašati brez prekinitev. Torej podobno kot pri primerjevi SCR ali brez, pri DirectDrive povsem mehanski prenos v primerjavi z brezstopenjskimi menjalniki ne pomeni bistvene prednosti v učinkovitosti.Tako je bilo tudi pri praktičnem delu testa (delo z rahljalnikom-gruberjem): oba menjalnika (AC pri T7 in DD pri 6R) sta porabila točno 37 l/h.
LP! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|